;
coinex

شرط افزایش یارانه نقدی برای دهک‌های کم‌درآمد اعلام شد

رئیس سازمان برنامه و بودجه شرط افزایش یارانه نقدی به میزان 20 درصد برای سه دهک کم درآمد را استفاده از طرح کالابرگ الکترونیک عنوان کرده است.

به گزارش تکراتو و به نقل از فارس، با وجود به اجرایی شدن طرح کالابرگ الکترونیکی در سراسر کشور، طبق اطلاعات واصله، استقبال آنچنانی از این طرح صورت نگرفته و صرفاً امتیاز در نظر گرفته شده در طرح کالابرگ الکترونیکی واریز اعتبار آن یک ماه پیش از واریز نقدی یارانه معیشتی بوده، لذا دولت در این زمینه قصد دارد تا طرح‌ها تشویقی در نظر بگیرد.

در همین زمینه «داود منظور»، رئیس سازمان برنامه و بودجه طی توئیتی در صفحه شخصی خود از آغاز اجرای فراگیر کالابرگ الکترونیک در روز‌های آتی و همینطور شرط افزایش یارانه نقدی برای سه دهک اول درآمدی خبر داده است.

بیشتر بخوانید: افزوده شدن دو کالای جدید به طرح کالابرگ الکترونیکی

اعلام شرط افزایش یارانه نقدی

رئیس سازمان برنامه و بودجه در این راستا بیان داشت: «افزایش 20 درصدی مبلغ یارانه در صورت استفاده از کالابرگ برای خرید 9 قلم کالای اساسی مشمول طرح کالابرگ الکترونیکی انجام خواهد شد.»

شرط افزایش یارانه نقدی

وی همچنین افزود: «‌امکان استفاده از یارانه ماه بعد برای خرید کالا‌های مشمول طرح کالابرگ در هر ماه امکان‌پذیر خواهد بود.»

در همین مورد طی تماسی با «هادی کاشف»، مجری طرح اجرای کالابرگ الکترونیکی، اشاره شد: «هنوز افزایش 20 درصدی اعتبار کالابرگ برای سه دهک کم درآمد به ما ابلاغ نشده است و فعلا رئیس سازمان برنامه و بودجه از طریق فضای مجازی این خبر را اعلام کرده است.»

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ »در حال حاضر طرح کالابرگ الکترونیک در سراسر کشور اجرا می‌شود که در این زمینه 39 هزار فروشگاه معمولی و 6 فروشگاه زنجیره‌ای به طرح کالابرگ الکترونیکی پیوسته‌اند.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص شرط افزایش یارانه نقدی برای سه دهک کم درآمد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام تاکی میخاین وعده دروغ بدین یک سال پیش گفتین تابرج ۱۱جواب اعتراضات برسی میشه ومددجویانی که جزوبیماران خاص هستن وجزودهکهای بالا قرارگرفتن برسی میشه چرانشداومدن ناحق یارانه مددجویان راکم کردن یه تعداددیگه یارانه بگیراضافه کردن اخه مددجوی که دچاراسیب نخاعی شدیدهست وفلج گوشه خونه افتاده ونه منزل نه حقوق نه ملک ونه سرمایه ونه تراکنش نه ماشین وتنهادرامدش کمیته امدادهست باچه معادله جزودهک های بالا قرارگرفته. خداشاهده همشهری داریم سالانه ۵۰۰ملیون محصول اناروپسته باغش هست مستمری هم میگیره دهک یک هم هست.وبه مامیخنده

    پاسخ