coinex
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده لورکوزن بوخوم 6 خرداد 1402 [+ساعت پخش و لینک اختصاصی]

پخش زنده لورکوزن بوخوم 6 خرداد 1402 را با ما در تکراتو تماشا کنید. دو تیم امروز در هفته 34ام و پایانی بوندسلیگای آلمان رویارو خواهند شد.

کمتر کسی تصور می‌کرد هفته پایانی بوندسلیگ با این جذابیت و حساسیت برگزار شود. از یک سو قهرمان و از سوی دیگر نبرد سهمیه و سقوط هفته پایانی بوندسلیگا را شدیدا جذاب کرده است.

اما امروز از ساعت 17:00 به وقت ایران لورکوزن که با سردار آزمون برای ما ایرانی‌ها خاص شده است، در استادیوم زیبای روهراشتادیون میهمان بوخوم است. برای تماشای پخش زنده بازی لورکوزن بوخوم 6 خرداد 1402 با ما همراه باشید.

پخش زنده لورکوزن بوخوم 6 خرداد 1402

لورکوزن که فصل را با نتایج شدیدا منفی آغاز کرد و در مقاطعی از فصل حتی جزو تیم‌های قعرنشین لیگ بود، حالا با ژابی آلونسو احیا شده و حتی اگر آلونسو فرصت بیشتری داشت شاید تیمش مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان هم می‌شد! در هر حال ژابی تیم جذابی ساخته که گرچه در نیمه نهایی لیگ اروپا حذف شد اما همچنان یکی از شایسته‌ترین تیم‌های نیم فصل دوم بوندسلیگا است. آن‌ها که در حال حاضر با 50 امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی بوندسلیگا قرار دارند، امیدی به سهمیه لیگ اروپا ندارد و در حال حاضر با وولفسبورگ و تا حدی هم آینتراخت بر سر تک سهمیه لیگ کنفرانس در جدال هستند، پس در این بازی نیاز مبرم به پیروزی دارند.

پخش زنده لورکوزن بوخوم 6 خرداد 1402 [+ساعت پخش و لینک اختصاصی]
پخش زنده لورکوزن و بوخوم 6 خرداد 1402 / پخش زنده بازی لورکوزن و بوخوم 6 خرداد 1402 / پخش زنده فوتبال لورکوزن و بوخوم 6 خرداد 1402 / پخش زنده لورکوزن بوخوم 6 خرداد 1402 / پخش زنده و مستقیم لورکوزن و بوخوم 6 خرداد 1402 / پخش مستقیم لورکوزن و بوخوم 6 خرداد 1402 / پخش آنلاین لورکوزن و بوخوم 6 خرداد 1402 / زمان پخش لورکوزن و بوخوم 6 خرداد 1402 / زمان شروع لورکوزن و بوخوم 6 خرداد 1402 / نتیجه زنده لورکوزن و بوخوم 6 خرداد 1402 / نتیجه نهایی لورکوزن و بوخوم 6 خرداد 1402 / نتیجه لورکوزن و بوخوم 6 خرداد 1402
در سوی دیگر، بوخوم رده شانزدهمی و 32 امتیازی که در قعر جدول قرار دارد در صورت عدم کسب نتیجه مطلوب باید در پلی‌آف بقا به مصاف تیمی از بوندسلیگا دو برود. آن‌ها هم البته در این جدال با اشتوتگارت و آگزبورگ در رقابت هستند و ممکن است هر یک از این دو تیم در هفته پایانی جایگزین بوخوم شوند و بوخوم نجات یابد. پس انگیزه زیادی برای پیروزی در این بازی خانگی برای بوخوم وجود دارد.

در تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر، 6 بار لورکوزن پیروز بوده و تنها دو بار بوخوم. یک بازی هم مساوی شده است. لورکوزن ژابی در 5 بازی آخر خود سه تساوی و دو شکست کسب کرده و بوخوم دو تساوی، دو شکست و تنها 1 برد کسب کرده است. برای تماشای پخش زنده بازی لورکوزن بوخوم 6 خرداد 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر که با همکاری آپارات اسپرت محیا شده است استفاده کنید:

برای تماشای پخش زنده فوتبال لورکوزن بوخوم 6 خرداد 1402 اینجا کلیک کنید

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر