;
coinex

جدیدترین آپدیت چت بات بینگ مایکروسافت با قابلیت‌های جدید در دسترس عموم قرار گرفت

جدیدترین آپدیت چت بات بینگ مایکروسافت از راه رسید. این آپدیت بزرگ هوش مصنوعی بکار رفته در بینگ را بیش‌از پیش کارآمد و متحول می‌کند.

جدیدترین آپدیت چت بات بینگ مایکروسافت با قابلیت‌های جدید در دسترس عموم قرار گرفت. مایکروسافت همین چند روز پیش بود که پس‌ از مدتی انتظار چت‌بات هوش مصنوعی بینگ را برای تمامی کاربران پلتفرم‌های مایکروسافت منتشر کرد. حال تنها چند روز پس‌ از انتشار عمومی بینگ جدید، غول تکنولوژی جهان، اولین آپدیت این چت‌بات را ارائه کرده که چند ویژگی مهم و جذاب به آن اضافه کرده است.

بیشتر بخوانید: آموزش اضافه کردن ویجت هوش مصنوعی بینگ به صفحه گوشی در اندروید و iOS

اولین آپدیت چت بات بینگ مایکروسافت با ویژگی‌هایی جدید منتشر شد

بینگ جدید مبتنی‌بر ChatGPT حدود ۱۰۰ روز پیش در دسترس قرار گرفت. چت‌بات مایکروسافت از آن زمان تاکنون به‌روزرسانی‌های متعددی دریافت کرده است. بینگ اکنون از پاسخ‌های بصری، قالب‌بندی بهتر و گزینه‌ اشتراک‌گذاری مکالمات پشتیبانی می‌کند. البته غول فناوری اهل ردموند این ویژگی‌ها را اوایل ماه جاری معرفی کرد اما از امروز در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند.

بینگ جدید اکنون در دسترس عموم قرار گرفته است و برای استفاده از آن نیازی به ثبت‌نام در فهرست انتظار ندارید.

جستجو از طریق چت‌بات بینگ اکنون تجربه‌ بصری بهتری ارائه می‌دهد. نمودارها و قالب‌بندی‌های بهبودیافته روشی جذاب‌تر برای دریافت پاسخ سؤالات ایجاد می‌کنند. مایکروسافت تأیید کرد انسان اطلاعات تصویری را تقریباً ۶۰ هزار برابر سریع‌تر از متن پردازش می‌کند. به‌عنوان مثال اگر از بینگ بپرسید آیا نژاد خاصی از کاکتوس گل می‌دهد یا خیر، این چت‌بات به‌جای پاسخ دادن با متن، گل‌ها را به‌همراه توضیحات متنی نمایش می‌دهد.

اولین آپدیت چت بات بینگ مایکروسافت با ویژگی‌هایی جدید منتشر شد

ویندوز سنترال می‌نویسد، مایکروسافت همچنین درحال کار روی پشتیبانی از آپلود تصویر در بینگ جدید است. چت‌بات بینگ علاوه‌بر پیشرفت‌های بصری، از تاریخچه‌ی گفت‌وگوها نیز پشتیبانی می‌کند. این ویژگی طی هفته‌های اخیر به‌تدریج در دسترس همه‌ کاربران قرار گرفته است.

ادامه دادن مکالمات با بینگ جدید اکنون آسان‌تر شده است. درحال حاضر هنگام استفاده از اج، با کلیک روی پیوند خاص، مکالمه‌ شما به‌نوار کناری مرورگر انتقال می‌یابد. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد همزمان با مرور وب، از چت‌بات بینگ استفاده کنید.

علاوه‌براین، پشتیبانی از افزونه‌ها به‌زودی به بینگ اضافه خواهد شد و قابلیت‌های آن را گسترش خواهد داد. به‌عنوان مثال چت‌بات مایکروسافت و سایر ابزارهای هوش مصنوعی مبتنی‌بر GPT با مشکلات پیچیده‌ ریاضی دست‌وپنجه نرم می‌کنند و افزونه‌ Wolfram|Alpha این مشکل را رفع خواهد کرد. OpenTable و Wolfram|Alpha اولین افزونه‌هایی هستند که با چت‌بات بینگ کار می‌کنند.

بسیاری از قابلیت‌های جدید بینگ جدید شباهت زیادی به ویژگی‌های اخیر ChatGPT دارند. بدین‌ترتیب شاید بسیاری از کاربران از خود سؤال کنند وقتی چنین امکاناتی به‌طور رایگان ازطریق بینگ دردسترس است چرا باید ماهانه ۲۰ دلار برای نسخه‌ حرفه‌ای ChatGPT پرداخت کنند؟ بینگ جدید و ChatGPT هردو ابزارهای بسیار قدرتمندی هستند که می‌توانند درکنار هم وجود داشته باشند اما قابلیت‌های آن‌ها در برخی زمینه‌ها شباهت دارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص جدیدترین آپدیت چت بات بینگ مایکروسافت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر