;
coinex

افزایش خودکشی گیمرهای زن در نتیجه آزار و اذیت‌‌های جنسی و جنسیتی در بازی‌های آنلاین

یک گزارش جدید حاکی از آن است که آزار و اذیت‌‌های جنسی و جنسیتی در بازی‌های آنلاین منجر به افزایش خودکشی گیمرهای زن شده است.

رسانه خبری Sky Broadand در یک گزارش اسفناک عنوان کرد که آزار و اذیت‌‌های جنسی و جنسیتی در بازی‌های آنلاین درنهایت منجربه افزایش خودکشی گیمرهای زن شده است.

این رسانه حبری با راه‌اندازی بک نظرسنجی که 4000 گیمر زن در آن شرکت کرده بودند، نشان داد که 49 نفر از این زن‌ها مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند. با جزئیات کامل این گزارش همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: پلتفرم ACE انویدیا معرفی شد؛ گفتگوی آزاد با شخصیت‌های بازی‌های ویدیویی [+فیلم]

بحران افزایش خودکشی گیمرهای زن

رسانه خبری Sky Broadand نظرسنجی پیرامون میزان آزار و اذیت زنان در بازی‌های آنلاین طراحی کرده بود که حدود 4000 گیمر زن در آن شرکت کردند. طبق این نظرسنجی، حدود 49 درصد گزارش داده‌اند که در زمان انجام بازی‌های آنلاین مورد آزار و اذیت اینترنتی قرار گرفته‌اند. میانگین سنی شرکت‌کنندگان از 18 تا 24 سال بوده است. 80 درصد از افرادی که تحت تأثیر آزار و اذیت آنلاین قرار گرفتند، تأیید کردند که پیام‌ها و نظرات آزاردهندگان جنبه جنسی داشته‌ است و 35 درصد آن‌ها خشونت آمیز بودند.

بحران افزایش خودکشی گیمرهای زن

نتایج همچنین نشان می‌دهند از هر چهار گیمر زن، یک نفر اعتراف کرده که دچار افسردگی شده است. 27 درصد اعتقاد دارند چنین تهدیداتی ممکن است به حملات واقعی تبدیل شوند و 40 درصد شخصاً تهدید شده‌اند. 25 درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که تخلف را گزارش نمی‌کنند. 31 درصد از گیمرهای زن می‌گویند که در مورد جنسیت خود به صورت آنلاین دروغ گفته‌اند تا نامحسوس باقی بمانند و از توجه دوری کنند.

این گزارش همچنین نظرات گیمرهای مرد را در نظر گرفته است که بیش از نیمی از آن‌ها (51 درصد) گفتند که شاهد آزار و اذیت یک استریمر زن به صورت آنلاین بوده‌اند. 66 درصد از مردان و زنان معتقد بودند که زنان بیشتر مورد آزار و اذیت در بازی‌های آنلاین قرار می‌گیرند. «جاسمین اسکی» (Jasmine Skee)، مدیرعامل شرکت Guild Esport در مورد آزار و اذیت زنان در بازی‌های آنلاین می‌گوید:

واقعیت این است که اگر این اتفاق در یک زمین فوتبال رخ می‌داد، داوری خواهید داشت که به معنای واقعی کلمه یک سوت می‌زد و یک نفر را اخراج می‌کرد. ما نمی‌توانیم به تماشای این اعداد و ارقام ادامه دهیم تا زنان این تجربه را به دست آورند. ما تمام توجه خود را به مراقبت از سلامت روانی گیمرهای زن کنیم. ما باید فضای امنی را ایجاد کنیم که زنان به راحتی بتوانند بازی مدنظر خود را تجربه کنند و از تمامی خدمات در فضای استریم برخوردار باشند.

ماه گذشته، «ماری-کلر آیسامن» (Marie-Claire Isaaman)، مدیرعامل Women in Games بیانیه‌ای اعتراض‌آمیز پیرامون بی‌توجهی صنعت بازی‌های کامپیوتری به اتفاقات کنفراس توسعه‌دهندگان بازی (Game Developers Conference) منتشر کرد. او در این بیانیه به گزارش‌هایی مبنی بر آزار و اذیت چند تن از شرکت‌کنندگان در این اجلاس پرداخته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ بحران افزایش خودکشی گیمرهای زن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر