;
coinex

فروش کلیه ایرانیان در عراق با قیمت دلاری ؛ هر دم از این باغ بری می‌رسد

فروش کلیه ایرانیان در عراق با قیمت دلاری موجی از نگرانی را به راه انداخت. ظاهراً عراقی‌ها علاقه شدیدی به اعضای بدن ایرانیان دارند و با قیمت‌های دلاری خریدار آنها هستند.

روزنامه جهان صنعت در خبری نگران‌کننده و ترسناک خبر از فروش کلیه ایرانیان در عراق با قیمت دلاری داد. آنطور که پیداست جوانان ایرانی به علت فقر و تنگدستی اقدام به فروش کلیه‌های خود در عراق می‌کنند. همچنین در بررسی‌های انجام شده مشخص شده است که اکثر کلیه‌های پیوندی مربوط به افراد 18 تا 40 سال است که نمود فقر و فشار زندگی در این افراد بیشتر از دیگر افراد است.

بیشتر بخوانید: فقرای ایران دو برابر شده‌اند ؛ سقوط آزاد ایران در رده‌بندی فاسدترین کشورها!

فروش کلیه ایرانیان در عراق با قیمت دلاری خبرساز شد

جوانان ایرانی دلالان فروشنده را راهی کشور‌های همسایه مانند دوبی و ترکیه می‌کنند تا اعضای بدن خود را به قیمت ۷۰۰۰ دلار تا ۱۵۰۰۰ دلار بفروشند. برخی از کارشناسان اجتماعی نسبت به فروش کلیه ایرانیان در عراق به دلار واکنش نشان داده‌اند.

روزنامه جهان صنعت از افزایش فروشندگان اعضای بدن به دلیل فقر خبر داده و در گزارشی نوشته جوانان ایرانی برای دریافت پول بیشتر اعضای بدن خود را در عراق به دلار می‌فروشند.

فروش کلیه ایرانیان در عراق با قیمت دلاری خبرساز شد

متاسفانه فروش اعضای بدن معطوف به گروه سنی خاص یا جنسیت خاصی هم نیست. سن بیشتر این افراد بین ۱۸ تا ۴۰ سال است. اما موضوع مهم این است که گاهی خریداران این اعضا هم توانایی پرداخت این هزینه‌های هنگفت را ندارند، زیرا بسیاری از آن‌ها برای تهیه عضوی از بدن مانند کلیه باید خانه و ماشین خود را بفروشند تا جان عزیزانشان را حفظ کنند. به همین دلیل فروش اعضای بدن به خارج از کشور هم کشیده شده است.

در بخش دیگری از این گزارش آمد است: کلیه، مغز استخوان و یک‌چهارم کبد و هر چیز دیگر در بدن انسان زنده را که بشود پیوند زد می‌توان از ۱۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد تومان در بازار سیاه اهدای اعضا، خرید و فروش کرد. هر چند که قائم مقام انجمن اهدای عضو ایرانیان گفته فروش کلیه دیگر مانند سابق نیست و فروشنده‌ها باید تحت نظارت دولت این کار را انجام دهند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فروش کلیه ایرانیان در عراق با قیمت دلاری چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر