;
coinex

تاریخ برگزاری نمایشگاه الکامپ 1402 اعلام شد

تاریخ برگزاری نمایشگاه الکامپ 1402 مشخص شد. بزرگترین نمایشگاه فناوری ایران به‌زودی و پس از 4 سال دوباره آغاز می‌شود.

تاریخ برگزاری نمایشگاه الکامپ 1402 اعلام شد. نمایشگاه الکامپ که بهترین نمایشگاه کامپیوتر، الکترونیک و تجارت الکترونیک ایران به شمار می‌آید، هرساله در کشور برگزار می‌شد. اما بنابه دلایلی برگزاری الکامپ از 4سال پیش تاکنون متوقف شده بود. اما امسال اوضاع دگرگون شده و مسئولین تصمیم به برگزاری بیست‌‌وششمین نمایشگاه الکامپ گرفته‌اند.

بنابر اعلام اعلام وب‌سایت این نمایشگاه، الکامپ بیست‌وششم از روز 4 تیرماه آغاز و تا 7 تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار خواهد شد. همچنین باید بگوییم که برای ثبت‌نام در بزرگترین نمایشگاه الکترونیک و کامپیوتر ایران، می‌توانید از روز 9 اردیبهشت‌ماه اقدام کنید. البته شرکت در این رویداد بزرگ مشمول شرایطی می‌شود که در ادامه توضیح داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: دستور رئیس جمهور برای ایجاد شورای رقابت اقتصاد دیجیتال ؛ پایان دخالت دولت در بخش خصوصی؟

تاریخ برگزاری نمایشگاه الکامپ 1402 مشخص شد

دوره قبلی این نمایشگاه، ۲۷ تیر ماه سال ۱۳۹۸ برگزار شد. پس از آن برگزاری این نمایشگاه به دلیل شیوع کرونا متوقف شد. بر اساس اعلام وب‌سایت برگزاری این نمایشگاه، ثبت‌نام در بیست‌وششمین نمایشگاه الکامپ از روز شنبه ۹ اردیبهشت‌ماه‌ آغاز شده است.

الکامپ ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. بر اساس اطلاعیه منتشر شده از سوی برگزارکنندگان این نمایشگاه، متقاضیان کمتر از هشتاد مترمربع فضای نمایشگاهی،‌ بعد از ثبت‌نام، تأیید مدارک و پس جانمایی غرفه توسط ستاد برگزاری در سایت الکامپ ، ۴۸ ساعت فرصت دارند تا با پرداخت هزینه‌های مرتبط، ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

تاریخ برگزاری نمایشگاه الکامپ 1402 مشخص شد

متقاضیان بالای هشتاد مترمربع نیز پس از ثبت‌نام در سایت الکامپ، به ترتیب اولویت زمانی ثبت‌نام، برای جانمایی دعوت خواهند شد و این گروه نیز پس از تعیین فضای غرفه، ۴۸ ساعت مهلت خواهند داشت تا با تسویه حساب مالی، ثبت‌نام خود را قطعی کنند.
متقاضیان سازمان‌ها و نهادهای دولتی نیز مانند بخش خصوصی می‌توانند با مراجعه به سایت الکامپ ثبت‌نام کنند. به گفته برگزارکنندگان این نمایشگاه، ثبت‌نام این گروه از متقاضیان نیز پس از تسویه حساب مالی قطعی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تاریخ برگزاری نمایشگاه الکامپ 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر