;
coinex

موتورولا اج 40 (Motorola Edge 40) رسما معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

موتورولا اج 40 رسماً رونمایی شد. موتورولا امروز نیز از یک محصول جدید رونمایی کرد که در کنار خوش‌ساخت بودن دارای ویژگی‌های مناسبی است.

موتورولا اج 40 در دو فرم‌فکتور متفاوت رسماً معرفی شد. شرکت موتورولا که چند روز پرکار را سپری کرده است امروز نیز از یک گوشی جدید در دو طرح متفاوت رونمایی کرد. یکی از این گوشی‌ها در قاب پشتی خود، پوششی از چرم را نشان می‌دهد و دیگری از یک رنگ آبی اکریلیک استفاده می‌کند. هردوی این گوشی‌ها از سخت‌افزاری مناسب بهره می‌برند که در ادامه مطلب به ذکر آنها می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: مشخصات کلیدی موتورولا ریزر 40 اولترا فاش شد؛ جذابترین تاشو سال!

موتورولا اج 40 (Motorola Edge 40) در دو فرم‌فکتور معرفی شد

موتورولا Edge 40 در دو طرح ارائه می‌شود. یک رنگ اکریلیک آبی و دیگر قاب چرمی به رنگ مشکی یا سبز روشن. مدل دارای قاب چرمی 171 گرم وزن دارد، در حالی که مدل دارای قاب پلاستیکی با رنگ اکریلیک، سبک‌تر و 167 گرم است. این دستگاه دارای گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است.

موتورولا اج ۴۰ به چیپست جدید ۶ نانومتری مدیاتک Dimensity 8020 با 8 گیگابایت رم LPDDR4X متکی است. شما تنها ۱ انتخاب ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌داخلی UFS 3.1 دارید.

موتورولا Edge 40 یک نمایشگر OLED در اندازه 6.55 اینچی با رزلوشن 2400×1080 پیکسلی و رفرش‌ریت 144 هرتز، تاچ سمپل‌ریت 360 هرتز و پشتیبانی از HDR10+ دارد. پنل 8 بیتی می‌تواند تا 1200 نیت روشنایی ارائه کند. دو طرف صفحه‌نمایش دو بلندگوی استریو قرار دارد که توسط Dolby Atmos تنظیم شده است.

موتورولا اج 40 (Motorola Edge 40) رسما معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

دوربین اصلی Edge 40 دارای سنسور 50 مگاپیکسلی 1/1.5 اینچی در پشت لنز دارای f/1.4 و OIS یا لرزشگیر اپتیکال است. با ادغام ۴ در ۱ پیکسل به پیکسل‌های بزرگ ۲ میکرومتری خواهید رسید. برای دوربین دوم یک حسگر تصویر ۱۳ مگاپیکسلی پشت لنز فوق‌عریض با عنوان “Macro Vision” با f/2.2 قرار دارد. دلیل این نام‌گذاری آن است که می‌گویند فوکوس خودکار دارد و امکان عکاسی نزدیک را فراهم می‌کند. Edge 40 همچنین دارای یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی f/2.4 با فوکوس خودکار است.

موتورولا اج 40 دارای باتری 4400 میلی‌آمپر‌ساعتی با شارژ سیمی 68 واتی (شارژر موجود در جعبه) و همچنین شارژ بی‌سیم 15 واتی است.
موتورولا Edge 40 از امروز در رنگ‌های سبز Nebula و مشکی Eclipse (دارای قاب پشتی چرم گیاهی) و آبی Lunar (رنگ اکریلیکی) با قیمت 550 یورو فروخته خواهد شد. این قیمت برای تک مدل ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌داخلی عنوان می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ موتورولا اج 40 (Motorola Edge 40) چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر