;
coinex

معرفی اولیه گوشی تاشو پیکسل فولد با انتشار یک تیزر کوتاه و رسمی انجام شد [+فیلم]

معرفی اولیه گوشی تاشو پیکسل فولد با یک تیز رسمی از طرف گوگل انجام شد. اصلی‌ترین رقیب گلکسی Z Fold سامسونگ از راه رسید.

اکانت توییتری Made by Google امروز میزبان معرفی اولیه گوشی تاشو پیکسل فولد بود و بدین‌ترتیب اولین گوشی تاشو گوگل پس‌از شایعات و افشاگری‌های فراوان به‌صورت رسمی رویت شد. علی‌رغم اینکه حالا می‌دانیم طراحی گوشی پرچمدار تاشو گوگل چگونه است، احتمالاً در تاریخ 20 اردیبهشت‌ماه که مصادف می‌شود با مراسم ویژه I/O گوگل، این گوشی خوش‌ساخت رسما معرفی و مشخصات فنی آن معلوم می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های تاشو [فروردین 1402]

معرفی اولیه گوشی تاشو پیکسل فولد با انتشار یک تیزر رسمی انجام شد!

کمپانی گوگل به معرفی اولیه گوشی‌های هوشمند خود با نمایش طراحی آن‌ها، بدون ارائه اطلاعاتی پیرامون مشخصات سخت‌افزاری، شهرت دارد؛ کاری که این شرکت سال گذشته با سری پرچمدار پیکسل 7 خود انجام داد.

حالا در مورد گوگل پیکسل فولد داستان به‌همین‌منوال است. بنابراین جدا از طراحی و رنگ‌بندی احتمالی، اطلاعات بیشتری پیرامون مشخصات اولین گوشی تاشو گوگل علام نشده و باید تا زمان رونمایی رسمی از آن در کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل منتظر بمانیم.

خوشبختانه، در هفته‌های گذشته شاهد افشای مشخصات کامل اولین گوشی تاشو گوگل بوده‌ایم. برای شروع، گفته می‌شود پیکسل فولد دارای یک نمایشگر خارجی 5.8 اینچی است که می‌تواند در یک نمایشگر 7.6 اینچی داخلی جمع شود و هر دو پنل از رفرش‌ریت 120 هرتز پشتیبانی می‌کنند. به‌گفته‌ گوگل، اولین پرچمدار تاشو این شرکت بادوام‌ترین لولا را خواهد داشت که احتمالاً رقبای خود را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

در مورد چیپست، جایی که گوگل Pixel Fold باید Tensor G3 جدید و بهبودیافته را ارائه می‌کرد، گفته می‌شود که گوگل تنها از Tensor G2 و تراشه امنیتی Titan M2 در اولین گوشی تاشو خود استفاده می‌کند. حافظه رم 12 گیگابایتی از نوع LPDDR5 و حافظه داخلی 256 و 512 گیگابایتی اما، قدرت این گوشی را در انجام اکثر فعالیت‌های سنگین تضمین می‌کنند.

معرفی اولیه گوشی تاشو پیکسل فولد با تیزر رسمی دیده شد

در مورد دوربین، گوگل پیکسل Fold از یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، یک سنسور تله‌فوتو 10.8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر و زوم دیجیتال 20 برابر و یک سنسور فوق‌عریض 10.8 مگاپیکسل بهره می‌برد. برای عکس‌های سلفی، یک دوربین 9.5 مگاپیکسلی در نمایشگر بیرونی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در صفحه‌نمایش داخلی استفاده شده است. این‌ها مشخصات روی کاغذ هستند و باید تا زمان رونمایی رسمی برای قطعی‌‌شدن‌شان صبر کنیم، اما همچنین به‌خاطر داشته باشید که مشتریان علاقه‌مند باید 1799 دلار برای Google Pixel Fold هزینه کنند که نسبت‌به رقبا کمی بالاتر است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ معرفی اولیه گوشی تاشو پیکسل فولد چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر