;
coinex

قابلیت ویرایش پیام واتساپ رسما منتشر شد

آپدیت جدید واتساپ از قابلیت ویرایش پیام واتساپ رونمایی کرد و از این پس کاربران می‌توانند تا 15 دقیقه پس از ارسال پیام‌ها در واتس‌اپ، آن‌ها را ویرایش کنند.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، در کانال متا در اینستاگرام به‌طور رسمی خبر از انتشار قابلیت ویرایش پیام‌ واتساپ داده است. طبق اعلام زاکربرگ، کاربران حالا قادر خواهند بود تا 15 دقیقه پس از ارسال پیام‌ها، آن‌ها را ویرایش کنند.

بیشتر بخوانید: قابلیت قفل کردن چت‌ها در واتساپ در دسترس کاربران قرار گرفت

ارائه قابلیت ویرایش پیام واتساپ

در ابتدا لازم به ذکر است که این ویژگی از حالا منتشر شده، اما روال ارائه دسترسی به آن برای کلیه کاربران در سراسر دنیا چندین هفته زمان می‌برد.

قابلیت ویرایش پیام واتساپ

براساس پستی که از طرف واتس‌اپ به تازگی منتشر شده، جهت ویرایش پیام‌ها صرفاً باید انگشت خود را روی پیام نگه داشته و از منویی که باز خواهد شد، گزینه Edit را انتخاب کنید. سپس در کنار پیام‌های ویرایش شده، کلمه Edited به‌نمایش در خواهد آمد؛ البته مخاطب به تاریخچه ویرایش‌ها هیچگونه دسترسی نخواهد داشت.

در این قابلیت کاربران تا 15 دقیقه بعد از ارسال پیام‌ها امکان ویرایش آن‌ها را دارند. افزون‌براین، پیام‌های ویرایش شده همچون پیام‌های عادی، فایل‌های رسانه‌ای و تماس‌ها به‌صورت سرتاسری رمزگذاری خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ارائه قابلیت ویرایش پیام واتساپ در آپدیت جدید چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر