;
coinex

نسخه ویژه ارتش آمریکا گلکسی S23 معرفی شد [+عکس]

نسخه ویژه ارتش آمریکا گلکسی S23 رونمایی شد. این گوشی به‌طرز قابل‌توجهی محافظت شده است که نمی‌توانید آن را تشخیص دهید.

سامسونگ از نسخه ویژه ارتش آمریکا گلکسی S23 رونمایی کرد. این گوشی در کنار گوشی XCover 6 Pro دو گوشی مخصوص ارتش آمریکا هستند که علاوه‌بر کاور و نرم‌افزارهای مخصوص، از ویژگی‌هایی امنیتی به‌خصوصی بهره می‌‌برند. سامسونگ در کنار این گوشی‌ها، قابلیت Dex را نیر برای سهولت استفاده از گوشی خود در ارتش ایالات متحده در این گوشی‌ها قرار داده است.

بیشتر بخوانید: مقایسه گلکسی S23 با گلکسی S22 ؛ بررسی تفاوت‌ها و شباهت‌ها

نسخه ویژه ارتش آمریکا گلکسی S23 معرفی شد

نسخه Tactical Edition گلکسی S23 و XCover 6 Pro به اپ‌های مخصوصی مانند Android Team Awareness Kit و Battlefield Assisted Trauma Distributed Observation Kit مجهز شده‌اند که اولی به اپراتورها به‌طور لحظه‌ای درباره وضعیت اطلاع‌رسانی کرده و اپ دوم اطلاعات را به‌طور لحظه‌ای جمع‌آوری و توزیع می‌کند.

گوشی‌های جدید سامسونگ تمام الزامات امنیتی ارتش ایالات‌متحده را برآورده می‌کنند و سامسونگ Knox و Knox Dual Date at Rest از اطلاعات محافظت می‌نمایند. این ویژگی‌ها درواقع الزامات NSA برای محافظت از داده‌های محرمانه را برآورده می‌کنند.

ویژگی سامسونگ DeX هم یکی از ویژگی‌های کلیدی نسخه Tactical Edition گلکسی S23 و XCover 6 Pro محسوب می‌شود که به افراد اجازه می‌دهد درون خودرو بدون نیاز به لپ‌تاپ، به قابلیت‌های متنوع دسترسی پیدا کنند.

نسخه ویژه ارتش آمریکا گلکسی S23 معرفی شد

گلکسی S23 مخصوص ارتش آمریکا، مانند نسخه تجاری خود، از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار بهره می‌برد و همچنین روی نمایشگر آن‌ها شیشه گوریلا گلس ویکتوس پلاس کشیده شده است. بااین‌حال در نسخه Tactical Edition از یک قاب با درجه سختی نظامی استفاده شده که از آن‌ها در برابر سقوط محافظت می‌کند و امکان چسباندن آن به لباس نیز وجود دارد.

نسخه Tactical Edition گوشی XCover 6 Pro در کنار استاندارد IP68، از استاندارد نظامی MIL-STD-810H هم پشتیبانی می‌کند که اجازه می‌دهد در دماهای مختلف کارکردش را حفظ کند و همچنین در سقوط از ارتفاع 1.5 متری جان سالم به‌در ببرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ نسخه ویژه ارتش آمریکا گلکسی S23 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر