coinex
راهنمای خرید تکراتو

وزیر ارتباطات از برنامه وزارت برای جذب کاربران خارجی در پلتفرم‌های داخلی خبر داد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی دیدار با اعضای کمیسیون صنایع مجلس، جذب کاربران خارجی در پلتفرم‌های داخلی را از اولویت‌های برنامه‌های دولت سیزدهم دانست.

«عیسی زارع پور»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی نشستی با اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس ضمن اشاره به پیشبرد برنامه‌ها و پروژه‌های مختلف دولت سیزدهم، از راه‌اندازی کامل شبکه ملی اطلاعات، پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها، پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، توسعه صنعت فضایی، توسعه ارتباطات روستایی و حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی به عنوان اولویت‌های دولت سیزدهم نام برد.

بیشتر بخوانید: زارع پور: روزانه چند ده هزار کاربر به پیامرسان‌های داخلی افزوده می‌شود

جذب کاربران خارجی در پلتفرم‌های داخلی یکی از برنامه‌های دولت

در ادامه وزیر ارتباطات با ابراز خوش‌بینی به بخش صنعت فضایی اعلام کرد که در دولت سیزدهم، پرتاب‌های موفق زیادی را به انجام رسانده‌ایم و قطعاً این موفقیت‌ها در سال 1402 نیز در این صنعت کشور ادامه خواهد داشت. در ادامه همچنین زارع پور بیاناتی درباره لایحه‌‌ حفاظت از داده‌های مردم در پیام‌رسان‌های داخلی مطرح کرد. وی در این راستا بیان داشت: «این لایحه پس از بررسی به مجلس فرستاده می‌شود و با تصویب نهایی، نگرانی مردم از این نظر به‌صورت کامل رفع می‌شود.»

جذب کاربران خارجی در پلتفرم‌های داخلی

همچنین وزیر ارتباطات با اشاره به ارائه 3 هزار خدمت از سوی دستگاه‌های دولتی در پنجره واحد خدمات تأکید داشت که با الکترونیکی و هوشمندسازی خدمات، مردم به‌وسیله یک کانال قادر خواهند بود تا با کلیه اعضای دولت ارتباط برقرار کنند. وی همچنین به برنامه‌های خود در زمینه بهبود وضعیت پیام‌رسان‌های داخلی اشاره داشت. زارع پور در این راستا اظهار داشت که با حمایت وزارت‌خانه، تلاش خواهد شد تا ارائه‌کننده بهترین خدمات از طریق پیام‌رسان‌های بومی به مردم باشند. وی همچنین اضافه کرد که دولت سیزدهم در پی اجرای برنامه‌ای جهت جذب کاربران خارجی در پلتفرم‌های داخلی است.

در پایان این نشست، اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس هم به موضوعاتی همچون تسریع در راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات، توسعه ارتباطات ثابت، توسعه آموزش‌های مجازی، تامین امنیت اطلاعات مردم در پیام‌رسان‌های داخلی، توسعه و افزایش کیفیت ارتباطات روستایی را اشاره کردند. همچنین بخشی از مدیران شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت ارتباطات هم گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حیطه کاری خود را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص برنامه‌های جذب کاربران خارجی در پلتفرم‌های داخلی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر