;
coinex

پخش زنده منچستر یونایتد چلسی 4 خرداد 1402 [+ساعت پخش و لینک اختصاصی]

پخش زنده منچستر یونایتد چلسی 4 خرداد 1402 بازی معوقه هفته سی و دوم لیگ جزیره را می‌توانید با ما در تکراتو تماشا کنید. با ما همراه باشید.

در حالی تیم‌های منچستر یونایتد و چلسی از ساعت 22:30 به وقت ایران و در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم می‌روند که تیم منچستریونایتد این شانس را دارد تا در صورت پیروزی در این بازی، فصل را به عنوان تیم سوم به پایان برساند. برای تماشای پخش زنده بازی منچستر یونایتد و چلسی 4 خرداد 1402 با ما همراه باشید.

پخش زنده منچستر یونایتد چلسی 4 خرداد 1402

تن هاخ توانست در اولین فصل حضور خود، جایگاه مناسبی در دل هواداران به دست آورد. تفکرات او به خوبی نتیجه داده است و حالا منچستری‌ها می‌توانند فصل را به عنوان تیم سوم به پایان برسانند. از طرف دیگر، آنها جام اتحادیه را نیز بالای سر بردند تا قدری از روزهای نگون بختی خود فاصله گرفته باشند. این تیم در 5 بازی آخر خود 3 پیروزی و 2 شکست را تجربه کرده است.

پخش زنده منچستر یونایتد چلسی 4 خرداد 1402
پخش زنده بازی منچستر یونایتد و چلسی 4 خرداد 1402 / پخش زنده فوتبال منچستر یونایتد و چلسی 4 خرداد 1402 / پخش مستقیم بازی منچستر یونایتد و چلسی 4 خرداد 1402 / پخش آنلاین بازی منچستر یونایتد و چلسی 4 خرداد 1402 / ساعت پخش بازی منچستر یونایتد و چلسی 4 خرداد 1402 / ساعت شروع بازی منچستر یونایتد و چلسی 4 خرداد 1402 / پخش زنده منچستر یونایتد و چلسی 4 خرداد 1402 / پخش زنده منچستر یونایتد چلسی 4 خرداد 1402

در طرف مقابل، تیم چلسی به فاجعه‌ای تمام عیار تبدیل شده است. مالکین جدید باشگاه، همچون بچه پولداری که با اسباب بازی گران قیمتی بازی می‌کند، تیم را مدیریت کردند. حاصل این مدیریت در طول فصل، اخراج 2 سرمربی و به پایان رساندن فصل به عنوان تیم دوازدهم است. از همین حالا، میتوان گفت، فصل آینده چلسی به بدی امسال نخواهد بود؛ اما تضمینی نیست که حتما بهبودی در وضعیت تیم حاصل شود. چرا که همانطور که گفته شد؛ مالکین این تیم، درک درستی در مدیریت تیمی ورزشی ندارند. چلسی تاد بولی در 5 بازی اخیر خود 1 پیروزی، 1 تساوی و 3 شکست را متحمل شده است.

برای تماشای پخش زنده بازی منچستر یونایتد و چلسی 4 خرداد 1402 در ساعت شروع مسابقه می‌توانید از لینک زیر که با همکاری آپارات اسپرت محیا شده است، استفاده نمایید:

برای تماشای پخش زنده فوتبال منچستر یونایتد و چلسی 4 خرداد 1402 اینجا کلیک کنید

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر