;
coinex

هدیه ایرانسل به مناسب دهه کرامت 1402 [+جزئیات و روش فعالسازی]

هدیه ایرانسل به مناسب دهه کرامت 1402 اعلام شد. برترین اپراتور دیجیتال ایران بسته اینترنت و مکالمه با قیمت‌های جذاب برای مشترکان خود ترتیب داده است.

روابط عومی اپراتور دوم کشور خبر از ارائه بسته‌های اینترنت و مکالمه هدیه ایرانسل به مناسب دهه کرامت 1402 داده است. طبق روال روزهای مناسبتی، ایرانسل بازهم بسته‌های تحفیفی ویژه‌ای درنظر گرفته است که این‌بار ویژه دهه کرامت است.

در این چند روز که مزین به ایام میلاد امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) است، همه مشترکین این اپراتور می‌توانند تنها با پرداخت 4 هزار تومان از بسته اینترنت 1 گیگابایتی یا یک ساعت مکالمه درون شبکه بهره ببرند.

بیشتر بخوانید: افتتاح سرویس فیبر نوری ایرانسل در حضور رئیس جمهور انجام شد

هدیه ایرانسل به مناسب دهه کرامت 1402

به نقل از روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مناسبت گرامی‌داشت دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و میلاد امام رضا (ع)، بسته اینترنت و مکالمه ایرانسلی را با قیمت تخفیفی، به مشترکان خود ارائه کرده است.

هدیه ایرانسل به مناسب دهه کرامت 1402

همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت، تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند یک بسته تخفیفی، شامل 1 گیگابایت اینترنت و 1 ساعت مکالمه درون شبکه را تنها با پرداخت ۴۰۰۰ تومان دریافت کنند.

این بسته تخفیفی، از ۳۱ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ در دسترس و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی، ۱۰ روز است. فعال‌سازی این بسته تخفیفی، با شماره‌گیری کد دستوری #۵* و یا مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل من، امکان‌پذیر است و برای دفعات خرید و فعال‌سازی آن، محدودیتی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص هدیه ایرانسل به مناسب دهه کرامت 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر