;
coinex

همکاری اوکراین و پلیس فدرال آمریکا در سانسور محتوای شبکه‌های اجتماعی ؛ نه به روسیه، چون قدرت دست ماست!

سانسور محتوای شبکه‌های اجتماعی موضوع جدیدترین همکاری اوکراین با پلیس فدرال آمریکا در ارتباط با روسیه است.

همکاری اوکراین و پلیس فدرال آمریکا در سانسور محتوای شبکه‌های اجتماعی آغاز شد. براساس گفته‌های ایلیا ویتیوک، رئیس بخش امنیت اطلاعاتی در سرویس امنیتی اوکراین، این کشور با کمک پلیس فدرال آمریکا و چند نهاد دولتی دیگر این کشور قصد دارد محتواهای حمایت از روسیه را از بستر سیلیکون ولی خارج و حذف نماید. ظاهراً شرکت‌های بزرگی مانند آمازون، گوگل، استارلینک و کرود استرایک از متحدین بخش خصوصی این مقام ارشد اوکراینی هستند که یقیناً در عملی شدن این کار نقش بسزایی را ایفا خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اتهام بزرگ اوکراین علیه شیائومی ؛‌ حامی روسیه و جنگ‌طلب هستید! [+پاسخ شیائومی]

همکاری اوکراین و پلیس فدرال آمریکا در سانسور محتوای شبکه‌های اجتماعی

به نقل از خبرگزاری راشا تودی، ایلیا ویتیوک، رئیس بخش امنیت اطلاعاتی در سرویس امنیتی اوکراین مدعی شد:

ما آثار یا شواهدی در دست داریم که نشان می‌دهند کارزارهایی برای تحریف اطلاعات در فیس‌بوک و دیگر شبکه‌های آمریکایی جریان دارد. این اطلاعات را به FBI داده و مستقیما با فیسبوک مکاتبه می‌کنیم.

ویتیوک اینطور شرح داد که سرویس امنیتی اوکراین حساب‌هایی را که فکر می‌کند «تحت نفوذ روسیه» هستند، به FBI معرفی می‌کند تا سانسور شوند. او اف‌بی‌آی را «بزرگترین شریک» سازمان اطلاعات سایبری اوکراین دانست و گفت که «حمایت سایبری آمریکا از نظر روانشناختی، نقش تعیین‌کننده‌ای در این جنگ داشته است.»

همکاری اوکراین و پلیس فدرال آمریکا در سانسور محتوای شبکه‌های اجتماعی

او در پاسخ به این پرسش که تعریفش از «تحریف اطلاعاتی» و اطلاعات نادرست چیست، گفت:

هر چیزی که علیه اوکراین باشد، دروغ در نظر بگیرید، حتی اگر اینطور نباشد. در این برهه از زمان برای اینکه ما پیروز شویم، باید چنین فهمی وجود داشته باشد و نباید گول بخوریم.

ویتیوک این اظهارات را در یکی از نشست‌های کنفرانس امنیت سایبری «آر.اس‌.ای» و در حالی مطرح کرد که برایان فورندران، معاون بخش سایبری FBI و لارا گالانت، عضو دفتر رئیس اطلاعات ملی آمریکا حضور داشتند.

این مقام اوکراینی همچنین از متحدان متعدد خود در بخش خصوصی آمریکا تشکر کرد، از جمله آمازون، گوگل، استارلینک و کرود استرایک.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ همکاری اوکراین و پلیس فدرال آمریکا در سانسور محتوای شبکه‌های اجتماعی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر