;
coinex

با مایکروسافت دیزاینر در کمترین زمان ممکن پست اینستاگرامی خود را طراحی کنید

مایکروسافت دیزاینر به‌عنوان یک مدل هوش مصنوعی جدید از طرف غول تکنولوژی جهان معرفی شد. این مدل هوش مصنوعی از قابلیت‌هایی بی‌نظیر برخوردار است.

مایکروسافت به تازگی از یک ابزار مبتنی‌بر هوش مصنوعی DALL-E 2 رونمایی کرده که قادر است به سادگی هرچه تمام‌تر و در کمترین زمان ممکن پست اینستاگرامی با هوش مصنوعی طراحی کند. البته این ابزار هوش مصنوعی فقط مختص اینستاگرام نیست و برای تمامی شبکه‌های اجتماعی کاربرد دارد. نکته مهم، رایگان بودن مایکروسافت دیزاینر است و بدون پرداخت هیچ‌گونه وجهی می‌توانید از آن استفاده کنید.

مایکروسافت اعلام کرده است که ابزار Designer را در مرورگر اج پیاده کرده و کاربران این مرورگر می‌توانند به‌طور مستقیم از آن استفاده کنند. نکته دیگر در مورد Microsoft Designer این است که این مدل هوش مصنوعی فعلاً از طریق وب‌سایت آن امکان‌پذیر است و در آینده ممکن است اپلیکیشن آن نیز در دسترس قرار بگیرد. برای نحوه استفاده از ابزار جدید مایکروسافت ادامه مطلب را دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: نخستین مجری هوش مصنوعی ترکیه معرفی شد

هوش مصنوعی مایکروسافت دیزاینر

در ماه اکتبر سال گذشته میلادی بود که مایکروسافت اعلام کرد ابزاری هوشمند با عنوان Designer را منتشر کرده است که می‌تواند برای طراحی تصاویر هنری و همچنین پست‌های اجتماعی مورد استفاده قرار بگیرد. Designer از مدل هوش مصنوعی DALL∙E 2 که محصولی از شرکت OpenAI است استفاده می‌کند و می‌تواند با دریافت یک سری توصیفات از کاربران تصاویر و متون مرتبطی را تولید نماید.

هوش مصنوعی مایکروسافت دیزاینر با هدف طراحی پست اینستاگرام جذاب معرفی شد

این ابزار در آن زمان بخشی از مجموعه Microsoft 365 بود و استفاده از آن به تهیه حساب کاربری این سرویس نیاز داشت. اما بنا به گزارش PC World، مایکروسافت اعلام کرده است که ابزار Designer هم‌اکنون به صورت رایگان در دسترس عموم کاربران قرار دارد. این شرکت همچنین هم‌اکنون سیستم هوش مصنوعی تازه‌ای را به این ابزار اضافه کرده است که کاربران را در طراحی تصاویر موردنیاز خود یاری می‌دهد. Designer همچنین در نسخه جدید خود دارای قابلیت‌های جانبی جدیدی همچون اضافه کردن خودکار توضیحات به تصاویر، اضافه کردن خودکار هشتگ‌ها و همچنین ابزارهای ویرایش عکس نیز هست. تمامی این قابلیت‌ها با استفاده از هوش مصنوعی به این ابزار اضافه شده است.

برای استفاده از ابزار Microsoft Designer تنها کافی است وارد این لینک شوید. پس از ورود به حساب کاربری خود در وب‌سایت مایکروسافت، توصیفات لازم در مورد تصویر یا پست اجتماعی موردنیاز خود را بنویسید و در انتها با پیاده‌سازی تنظیمات موردنظر خود آن را دریافت نمایید. Microsoft Designer تنظیمات گوناگون و مختلفی را در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد. تنظیماتی همچون انتخاب نوع و پراکندگی رنگ‌ها در تصویر، ابعاد، متن و… که می‌توان به آنها اشاره کرد .

بنا به گفته مایکروسافت، Designer همچنین اکنون قابلیت آن را دارد که با دریافت تصویر از کاربران نسبت به تولید تصاویر مرتبط با آن اقدام کند.

برای این ابزار همچنین بیش از 20 فریم و اندازه استاندارد در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، فیس‌بوک، LinkedIn و… تعریف شده است که آماده‌سازی سریع پست‌ها را ممکن می‌کند. Designer همچنین اکنون به لطف هوش مصنوعی می‌تواند به صورت خودکار توضیحات و هشتگ‌های مناسبی را برای تصاویر تولید شده به کاربران پیشنهاد کند.

هوش مصنوعی مایکروسافت دیزاینر با هدف طراحی پست اینستاگرام جذاب معرفی شد

در قابلیت جذاب دیگر Microsoft Designer می‌تواند با استفاده از هوش مصنوعی به منظور طراحی سریع انیمیشن‌ها، متون متحرک و… مورد استفاده قرار بگیرد. این تصاویر متحرک می‌تواند فضای شبکه‌های اجتماعی و همچنین سایت‌های گوناگون را بیش از گذشته زیبا کند.

مایکروسافت همچنین اعلام کرده است که Designer را با مرورگر اج ترکیب کرده و امکان دسترسی به این ابزار از طریق منوی کنار این مرورگر ممکن شده است. به این ترتیب برای استفاده از این ابزار می‌توانید بدون دانلود اکستنشن‌ها یا مراجعه به پنجره‌ای دیگر، تنها از منوی کنار مرورگر اج آن را فراخوانی کنید. قرار است در آینده نزدیک ابزارهایی گوناگون و مبتنی بر هوش مصنوعی به منظور ویرایش تصاویر به Designer اضافه شود. کاربران سرویس Microsoft 365 نیز قرار است در آینده قابلیت‌های اختصاصی بیشتری را از این ابزار در اختیار داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ابزار هوش مصنوعی مایکروسافت دیزاینر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر