;
coinex

افزایش مبلغ وام بازنشستگان به 20 میلیون تومان تصویب شد [+نحوه دریافت]

افزایش مبلغ وام بازنشستگان به 20 میلیون تومان در سال حاری تصویب شد. بازنشستگان تأمین احتماعی می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

طبق اعلام احمد اسفندیاری، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی، افزایش مبلغ وام بازنشستگان به 20 میلیون تومان تصویب شده است. همانطور که می‌دانید وام بازنشستگان در سال گذشته مبلغ 12 میلیون تومان بود که با توجه به اوضاع اقتصادی کشور بسیار ناچیز به‌نظر می‌رسید اما حال این مبلغ به 20 میلیون تومان افزایش یافته است و به‌مانند سال 1401، سود ندارد و فقط 4 درصد بابت کارمزد درنظر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: وام 200 میلیون تومانی و 4 درصدی بانک مهر ایران [+شرایط و نحوه دریافت]

افزایش مبلغ وام بازنشستگان به 20 میلیون تومان تصویب شد

احمد اسفندیاری با اشاره به پرداخت وام قرض‌الحسنه از سوی سازمان تأمین اجتماعی به بازنشستگان خود اظهار کرد: «طی سنوات گذشته این سازمان بر اساس یک برنامه‌ریزی مدون این وام را به بازنشستگان خود پرداخت کرده است.»

اسفندیاری تصریح کرد:

سال گذشته مبلغ ۱۲ میلیون تومان به بازنشستگان واجد شرایط به‌عنوان وام قرض‌الحسنه با کارمزد ۴ درصد پرداخت می‌شد که با پیگیری‌های صورت‌گرفته امسال این رقم افزایش پیدا کرده است.

افزایش مبلغ وام بازنشستگان به 20 میلیون تومان تصویب شد

وی در خصوص میزان افزایش وام قرض‌الحسنه بازنشستگان گفت: «میزان رقم وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان به ۲۰ میلیون تومان افزایش یافته است.»

اسفندیاری در خصوص نحوه ثبت‌نام و پرداخت وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان ابراز کرد:

بازنشستگان در هر استان و شهرستان می‌توانند با مراجعه به کانون‌های بازنشستگی اقدام به ثبت‌نام و در نهایت دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی افزود: «از خردادماه فرآیند ثبت‌نام بازنشستگان برای پرداخت وام ۲۰ میلیون تومانی از سوی کانون‌های بازنشستگی انجام خواهد شد و در نهایت پس از طی مراحل قانونی این وام به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.»

وی در پاسخ به این پرسش که امسال چه‌ تعداد از بازنشستگان تأمین اجتماعی از تسهیلات و وام اشاره‌شده بهره‌مند خواهند شد، خاطرنشان کرد:

بر اساس برنامه‌ریزی امسال قرار است ۵۰۰ هزار نفر از بازنشستگان از تسهیلات اشاره‌ شده بهره ببرند.

اسفندیاری اضافه کرد: «بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده هر ماه تعدادی از بازنشستگان در هر استان و شهرستان از این وام استفاده خواهند کرد.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص افزایش مبلغ وام بازنشستگان به 20 میلیون تومان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    سلام برای وام بازنشتگی به کانون رفتیم وبعدنزدیک۳سال وکانون بهم گفت برو۱۰سال دیگربیاکه نوبت گیرت بیادایابعد۱۰سال مازنده ایم ماالان احتیاج ونیازداریم ممنون میشم پیگیرنمائید.تشکر

    پاسخ

    وام خرید کالا با بهره ی ۴ درصدی که عنوان شده غلط محض است چون بنده یک یخچال ۲۶ میلیونی رو با محاسبه بهره ی ۱۶ درصد حساب کردند جهت اطلاع و آگاهی ملت

    پاسخ

    در خصوص وام بازنشستگان تامین اجتماعی وام ۷ بود ثبت و نام کردم دوباره اعلام کردند ۱۲ میلیون است به بنده پرداخت نشد سابقه ۳۰ سال کار دارم الان میگن ۲۰ میلیون شده نصف از دندانهایم گروگان پیش دندان ساز است باید خجالت بکشند

    پاسخ