;
coinex

گوگل در اندیشه افزودن گوگل بارد به گوشی‌های پیکسل است

افزودن گوگل بارد به گوشی‌های پیکسل ایده جدید گوگل برای موفقیت و رقابت بیشتر در زمینه هوش مصنوعی در مقابل رقبایی همچون ChatGPT است.

برخی گزارش‌های تأیید نشده فاش کردند که گوگل ایده افزودن گوگل بارد به گوشی‌های پیکسل را در سر می‌پروراند. با توجه به اینکه شمار گوشی‌های اندرویدی در جهان قابل شمارش نیست می‌توان نتیجه گرفت که اگر گوگل چت‌بات هوش مصنوعی خود را به گوشی‌های پیکسل اضافه کند، طولی نخواهد کشید که دیگر گوشی‌های اندرویدی از برندهای دیگر نیز به این چت‌بات مجهز شوند و با این شکل بهره‌گیری از ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد گوگل در فرم‌فکتور اندروید چالش‌های جدیدی برای دیگر شرکت‌های ارائه‌دهنده مدل‌های هوش مصنوعی نظیر Openai ایجاد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: سهام OpenAI ارزشمندتر می شود؛ سرمایه گذاری های جدید روی هوش مصنوعی

افزودن گوگل بارد به گوشی‌های پیکسل دور از انتظار نیست

گزارش‌های تأییدنشده ادعا می‌کنند گوگل قصد دارد چت‌بات بارد را به‌عنوان ویجت به صفحه‌ اصلی گوشی‌ها و تبلت‌های پیکسل اضافه کند. با این کار دسترسی به گوگل بارد ساده‌تر می‌شود و تعداد کاربران این چت‌بات افزایش پیدا خواهد کرد.

بارد چت‌باتی خبرساز است که در رقابت اولیه با ChatGPT و Bing Chat با شکستی واضح مواجه شد. البته بارد فعلاً در فاز آزمایشی به سر می‌برد و به‌صورت گسترده در اختیار کاربران قرار نگرفته است.

افزودن گوگل بارد به گوشی‌های پیکسل دور از انتظار نیست

مایکروسافت پس از محبوبیت ChatGPT، فناوری استفاده‌شده در این چت‌بات را به موتور جست‌و‌جوی بینگ اضافه کرد. در ادامه شاهد اضافه شدن نسخه‌ جدید بینگ به مرورگر اج و همچنین سیستم‌عامل ویندوز بودیم. آن‌طور که به‌نظر می‌رسد گوگل می‌خواهد در اقدامی مشابه، بارد را ازطریق محصولات دیگرش محبوب‌تر کند.

گوگل با ابزارها و سرویس‌های بیشماری که دارد، می‌توان گفت که اگر چت بات بارد او از لحاظ فنی قابل رقابت با ChatGPT باشد، به راحتی می‌تواند رویای پیشی گرفتن از رقیب خود را به واقعیت تبدیل کرده و یکه تازی خود در این حوزه را نیز تثبیت کند

بر اساس گزارش MSPowerUser، کدهای فاش‌شده نشان می‌دهند که بارد در قالب اپلیکیشن مستقل یا قابلیتی اضافه در اپلیکیشن Google Search برای اندروید ارائه می‌شود. سپس کاربران خواهند توانست ویجت بارد را به صفحه‌ اصلی اضافه کنند. در حال حاضر هیچ جزئیات دیگری درباره‌ ویجت بارد منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ افزودن گوگل بارد به گوشی‌های پیکسل چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر