;
coinex

امکان کسب درآمد با تولید محتوا در توییتر فراهم شد

کسب درآمد با تولید محتوا در توییتر ممکن شد و بر اساس اعلام ایلان ماسک حالا افراد می‌توانند در ازای انتشار توییت از دنبال کنندگان خود پول دریافت کنند.

امکان کسب درآمد با تولید محتوا در توییتر فراهم شد. آنطور که در خبرها پیداست، ایلان ماسک به‌عنوان مالک و مدیرعامل این شبکه اجتماعی، از قابلیتی پرده‌برداری کرده که بر اساس آن کاربرانی که تولید محتوای تخصصی دارند می‌توانند از دنبال‌کنندگان خود پول دریافت کنند. این خبر می‌تواند پس از مدتها خبری خوب از جانب توییتر باشد، چرا که با آمدن ماسک به این شرکت، شاهد ریزش محبوبیت آن تاکنون بوده‌ایم.

ماسک برای افزایش درآمد توییتر اقداماتی انجام داد که اغلب ناموفق و سختگیرانه بودند. وی ابتدا تعدادی از کارکنان رده‌بالای این شبکه اجتماعی را اخراج و سپس هزینه سرویس بلو توییتر را برای گرفتن اشتراک ماهانه و تیک آبی افزایش داد. اما این اقدامات نه تنها توییتر را به سوداندوزی سوق نداد، بلکه روزبه‌روز به سمت سقوط پیش می‌رفت. حال پس از مدتی خبر پرداخت پول به کاربران در ازای تولید محتوا، تنها نکته مثبت ایلان ماسک برای توییتر است.

بیشتر بخوانید: افزایش مهاجرت کاربران از توییتر به بلواسکای ؛ همه دنبال جایگزین می‌گردند!

امکان کسب درآمد با تولید محتوا در توییتر فراهم شد

کاربران توییتر اکنون می‌توانند از تمامی انواع پست‌هایی که در این شبکه‌ اجتماعی منتشر می‌کنند، درآمد کسب کنند. روش کسب درآمد توییتر قابلیتی به نام Subscriptions است. به کمک این قابلیت می‌توانید ماهانه مبلغ مشخصی از دنبال‌کنندگان دریافت و محتوای اختصاصی برایشان تولید کنید.

برای عضویت در این سرویس، تولیدکنندگان محتوا باید 18 سال یا بیشتر داشته باشند، دنبال‌کنندگان آنها به 500 نفر برسد، در 30 روز گذشته فعال باشند و در ایالات متحده، کانادا، نیوزلند، استرالیا و ژاپن زندگی کنند.

امکان کسب درآمد با تولید محتوا در توییتر فراهم شد

مشترکین این سرویس‌ مزایایی مانند دسترسی به محتوای انحصاری و نشان مشترکی را دریافت خواهند کرد که هر زمان که به شخصی که مشترک شده‌اند پاسخ دهند در کنار نام حسابشان نشان داده می‌شود.

تولیدکنندگان محتوا در توییتر می‌توانند 97 درصد از درآمد حاصل از این شبکه اجتماعی را تا مرز 50000 دلار برای خود نگه دارند. پس از عبور از این مرز، سهم تولیدکنندگان محتوا به 80 درصد می‌رسد. توییتر برای پرداخت پول کاربران همکاری با سرویس Stripe را آغاز کرده است.

تنها زمانی به کاربران پول پرداخت می‌شود که میزان درآمد آنها حداقل به 50 دلار برسد. حتی در صورت تعلیق حساب کاربری، امکان بازگرداندن پول کاربران برای سرویس Subscriptions وجود ندارد. در این صورت، کاربران باید به صورت دستی اشتراک خود را لغو کرده تا از پرداخت‌های ماهانه خودکار به حساب‌های غیرفعال توییتر جلوگیری کنند.

احتمالاً اعضای قدیمی توییتر که به دلیل سال‌ها پست کردن، اعتبار و فالوورهای زیادی را در توییتر به دست آورده‌اند، از این سرویس جدید با آغوش باز استقبال می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص امکان کسب درآمد با تولید محتوا در توییتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر