;
coinex

افزایش مبلغ یارانه برای این افراد تایید شد؛ چه کسانی یارانه بیشتری می‌گیرند؟

به گفته یک مقام مسئول، با توجه به استقبال افراد از طرح کالابرگ الکترونیکی، احتمال افزایش مبلغ یارانه برای این افشار وجود دارد. همچنین رئیس سازمان برنامه و بودجه از افزایش یارانه برای دهک‌های کم‌درآمد گفته که در پایان مطلب به آن می‌پردازیم.

بعد از اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیکی از بهمن ماه سال پیش در تعدادی از استان‌های کشور، به مرور شاهد اجرای این طرح در کل کشور به خصوص استان تهران طی اسفندماه بودیم. بهره‌مندی از اعتبار کالابرگ الکترونیکی موضوع کاملا اختیاری است و به معنای پایان عصر یارانه نقدی نیست. اما حالا خبر از احتمال افرایش یارانه نقدی برای برخی از دهک‌های کم‌برخوردار جامعه رسیده است.

بیشتر بخوانید: زمان دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد

افزایش مبلغ یارانه برای استفاده بیشتر از کالابرگ الکترونیک

در همین راستا، «احسان مطهری مطلق»، معاون نوآوری و توسعه خدمت شرکت فارا (شرکت خدمات فناوری اطلاعات رفاه ایرانیان) طی گفتگو با همشهری آنلاین در خصوص آخرین خبر‌ها از اجرای طرح کالابرگ الکترونیک و طرح تشویقی افزایش مبلغ یارانه در کشور بیان داشت: «از 15 اسفندماه که طرح در سراسر کشور اجرا شد مردم برای خرید کالا از یارانه فروردین خود استفاده کردند و از 15 فروردین از یارانه اردیبهشت ماه خود در حال استفاده هستند. در این مدت ما یک بار به طور کامل سیکل کالابرگ را در سراسر کشور انجام دادیم و الان در سیکل دوم اجرا هستیم.»

وی درباره طرح دولت جهت ایجاد مشوق برای ترغیب مردم به‌منظور استفاده از کالابرگ الکترونیک اعلام کرد: «وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه سازمان هدفمندی یارانه و وزارت اقتصاد موظف هستند طبق قانون بودجه 1402 یک آیین نامه اجرایی برای طرح‌های تشویقی تدوین و در آن محل و میزان منابع را مشخص کنند. در این آیین نامه اولویت طرح‌های تشویقی برای 5 دهک پایین جامعه است که جلسات آن از اسفند سال گذشته آغاز شده است و هم اکنون در دست بررسی است و دولت تا پایان اردیبهشت ماه فرصت دارد و موظف است این آیین نامه را تدوین کند، ولی شاید تدوین آن زودتر انجام شود. احتمال دارد زمانی که دولت یارانه بعدی را بدهد این طرح تشویقی در آن اعمال شود.»

مطهری ضمن اشاره به گروهی که بیشترین بهره را از کالابرگ الکترونیکی در این مدت بردند، گفت: «در این مدت 5 دهک درآمدی پایین جامعه بیشترین میزان استفاده از کالابرگ را داشتند.»

وی همچنین به گروه کالایی که موارد استفاده بیش‌تری داشته، اشاره داشت:

«مردم در این مدت بیشتر روغن و برنج از طریق کالابرگ الکترونیک خریداری کردند.»

این مقام مسئول در ادامه افزود: «تدوین این آیین نامه موجب می‌شود تا 5 دهک پایین جامعه دریافتی بیشتری از طریق کالابرگ الکترونیک نسبت به یارانه خود داشته باشند. مبلغ آن هنوز مشخص نیست و بر سر آن کش و قوس‌هایی وجود دارد. اما به عنوان مثال اگر فردی در دهک سوم یارانه 400 هزار تومانی می‌گیرد علاوه براین 400 هزار تومان دریافتی، مبلغی نیز مازاد در اختیار خواهد داشت تا بتواند از طریق کالابرگ الکترونیکی کالای بیشتری بخرد. در حقیقت شارژ ریالی بیشتری برای این دهک‌ها انجام خواهد شد تا بتوانند از 10 قلم کالای اعلامی موجود، تعداد بیشتری خرید کالا انجام دهند.»

افزایش مبلغ یارانه
افزایش مبلغ یارانه برای این افراد تایید شد

معاون نوآوری و توسعه خدمت شرکت فارا همچنین اضافه کرد: «برداشت از حساب یک ماه زودتر موجب شده تا هم میزان اتصال فروشگاه‌ها به سامانه “شما” و هم میزان استفاده تهرانی‌ها برای خرید کالا بیشتر شود. در این مدت اکثر کسانی که مراجعه کرده اند درصد قابل توجهی از یارانه نقدی خود را کالا خریده اند.»

لازم به ذکر است در صورت تمایل سرپرستان خانوار برای مشاهده ریز تراکنش‌های خرید خود از طریق کالابرگ چنین امکانی از طریق اپلیکیشن «شما»  فراهم است.

مقدار اعتباری که از سرپرستان خانوار کسر می‌شود درحال‌حاضر طبق جدول قیمتی بوده که سال پیش در آن نرخ‌ها ذکر شده و میزان برداشت فعلا بر اساس آن ادامه دارد. مطهری در پایان خاطرنشان کرد: «اگر مسئولان ذیربط تغییر قیمت را به ما اعلام کنند ما تغییر را در سیستم و سامانه ایجاد خواهیم کرد، اما فعلا جدول قبلی به قوت خود پایدار است.»

بیشتر بخوانید: افزایش 40 درصدی دریافتی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد توسط وزیر کار تایید شد [+جزئیات]

افزایش مبلغ یارانه برای سه دهک درآمدی پایین

به گزارش تکراتو و به نقل از فارس، با وجود به اجرایی شدن طرح کالابرگ الکترونیکی در سراسر کشور، طبق اطلاعات واصله، استقبال آنچنانی از این طرح صورت نگرفته و صرفاً امتیاز در نظر گرفته شده در طرح کالابرگ الکترونیکی واریز اعتبار آن یک ماه پیش از واریز نقدی یارانه معیشتی بوده، لذا دولت در این زمینه قصد دارد تا طرح‌ها تشویقی در نظر بگیرد.

افزایش مبلغ یارانه برای این افراد تایید شد؛ شرط افزایش 20 درصدی یارانه اعلام شد!
افزایش مبلغ یارانه برای این افراد تایید شد؛ شرط افزایش 20 درصدی یارانه اعلام شد!

در همین زمینه «داود منظور»، رئیس سازمان برنامه و بودجه طی توئیتی در صفحه شخصی خود از آغاز اجرای فراگیر کالابرگ الکترونیک در روز‌های آتی و همینطور شرط افزایش یارانه نقدی برای سه دهک اول درآمدی خبر داده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در این راستا بیان داشت: «افزایش 20 درصدی مبلغ یارانه در صورت استفاده از کالابرگ برای خرید 9 قلم کالای اساسی مشمول طرح کالابرگ الکترونیکی انجام خواهد شد.»

وی همچنین افزود: «‌امکان استفاده از یارانه ماه بعد برای خرید کالا‌های مشمول طرح کالابرگ در هر ماه امکان‌پذیر خواهد بود.»

در همین مورد طی تماسی با «هادی کاشف»، مجری طرح اجرای کالابرگ الکترونیکی، اشاره شد: «هنوز افزایش 20 درصدی اعتبار کالابرگ برای سه دهک کم درآمد به ما ابلاغ نشده است و فعلا رئیس سازمان برنامه و بودجه از طریق فضای مجازی این خبر را اعلام کرده است.»

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ »در حال حاضر طرح کالابرگ الکترونیک در سراسر کشور اجرا می‌شود که در این زمینه 39 هزار فروشگاه معمولی و 6 فروشگاه زنجیره‌ای به طرح کالابرگ الکترونیکی پیوسته‌اند.»

بیشتر بخوانید: نحوه ایجاد حساب بانکی برای دریافت سهام عدالت متولدین 1401 [+جزئیات]

افزایش یارانه برای دهک‌های پایین درآمدی مشروط شد! [بروزرسانی 10 خرداد 1402]

صولت مرتصوی، وزیر کار، رفاه و تعاون اجتماعی، امروز (۱۰ خرداد) در حاشیه جلسه هیات دولت درباره اجرایی نشدن کالابرگ الکترونیکی در سال ۱۴۰۱ توضیح داد: قانون‌گذار در سال ۱۴۰۱ تکلیفی را برای اجرای کالابرگ الکترونیکی تصویب کرد که در غیاب زیرساخت، در ابتدای طرح امکان عملیاتی شدن آن فراهم نبود، اما با دستور و تاکید ریاست‌جمهوری، وزارت کار متولی ساماندهی و اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی شد.

افزایش مبلغ یارانه برای این افراد تایید شد؛ شرط افزایش 20 درصدی یارانه اعلام شد!
افزایش مبلغ یارانه

او به تشریح اجرایی آزمایشی کالابرگ پرداخت و گفت: این طرح به صورت آزمایشی در چند شهرستان کوچک و سپس استان هرمزگان و بعد در چند استان دیگر اجرایی شد و در اسفندماه در سراسر کشور اجرایی شد.

مرتضوی معتقد است کالابرگ الکترونیکی با اقبال عمومی مواجه نشده است. او افزود: به لحاظ اینکه مشمولان یارانه بین کالابرگ و نقدی مختار بودند، ترجیح‌شان دریافت یارانه به صورت نقدی بود. این طرح با اقبال عمومی مواجه نشد و استقبال اندک بود. در سال جدید در اجرای بند «ی» قانون بودجه به دولت اجازه داده شده به منظور مدیریت بازار و کمک به معیشت مردم، طرح کالابرگ را اجرا کند.

وزیر کار، رفاه و تعاون اجتماعی درباره افزایش یارانه کالابرگ الکترونیکی گفت: در گام اول یارانه کالابرگ ۲۰ درصد افزایش پیدا می‌کند و مثلاً کسانی که یارانه‌شان ۴۰۰ هزار تومان بوده به ۴۸۰ هزار تومان ارتقا پیدا می‌کند؛ کسانی که مشمول یارانه هستند تا ۷۰ درصد یارانه‌شان را کالا خریداری کنند.

او در آخر اعلام کرد افزایش ۲۰ درصدی یارانه شامل افرادی می‌شود که ۷۰ درصد یارانه را از طریق کالابرگ الکترونیکی مصرف کنند.

مرتضوی در آخر گفت: یارانه‌بگیران از طریق سامانه ملی اعتبار، یک ماه زودتر از زمان سررسید واریزی یارانه می‌توانند از این فرصت به قدر کافی استفاده کنند. این طرح کاملاً اختیاری است و اشخاص بین استفاده از کالابرگ یا نقدی می‌توانند انتخاب کنند اما کسانی که ۷۰ درصد یارانه را از این اقلام خریداری کنند، افزایش یارانه دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح تشویقی افزایش مبلغ یارانه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (25 نظر)

    سلام علیکم.بنده تصادفی وپاهام پلاتینی بزور راه میرم چه برسه به کار ۳تابچه دارم پسریکساله و یک دختر ۲ساله و یک دختر دارم که امسال نتونستم کلاس چهارم ابتدایی ثبت نامش کنم من که توی این زمان گرونی بیکار واجاره نشین که خوراکمون مردم باترحم و به عنوان دفع بلا میارن دم در چونکه اگر بهمون بدن چندین بار تأکید می‌کنند که برای خونوادشون دعا کنیم.قبل از تصادف این حالم نبود لباس فرم مدرسه دخترم ۷۰۰هفتصدتومان ثبت نامش ۲۰۰دویستتومان وغیره پیشکش الان ۳ماهه اجاره خونه رو ندارم بدم صاحب خونه حکم تخلیه خونه رو برام اورد ومن ۲۰بیست تومان بیشتر ندارم که نه برای رهن و نه برای اجاره پول پیش قبولش نمیکنن راست میگن کمه به آخر خط رسیدم چونکه هم نمیتونم خونه برای بچه هام جور کنم و نه حتی دخترم را برای درس خواندن تکمیلش کنم.قصددارم(هرکس به هر عضو از بدن که فروش بشه میفروشم)تا بتونم آسایش خونوادمو بدست بیارم.تمام وجودم روفدای خوانوادم.شماره تماس09168528026وشماره کارت (6104337986887287)

    پاسخ

    مادهک سوم‌ایم نیازمندپول نقدی هستیم وحال وحوصله کالابرگ ونوبت درصف نیستیم آدم بیکار یابازنشسته میخاد.جمع کنید کالابرگ را که به دروغ آمار می‌دهید که مردم گرفتند تایارانه نقدی راقطع کنید.آنهایی که گرفتند نمی‌داند که نقدی نخواهند گرفت فکرمیکردند نقدی جای خوددارد وکالابرگ اضافی است.مردم بیچاره راغول نزنید تادرآمدشان راقطع کنید

    پاسخ

    همه مشگلات ما معلولان مستاجر حل شدانگار💔😢 تنها راهش اینه یک ماه عوض کنند ماهانه اندک معلولان با مسعولان ببینیم تنها ۳روز ماه میتونند زندگی کنند با حقوق اندک معلولین
    ادمین جون مادرت و هرکس برات عزیزه اشتراگ بزار پستم مسعولان ببینند … اگه مسعولان راس میگن بیان تنها یک ماه حقوق اندک ماهانه واریز میشود واگثرامعلولان مستاجرهستند تنها یک ماه ماهانمون با مسعولان عوض کنیم ببینیم واقعا تنها۳روزه ماه میتونند با حقوق ما معلولان زندگی کنند ما معلولان هم حقوق مسعولان بگیریم شاید یک سال باهاش زندگی کنیم حرف حق قبول؟
    #معلولان_آفریده_خداوند_هستند #معلولان_حق_اننخاب_دارند #معلولان_مستاجر_با_اندک_حقوق_ماهانه_و_هزازان_مشگلات_دیگر_مسعولان_بیایید_تنها_یک_ماه_حقوقمان_عوض_کنیم_ببینیم_میتونید_با_اندک_پول_تنها_چند_روز_میتونید_زندگی_کنید_بسم_الله_یا_حق_حقوق_قانونی_معلولان_را_به_درستی_بدید_یا_یک_ماه_جای_معلولان_حقوقها_عوض_کنید_بعدا_بفهمید_معلولان_با_اندک_ماهان_پول_گرایه_خونه_بدن_خرج_دکتر_دارو_و_زندگی_و_پول_توجیبی_بچه_هاشون_و_هزاران_مشگلات_دیگر #ولطفا_پول_سهام_عدالت_سال_۹۹_فروختیم_۶۰_درصد_اونم_واریز_کنید_هزاران_مشگلات_دارند_بدبخت_معلولان_مستاجر_و_سمعک_و_ویلچر_و_خیلی_چیزهای_دیگر_معلولان_توان_خرید_ندارند_اینم_یادتون_نره_اگه_معلول_نبود_اداره_هم_نبود_پس_حقوق_میگیری_به_امید_اون_که_معلول_هست_اداره_بهزیستی_هم_هست_لطفا_دریابید_معلولان_را_از_همه_بابت_شرمنده_خانواده_و_بچه_هاشون_هستند_هر_روز_گرانی_و_استرس_تاکی؟؟؟؟ #معلولان_همیشه_شرمنده_خانواده_هاشون_هستند_خواهشا_حق_حقوق_معلولان_مخصوصا_معلولان_مستاجر_بدرستی_واریز_کنید_حقشون_نه_اضافه_نه_کم_نه_ماهانه_اندک_پولی_تنها_پول_اجاره_خونه_نمیشه_چه_برسه_بقیه_مشگلات_وووووووو @behzistikeshvar @swo.tehran @khandoozi_se @sokhangoudolat.ir @ghalibaf_ir @behzistikeshvar @swo.markazi  #لطفا_اگه_میخواهید_یارانه_معلولان_اضافه_کنید_نقدی_باشه_شاید_زیادشون_دسترسی_ندارند_فروشگاه_بعد_همون_پولم_تو_گرایه_ها_تموم_میکنند_لطفا_نقدی_باشه_جای_گالا_برگ_تشکر #انشالله_همه_معلولان_خوب_بشند_نخواستیم_هیچی_خدایا_دیگر_هیچ_معلولی_بدنیا_نیار_چون_هزاران_مشگلاتم_باهاشه_صداشم_کسی_نیست_جز_خودت_بشنود_😢به_امید_ریشه_شن_شدن_همه_معلولان_🙏🙏🙏_دیگر_شرمنده_نشند_انشاالله_همه_مریضا_بیماریها_چه_معلول_چه_غیره_همه_سالم_باشند_محتاج_مسعولان_نباشند_انشالله_🙏💔 #خدایا_ما_معلولان_برای_چه_آفریده_ای_قربونت_برم_همیشه_شرمندگی_پیش_خانواده_و_زجر_بیشتر_روز_به_روز_با_اندک_حقوق_ماهانه_و_گرانی_روز_به_روز_💔😢💔😢
    #تنها_یک_ماه_حقوق_معلولان_مسعولان_بدید_وحقوق_اندک_معلولان_مستاجر_به_مسعولان_ببینیم_تنها_۳روزه_حقوق_معلولان_توان_زندگی_دارند؟؟؟ #خدایا_خودت_بساز_تو_بازی_قشنگتره_❤
    یا معلولان اگثرا مستاجر دریابید یا بیایید حقوقتان با اندک حقوق معلولان تنها یک ماه جایگزین کنید ببینیم تنها۳روز ماه میتونید با اندک حقوق معلولان زندگی کنید؟

    پاسخ

    سلام یارانه منو زیاد کنید من کالا برگ نمیخوام مریضم نمیتونم کار کنم من به پول نیاز دارم

    پاسخ

    اگه برای دولت محترم امکان داره یارانه من رو زیاد کنی ممنون میشم زندگی برای من و خانواده ام خیلی سخت میگذره ممنون

    پاسخ

    زندگی خیلی برایم سخت شده اگه براتون امکان داره محبت کنید یارانه من رو اضافه کنید یه دنیا ممنون میشم با تشکر از دولت جمهوری اسلامی

    پاسخ

    سلام وقت بخیر خسته نباشید
    سه دهک اولی بخاطر شرایطی که دارند از هزار جا کمک مالی میگیرند مخصوصا نقدی بعضی هاشون وضعشان حتی از دهک ۸ و ۹ هم بهتر است بدبخت دهک ۴و ۵ هستند تقریبا همان شرایط را دارند اما چون جار نمیزنه وضعشان از دهک ۱ و ۲ هم کمتر است….. بد نیست اگر بررسی شود…….. .

    پاسخ

    یارانه نقدی خیلی درست حساب شده نصبت به نیازهای زندگی مردم پرداخت نمیشه

    پاسخ

    باسلام یارانه نقدی بدین کوپن دیگه چرا اخه

    پاسخ

    باسلام کوپن بدرد مانمی خورد

    پاسخ

    آقا شما رو بقران نکنید با این اخبارهای دروغتون ..سهام عدالت برای همه واریز شد حسابهای خودتون را چک کنید.پولدار شدید ..یارانه 100برابر شد آخه چرا مردم فکر میکنید اعصاب این همه خبرهای غیر واقعی را تحمل میکنند.نه بخدا نکنید….

    پاسخ

    شما جیب مردم نزنید بقیه پیشکش اونوری از همه ۱۰۰ تومان دزدی کردین .دوما تا می‌بیند سر یارانه میشه چند روز جلوتر مامور برق و آب ک گاز پیشواز میفرستین مبادا مردم خرجش کنه که پول اب و برق بمونه بس چه کمکی و یارنه لطفا به شعور مردم توهین نکنید

    پاسخ

    باسلام آهای مسولینی که نشستین رو صندلی های مدیریت لعنت خدا بر شما که پدر مردم رو درآوردین مگرشما چشم ندارین این همه گرونی رو نمی‌بینین بابا بسه دیگه والله مردم گناه دارن میدونین با چه ذلتی خودشون رو فقط زنده نگه میدارن زندگی نمی‌کنندپول دارها روز به روز پولدارتر میشن فقرا فقیرتر نکنین ازخدابترسین این کارگرمادرمرده بدبخت چه گناهی داره از کجا بیاره بخوره دیگه با این دوهزارنون وماست هم نمیشه خورد یه فکری به حال ما مردم فقیربکنیداقایان مسولین دزد البته بلانسبت

    پاسخ

    اول با سلام و عرض ادب به #دولت_مجلس_نمایندگان_حامی #محرومان_قشر_ضعیف  یک #سمعک بهزیستی نامه کتبی نوشتم ۷سال میشود از درد وزوز گوشم  #زجر میکشم زندگی روز مره ام بهم زده توان خریدش ندارم چندین بارم #حضوری_پیگیر_شدم اداره بهزیستی و ۷ساله فقط میگن امروز فردا یا میگن از #سمعک شما نمیاد عجب دکتر هم تعین کرده کدوم #سمعک درد وزوز گوشم قط میکند با ۳معلولیت شدید حق پرستاری هم ندیدم تا به امروز
    ودر سال ۹۹ سهام عدالتمون ۶۰درصدش فروختیم واریز  نمیکنید پول فروشمون را اگه لازم نبود چرا میفروختیم
    و سهام عدالت جاماندگان تهت پوشش بهزیستی که سهام ندارند قرار بود در  سال ۱۴۰۱ برای هر کدومشون ۱۰ میلیون سود بدن یک ساله امروز فردا میکنند #مسعولان سهام عدالت اینقدر امروز فردا کفتند در واریز جاماندگان مددجویان دیگه  خسته شدیم از شنیدن سهام عدالت جامانده اداره کمیته امداد و بهزیستی مسعولان …بسه تو رو خدا.یا وعده ندید یا وعده دادید اجراش و عملیش کنید
    الان یک ساله امروز فردا میکنید سود سهام جاماندگان معلولان هر لحظه یه جوری وعده میدن همیشه معلولان بدبخت چشم انتظار و شرمنده میشوند.پیش خانواده و پیش صاحب خونه که قرار گرایه خونش بدیم قرار بودمعلولان مستاجر کمک کنند مدارکم خواستند بردیم اداره هنوز یک سال گذشته خبری از کمک گرایه اجاره خونه نیست تنها یک روز زندگی معلولان #مسعولان دوام نمیارند و‌حس کنند واقعا چه جور سخت و زجر میگشند معلولان با اندک حقوق ماهانه تنها پول دکتر دارو گرایه خونه و هزاران درد دیگر وو خبر ندارند معلولان با چه مشگلاتی چطور صبحشان ،شب میکنند با اندک حقوق واقعا خیلی سخته  تو این گرانی روز به روز خودسرانه مغازه داران
    وشب میخوابی فردا بیدار شدی میری یه چیز بخری میبینی همه چیز گران شد هیچ کس هم جواب کو نیست مسعولان همه مغازه داران شدن خودمختار جنس خودشان قیمت تعین میکنند روز به روز نمیدونیم دردمون غیر خدا به کی بگیم؟
    چند روز پیشم کفتند فلان پول عید واریز میکنیم حساب معلولان پس کو؟
    نگنه انتظار دارید ما معلولان بریم دزدی کنیم پول گرایه خونه،دکتر،داروهامون و خرج زندگی مون دربیاریم پیش خانواده شرمنده نشیم … ادمین سایت والله من معلول در واقعیت اینها دارم و میبینم …جون مادرت و عزیزانت به اشتراگ بزار بلگه مسعولان نصبت به معلولان بدیخت همیشه شرمنده خانواده کمی رو  راست باشند به حق خدا و امام زمان
    لطفا مسئولان امروز فردا نکنید وعده دادید در عمل نشون بدید نه اینکه همیشه چشم انتظار باشیم ما معلولان .یادتون‌نره دنیا دو روزه و صبر خدا زیاداست.گر بزند دعوا ندارد بامعلولان مهربان…

    #با_سلام_علیکم_مسعولان_محترم #این_کجاش_شد_رایگان؟؟؟ #پول_برق_گاز_آب_مگه_برای_معلولان_رایگان_نبود_چرا_قبض_میاد_با_اس_ام_س_مسعولان_اگه_واقعا_رایگان_است_برای_مددجویان_پس_چرا_همه_اداره_های_گاز_برق_آب_پولش_میگیرند؟؟؟؟#لطفا_پیگیری_کنید_مسعولان_بهزیستی_اگه_واقعا_رایگان_است_برای_مددجویان_پس_چرا_از_یه_طرف_میگید_رایگانه_از_یه_طرفم_پولش_میگیرند_اداره_ها_این_یعنی_چی_واقعا ؟ #خواهشمندیم_پیگیری_کنید_مسعولان_محترم
    @behzistikeshvar
    @swo.markazi
    @dr.mmokhber
    @behzistikomite.news
    @sokhangoudolat.ir
    @khandoozi_se

    پاسخ

    فقط اونایی که مسولان تائیدکنن میتونی ازشون باکالابرگ خرید کنی چرا؟چون جنس بنجل میدن دست مردم بالاتر ازقیمت جنس خوب اینم دلیلش اینه که بنده خدا فرو شنده باید بتونه پورسانت مسولی که واسطه اون شده رابده

    پاسخ

    بایداین قشرفقیرفقراوکارگران رو بدوانید سرصف فروشگاه برای چندکیلو شکروچند بستع ماکارونی،خوب اگه راست میگید همان چهل یاچهل ودودلاری که برادرمحمود اول یارانه دادبه مردم بدهید درمیاد نفرنزدیکه دومیلیون لاقل خانواده های که چهارپنج نفردارند برحسب نیازخرید بکنند نه بیایید ماکارونی ومرغ یخ زده که سگ نمیخوره بعدازصفهای طولانی سرفروشگاه وذلت بهش بچپونید،کدوم خری این ترفندهای اقتصادی رو میده خدا میدونه این یک دراضافی برای دوزی وچاپیدن ملت وبیت المال ،حالا کل ایران ازکارت عابربانک استفاده میکنه واین مثل مهریه خانمهامی مونه که داده کی گرفته،یعنی پول فیاتی بین مردم رد وبدل نمیشه مثل حالت ارزدیجیتال عددیه ،بیایید عددهارو زیاد برای مردم عدد به اسم پول واریزکنن بزارید مردم یکم خرج کنند ازاین فشاردربیاد قبل ازاینکه منفجربشن ،این دروغهای نقدینگی رو کناربزارید همه چی تو بازار هست مردم عددپولی تو کارت بانکشون ندارند بخرند به مردم بدهید دولت هچی اش نمیشه قدرت ایران وپشتوانه اش به معادن ونفت وکشاورزیشه وبه مردم خودش هست مردم روحیه آمریکا که هیچ چین هم باشون بیاد درمقابلشون میجنگند بیا ملت خودتو راضی بکن ازقدرتی نترس ولی ملت ناراضی باشه اگه اکثرسلاح هسته ی وموشکهای دنیا مثل اون زمان شوروی داشته باشی بازم نظام وکشورت ازهم میپاشه ،خجالت بکشید مردم خستع شدند سایه تون باتیرمیزنند ،حتی کشورترکیه که گدابود وهیچ منابع انرژی نداشت حالا جزء بیستا کشور پ شماها چتونع فقط بلدید بدوزدید وهرپدرسگی که پیشانیشو داغ کرده یه امپراطور ی مالی ازدوزدی وفساد درست کرده،این کالا برگ هم بدرد هچی نمیخوره فساد ودوزدی توش ده برابرمیشه ،اگه نمی تونین مشکل رو حل کنید برید یه وزیر اقتصاد ازطالبان بیارید ،شرط موفقیت فقط سواد نیست ،صداقت وطرف دوزد نباشه فعلا دراین ایکسال حتی طالبهای که دردل کوهها میخفتند ثابت کردند ولی شماها که ادعای امام علی رو دارین نودونه درصدتون دوزدن

    پاسخ

    سلام. من 28سالمه و دو فرزند دارم بیکارم چند وقته مستاجرم الان صاحب خانه ام گفت باید 90 ملیون بده با برجی 1500000هزار تومن اجاره آخه با این بیکاری با این خرج های سنگین من از کجا بیارم نه ماشین دارم نه موتور که باهاش کار کنم آخه چرا دولت به فکر ما مستاجر ها نیست کسی رو هم ندارم که کمکم کنه آخر این برج باید تخلیه کنم کجا برم بچه هامو کجا ببرم باید تو خیابون وسایلمو بزارم تورو خدا جان همه کس تون به فکر ما بدبخت ها باشین میریم بانک میگم وام بدین میگن برو 3تا ضامن بیار تا 10 ملیون وام بدیم از کجا ضامن بیارم با این همه ثروتی که کشور ما داره باید ما انقدر بدبختی بکشیم اندازه یه اتاق نباید خانه داشته باشیم همه چیز هم روز به روز گران میشه اصلا بفکر ما هستید توروخدا کمکم کنید جلویه زن وبچه هام خجالت نکشم سرم پایین نیاد شرمنده نشم که تو خیابون بریزن وسایلمو کدملی من 5530056784هست بزنین ببین چی دارم بخدا یه دوچرخه ندارم از دولت میخوام دست ما فقیر بیچاره ها رو بگیره توروخدا یکم بفکر ما باشید ممنون میشم ازتون کمکم کنید

    پاسخ

    داداش کسی بفکرمن وشمانیست عزیزم اگربری دزدی کنی میگن‌ دزدی کرده بری موادفروشی کنی میگن موادفروشه بشینه توخونه ودنبال کاربگردی که دیگه زن وبچه ات گشنگی میکشن اینجاکسی بفکرفقرانیست همه وعده وحرفه من که دیگه دل ازهمه چی بریدم بخدااعلامیه زدم کلیه هام وهرعضوی ازبدنم که بخرن میفروشم واس زندگیم ن ولس اینده تنها پسرم مادرهم نداره الانم لب مرزپاکستان وایران سربازه وندیدمش شش ماهه دیگه زندگی بدردنمیخوره تو اینجاهمون بمیره آدم بهترشه

    پاسخ

    دلالان با دولت بهس میکنند که یارانه نقدی بره به جیب اونها تا اجناس آشغال رو بدن به ما مردم

    پاسخ

    باسلام
    خاستم بگم من برنامه (شما)رانصب کردم اما اون قسمت که میزنیم فروشگاهای اطراف من فروشگاه میرم اما میگن ما قراردادنداریم خاستم بگم باچه روشی باید فروشگاها را پیدا کنم

    پاسخ

    چرا یارانه را زیاد نمی‌کنید روزبروز گرانی تورم میشه یارانه سرجاش نشسته ابن چه وضعی هست موردیم کمرمان شکست زیر بار گرانی گوش کنید مسولان اون دنیا هست حلال نخواهیم کرد والاح

    پاسخ

    سلام چرایارانه روزیادنمیکنن آخه چ وضعشه همه چی هرروز گرونترمیشه مرغ که دیگه حتی نمیشه خرید چراکسی بفکرمردم نیستن اونایی که وضعشون خوبه وکارمندهرروزحقوقشون زیادمیشه مابدبختا چیکارکنیم

    پاسخ

    اول با سلام و عرض ادب به #دولت_مجلس_نمایندگان_حامی #محرومان_قشر_ضعیف  یک #سمعک بهزیستی نامه کتبی نوشتم ۷سال میشود از درد وزوز گوشم  #زجر میکشم زندگی روز مره ام بهم زده توان خریدش ندارم چندین بارم #حضوری_پیگیر_شدم اداره بهزیستی و ۷ساله فقط میگن امروز فردا یا میگن از #سمعک شما نمیاد عجب دکتر هم تعین کرده کدوم #سمعک درد وزوز گوشم قط میکند با ۳معلولیت شدید حق پرستاری هم ندیدم تا به امروز
    ودر سال ۹۹ سهام عدالتمون ۶۰درصدش فروختیم واریز  نمیکنید پول فروشمون را اگه لازم نبود چرا میفروختیم ؟
    و سهام عدالت جاماندگان تهت پوشش بهزیستی که سهام ندارند قرار بود در  سال ۱۴۰۱ برای هر کدومشون ۱۰ میلیون سود بدن یک ساله امروز فردا میکنند #مسعولان سهام عدالت اینقدر امروز فردا کفتند در واریز جاماندگان مددجویان دیگه  خسته شدیم از شنیدن سهام عدالت جامانده اداره کمیته امداد و بهزیستی مسعولان …بسه تو رو خدا.یا وعده ندید یا وعده دادید اجراش و عملیش کنید
    الان یک ساله امروز فردا میکنید سود سهام جاماندگان معلولان هر لحظه یه جوری وعده میدن همیشه معلولان بدبخت چشم انتظار و شرمنده میشوند.پیش خانواده و پیش صاحب خونه که قرار گرایه خونش بدیم قرار بودمعلولان مستاجر کمک کنند مدارکم خواستند بردیم اداره هنوز یک سال گذشته خبری از کمک گرایه اجاره خونه نیست تنها یک روز زندگی معلولان #مسعولان دوام نمیارند و‌حس کنند واقعا چه جور سخت و زجر میگشند معلولان با اندک حقوق ماهانه تنها پول دکتر دارو گرایه خونه و هزاران درد دیگر وو خبر ندارند معلولان با چه مشگلاتی چطور صبحشان ،شب میکنند با اندک حقوق واقعا خیلی سخته  تو این گرانی روز به روز خودسرانه مغازه داران
    وشب میخوابی فردا بیدار شدی میری یه چیز بخری میبینی همه چیز گران شد هیچ کس هم جواب کو نیست مسعولان همه مغازه داران شدن خودمختار جنس خودشان قیمت تعین میکنند روز به روز نمیدونیم دردمون غیر خدا به کی بگیم؟
    چند روز پیشم کفتند فلان پول عید واریز میکنیم حساب معلولان پس کو؟؟؟
    نگنه انتظار دارید ما معلولان بریم دزدی کنیم پول گرایه خونه،دکتر،داروهامون و خرج زندگی مون دربیاریم پیش خانواده شرمنده نشیم … ادمین سایت والله من معلول در واقعیت اینها دارم و میبینم …جون مادرت و عزیزانت به اشتراگ بزار بلگه مسعولان نصبت به معلولان بدیخت همیشه شرمنده خانواده کمی رو  راست باشند به حق خدا و امام زمان
    لطفا مسئولان امروز فردا نکنید وعده دادید در عمل نشون بدید نه اینکه همیشه چشم انتظار باشیم ما معلولان .یادتون‌نره دنیا دو روزه و صبر خدا زیاداست.گر بزند دعوا ندارد بامعلولان مهربان باشید #مسعولان
    #با_سلام_علیکم_مسعولان_محترم #این_کجاش_شد_رایگان؟؟؟ #پول_برق_گاز_آب_مگه_برای_معلولان_رایگان_نبود_چرا_قبض_میاد_با_اس_ام_س_مسعولان_اگه_واقعا_رایگان_است_برای_مددجویان_پس_چرا_همه_اداره_های_گاز_برق_آب_پولش_میگیرند؟؟؟؟#لطفا_پیگیری_کنید_مسعولان_بهزیستی_اگه_واقعا_رایگان_است_برای_مددجویان_پس_چرا_از_یه_طرف_میگید_رایگانه_از_یه_طرفم_پولش_میگیرند_اداره_ها_این_یعنی_چی_واقعا ؟ #خواهشمندیم_پیگیری_کنید_مسعولان_محترم
    @behzistikeshvar
    @swo.markazi
    @dr.mmokhber
    @behzistikomite.news
    @sokhangoudolat.ir
    @khandoozi_se

    پاسخ

    من هرچی که دولت اعلام کرده بود برای مشخص شدن دهک ولی هیچ کدوم در دسترس نیست و نمیدونم دهک چندم هستم ولی اینو میدونم که هییییچی ندارم جز یه پراید ۸۱ که داغونه .چه باید بکنم .ایا خود کشی بهترین راه .البته نه خودکشی معمولی ..جوری که حداقل دیه ام خانواده مو نجات بده

    پاسخ

    ما زندگی مان را با همین یارانه و مستمری بهزیستی ناچیز با یک خانواده 4نفره و در یک اتاق 24متری بدون هیچ امکاناتی بسختی میگزرونیم بدون سرپناه بدون وسیله نقلیه حتی فرغون با کلی مشگلات و بیماری‌های مختلف دستوپنجه نرم می‌کنیم محبت کنید دستمون رو بگیرید. خانه بهمون بدین حقوق مکفی بهمون بدین امکانات رفاهی منزل برامون تهیه کنید. تعارف که جیب ما را پر پول نمیکنه. از طرف باقر بهرامی استرکی با کد ملی 1970903171 دارای معلولیت شدید اعصاب روان و از کارافتادگی از قسمت ریه

    پاسخ