;
coinex

امیرعماد میرمیرانی با شلوار گل گلی در مراسم تقدیرش در دانشگاه ؛ ساختارشکن و انقلابی مثل جادی! [+تصاویر]

حضور امیرعماد میرمیرانی با شلوار گل گلی در مراسم تقدیرش در دانشگاه خبرساز شده است. گفته می‌شود این اقدام جادی نوعی حرکت اعتراضی بوده است.

جادی یا امیرعماد میرمیرانی که از معروف‌ترین چهره‌های فضای مجازی در حوزه برنامه‌نویسی و آموزش‌های حوزه تکنولوژی است در مراسم تقدیر خود در دانشگاهی که در آن تدریس می‌کند با شلوار گل گلی و عجیبی ظاهر شد. این موضوع حالا جنجال رسانه‌ای زیادی به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید: محکومیت جادی میرمیرانی به 6 سال زندان ؛ اتهام جادی چیست؟

امیرعماد میرمیرانی با شلوار گل گلی در مراسم تقدیرش در دانشگاه حاضر شد!

گفته می‌شود آقای میرمیرانی بعد از اینکه مسئولان حراست دانشگاه اجازه حضورش با شلوارک در دانشگاه را ندادند با شلوار گل‌گلی وارد دانشگاه و مراسم تقدیر خود شده است.

یکی از شاهدان عینی در این مراسم با انتشار تصاویری که در ادامه می‌بینید نوشته است:

تصویری جالب از امیرعماد میرمیرانی معروف به جادی، استاد برنامه نویسی و فعال حوزه تکنولوژی که وقتی به او اجازه ندادند با شلوارک وارد دانشگاه شود، شلوار گل گلی پایش کرد و برای تقدیر حضور پیدا کرد!

لازم به ذکر است که آقای میرمیرانی در جریان ناآرامی‌های اخیر کشور که در نتیجه فوت مهسا امینی رخ داد با انتشار چندین پست اعتراضی در فضای مجازی به وضعیت کشور واکنش نشان داد و نهایتا هم برای مدتی بازداشت شد. سرنوشت جادی برای چند وقتی نامعلوم بود تا اینکه ناگهان با اعلام حکم 6 سال حبسش، به قید وثیقه از زندان آزاد شد.

جهت دیدن عکس‌ها و فیلم بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:

جادی دانشگاه خواجه نصیر را ترکاند! + [فیلم و عکس جادی با شلوار گل گلی را ببینید]

دیدگاه شما درباره حضور امیرعماد میرمیرانی با شلوار گل گلی در مراسم تقدیرش در دانشگاه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    عشق است جادی:)

    پاسخ

    طرف مراسم رسمی را با شلوار راحتی تو خونه اش اومده این دختر که با شنیدن اسمش هو کهیر می زنم اگر نمرده بود این عقده ای ها نمی توانستند عقده گشایی کنند‌

    پاسخ