;
coinex

افزایش مهاجرت کاربران از توییتر به بلواسکای ؛ همه دنبال جایگزین می‌گردند!

به دنبال افزایش نگرانی‌ها پیرامون شبکه اجتماعی توییتر به‌نظر مهاجرت کاربران از توییتر به بلواسکای که پلتفرمی متعلق به جک دورسی است، دور از تصور نباشد.

کاربران توییتر در پی نگرانی‌های یک آخر هفته پر فراز و نشیب دیگر، اپلیکیشن بلواسکای (Bluesky) جک دورسی را به عنوان جایگزین احتمالی توییتر، مدنظر قرار داده‌اند. این اپلیکیشن در سال جاری شروع به دعوت از کاربرانی که در لیست انتظارش قرار داشتند کرده تا نسخه بتای این اپلیکیشن را آزمایش کنند، بااین‌حال هم‌اکنون تعداد کاربران را محدود کرده است.

بیشتر بخوانید: درآمد ماهانه 100 هزار دلاری ایلان ماسک از مشترکین حساب توییتری خود

مهاجرت کاربران از توییتر به بلواسکای

آمار پلتفرم تحلیل داده Data. ai. حاکی از آن است که بلواسکای صرفاً با دعوتنامه در دسترس قرار دارد از سوی 245 هزار کاربر آی‌فون دانلود شده که بیش از نیمی از این دانلودها، طی همین ماه میلادی صورت گرفته است.

اخیرا اپلیکیشن بلو‌اسکای نسخه اندروید خود را نیز ارائه کرده است. طبق گزارش بلومبرگ، بلواسکای درست به‌مانند نسخه ابتدایی توییتر فعالیت دارد و امکان ارسال پست‌ها و پاسخ‌های حداکثر 300 کاراکتری را فراهم خواهد کرد.

مهاجرت کاربران از توییتر به بلواسکای

براساس بررسی بلومبرگ، عملکرد ابتدایی نسخه اندرویدی بلواسکای گاهی کند است، بااین‌حال از تمام ویژگی‌های ابتدایی مورد نیاز جهت ارتباط برخوردار است و فرآیند بهره‌گیری نرم‌تر و سریع‌تری نسبت به ماستودون در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مهاجرت کاربران از توییتر به بلواسکای چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر