;
coinex

آرامگاه باشکوه پله در برزیل با تابوتی از طلا به روی عموم باز شد [+عکس و فیلم]

آرامگاه باشکوه پله در برزیل اخیراً افتتاح شده است. این اسطوره فراموش‌نشدنی و افسانه‌ای فوتبال برزیل در اواخر سال گذشته میلادی در برزیل درگذشت.

به‌تازگی آرامگاهی که پله قهرمان سه دوره فوتبال جهان تحت عنوان عضوی از تیم ملی برزیل در آن آرام گرفته است، در شهر سانتوس افتتاح شده است.

بیشتر بخوانید: انتقال مسی به الهلال ؛ شایعه‌ای که حالا از همیشه جدی‌تر است!

تصاویر آرامگاه باشکوه پله در برزیل

اسطوره فوتبال پله تنها بازیکن تاریخ بوده که سه مرتبه به عنوان بازیکن (در سال‌های 1958، 1962، 1970) به عنوان قهرمانی جام جهانی نائل شده است. همچنین در سطح باشگاهی نیز پله به مدت 18 سال در تیم سانتوس برزیل بازی کرد و سپس سه سال دیگر برای نیویورک کاسموس آمریکا به عنوان بازیکن فعالیت داشته و در سال 1977 نیز کفش‌های خود را آویخت.

آرامگاه باشکوه پله در برزیل

بقایای پیکر پله در یک تابوت طلاکاری شده جای گرفته، همچنین مجسمه‌هایی در اندازه واقعی از او هم در ورودی اتاق قرار گرفته است، البته پوشش کف این آرامگاه با چمن مصنوعی است. لازم به ذکر است که کلیه افراد امکان بازدید از این یادبود را دارند اما پیش از آن ملزم به ثبت‌نام هستند.

آرامگاه باشکوه پله در برزیل آرامگاه باشکوه پله در برزیل

لازم به ذکر است که پله افسانه‌ای در تاریخ 29 دسامبر 2022 (8 دی 1401) چشمان خود را برای همیشه بست. در ادامه فیلمی از افتتاح آرامگاه باشکوه پله در برزیل قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص آرامگاه باشکوه پله در برزیل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر