;
coinex

روز و ساعت پخش مسابقه صداتو از فیلیمو [+ شیوه اجرای مسابقه]

«صداتو» یک مسابقه جذاب و خاص معمایی موسیقایی با اجرای محسن کیایی است. در این مطلب روز و ساعت پخش مسابقه صداتو را بیان می‌کنیم و به شما می‌گوییم که شرایط شرکت در این مسابقه چیست.

مسابقه صداتو به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حامد جوادزاده، تازه‌ترین پروژه غیرداستانی پلتفرم فیلیمو است. مسابقه صداتو با زمینه معمایی – موسیقایی ساخته شده و جنبه سرگرمی دارد. این برنامه شیوه اجرای قوانین خاص خود را دارد و با نمونه‌های مشابهش متفاوت است.

در ادامه قصد داریم بیوگرافی چهره‌های مطرح و مجری و همچنین روز، ساعت و تاریخ پخش مسابقه صداتو را با شما به اشتراک بگذاریم.

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش سریال چشم بندی 2 از شبکه سه [+خلاصه داستان]

روز و ساعت پخش سریال قهوه ترک از فیلم‌نت [+ خلاصه داستان]

روز و ساعت پخش مسابقه صداتو

اولین قسمت مسابقه صداتو، روز چهارشنبه، دهم خرداد ماه ۱۴۰۲ از پلتفرم فیلیمو منتشر شد. حالا با پخش اولین قسمت از این برنامه، در پاسخ به سوال بینندگان طرفدار مسابقه‌های شبکه نمایش خانگی که پرسیده بودند مسابقه صداتو کی پخش می شود ؟ می‌توان گفت که برنامه موزیکال معمایی صداتو، چهارشنبه هر هفته ساعت 8:00 صبح از شبکه نمایش خانگی فیلیمو منتشر خواهد شد.

روز و ساعت پخش مسابقه صداتو از فیلیمو
روز و ساعت پخش مسابقه صداتو

سازندگان برنامه می‌گویند که صداتو مسابقه استعدادیابی موسیقی به روش مرسوم و تجربه آن در جهان و ایران نیست. البته در این مسابقه استعدادهایی برای مخاطبان فاش می‌شود، اما نباید آن را با نسخه جهانی خوانندگی و موسیقی یا چند برنامه داخلی برای کشف استعداد موسیقی مقایسه کرد. این برنامه بیشتر از استعدادیابی، یک برنامه معمایی است.

مسابقه موزیکال و معمایی صداتو یک ویژگی مهم دارد؛ بینندگان این برنامه هیجان‌انگیز در این مسابقه حضور فعال و تعاملی دارند و جایزه می‌گیرند.

شیوه اجرای مسابقه صداتو

پس از پرداختن به روز و ساعت پخش مسابقه صداتو می‌رسیم به شیوه اجرای مسابقه. این برنامه قالب معمایی – موزیکال دارد که آن را با دیگر تولیدات مشابه در این حوزه متفاوت می‌کند. صداتو به واسطه همان فضای موزیکال و معمایی که دارد، قرار است اتفاقات بدیع و پرهیجانی را برای مخاطبان و کمک کنندگان مسابقه رقم بزند.

روش مسابقه صداتو به این شکل که شرکت‌کننده باید از بین افرادی که روی صحنه می‌آیند، تشخیص دهد که کدام‌یک خواننده نیست و باید حذف شود. در این میان، گروه یاوران هم برای باز کردن معمای هر بخش به شرکت‌کننده کمک می‌کنند.

نکته جالب در این برنامه این است که به جز تهیه‌کننده، هیچ‌کس -حتی مجری- از خواننده اصلی این برنامه اطلاعی ندارد. جایزه صداتو برای شرکت‌کننده‌ای که بتواند همه مراحل مسابقه را بگذراند و برنده شود، ۲۰۰ میلیون تومان است.

مجری مسابقه صداتو

شما در مسابقه صداتو با تغییر چهره محسوس محسن کیایی روبرو می‌شوید. کیایی به عنوان مجری «صداتو» برای اولین بار، اجرای یک برنامه را تجربه می‌کند و درواقع میزبان مسابقه صداتو است.

روز و ساعت پخش مسابقه صداتو از فیلیمو
مسابقه صداتو کی پخش می شود ؟

محسن کیایی متولد سال ۱۳۶۰ در تهران است. او فارغ‌‌التحصیل رشته‌ی بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است. وی علاوه بر بازیگری در زمینه نویسندگی نیز فعالیت دارد. فیلمنامه سریال طنز مهمانان ویژه به کارگردانی جواد رضویان که از شبکه 5 پخش شد، توسط او نوشته شده بود.

کیایی در آثاری همچون بعد از ظهر سگی سگی، ضد گلوله، یک روز بخصوص، چهارراه استانبول، دینامیت، ماجرای نیمروز: ردخون، بی صدا حلزون و نگهبان شب به ایفای نقش پرداخته است.

محسن کیایی در سال ۱۳۸۶ با سهیلا امیر حسینی ازدواج کرده و صاحب یک دختر به نام رز است. ایشان برادر مصطفی کیایی، کارگردان و تهیه کننده کشورمان است.

یاوران مسابقه صداتو

در این مسابقه یک گروه ۴ نفره «یاور» حضور دارند. «شبنم مقدمی، محمد بحرانی، امیرمهدی ژوله و محسن شریفیان» گروه یاوران صداتو را شکل می‌دهند که برخلاف بقیه مسابقه‌های موسیقی، هیئت داوری نیستند.

یاوران صداتو، شرکت‌کننده را در جریان مسابقه راهنمایی می‌کنند و در مسیر بازی پرهیجان، خود نیز بخشی از بازی خواهند شد.

تنوع موسیقایی ایرانی و شرقی «صداتو»، مخاطبان را با طرح خاص و رنگ و لهجه‌ای تازه‌ مواجه می‌کند و فضای معمایی و موزیکال برنامه، اتفاقات هیجان‌انگیز و جدیدی را برای تماشاگران و افراد حاضر در مسابقه به نمایش می‌گذارد.

روز و ساعت پخش مسابقه صداتو از فیلیمو
ساعت و تاریخ پخش مسابقه صداتو

اگر از علاقه‌مندان مسابقه‌های موسیقایی هستید، تماشای برنامه موزیکال معمایی و هیجان‌انگیز صداتو را از دست ندهید.

شبنم مقدمی

شبنم مقدمی در سوم فروردین ماه سال 1351 در تهران به دنیا آمد. وی دارای لیسانس ادبیات فارسی بوده و بازیگری را از دوران دانشگاه با تئاتر دانشجویی آغاز کرده است. مقدمی در سال 1376 با بازی در سریال «گل های آفتابگردان» به طور حرفه‌ای فعالیت هنری خود را ادامه داد. وی با ایفای نقش در سریال زیر تیغ به شهرت رسید.

شبنم مقدمی سابقه‌ی اجرا در برنامه‌های «هفت شنبه»، «خط خطیم»، «کبوتری ناگهان» و «هفت ترانه» را دارد. این بازیگر مطرح قرار است در مسابقه صداتو به شرکت‌کنندگان کمک کند تا بتوانند از عهده چالش‌های پیچیده این مسابقه بربیایند.

از آثار موفق کارنامه‌ی هنری وی می‌توان فیلم‌های زخمی، از صمیم قلب، به نام پدر، پاداش سکوت، فرزند خاک، خجالت نکش، تنهایی و شبی که ماه کامل شد را نام برد.

مقدمی در 1384 با علیرضا آرا (کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون) ازدواج کرد.

امیر مهدی ژوله

امیر مهدی ژوله در 27 شهریور 1358 در تهران به دنیا آمد. او تحصیلاتش را تا کاردانی عمران از دانشگاه آزاد ادامه داد. ژوله متاهل است و یک دختر به نام گندم دارد.

وی کارش را از سال 1380 با روزنامه نگاری شروع کرد و با نویسندگی در مجله چلچراغ، آن را دنبال کرد. یادداشت‌های ژوله با عنوان کودک فهیم از پرطرفدارترین ستون‌های هفته‌نامه چلچلراغ بود.

او در یادداشت کودک فهیم از نگاه یک بچه، فوتبال و جام جهانی را روایت می‌کرد. با توجه به استقبال خوبی که از ستون کودک فهیم هفته نامه چلچراغ شد،۴۰ یادداشت اول آن به صورت کتاب چاپ شد و با فروش خوب به چاپ چهارم نیز رسید.

امیرمهدی ژوله پس از کودک فهیم، وارد طنزهای اجتماعی شد و سپس به نویسندگی سینما و تلویزیون روی آورد. او از نویسندگان مجموعه‌های طنز مهران مدیری بوده است.

ژوله در سال 1394 با شرکت در خنداننده شو برنامه خندوانه به شهرت رسید. او در مسابقات خنداننده برتر، توانست به مرحله نهایی راه یابد و همراه با مهران غفوریان جایگاه نخست را از آن خود کند. او حالا قرار است به شیوه‌ای جدید در مسابقه صداتو هنرنمایی کند.

امیر مهدی ژوله مبتلا به بیماری اِم‌اِس است. او در یکی از برنامه‌های خندوانه با ام‌اس شوخی کرد و به بیان تجربه‌ی خود در مبارزه با این بیماری پرداخت.

روز و ساعت پخش مسابقه صداتو از فیلیمو
روز و ساعت پخش مسابقه صداتو از فیلیمو

محمد بحرانی

محمد بحرانی در بیستم شهریور ماه سال ۱۳۶۰ در شیراز متولد شد. بحرانی دانش‌آموخته‌ی بازیگری از پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. او تحصیلات خود را در رشته کارگردانی در دانشگاه تربیت مدرس ادامه داد و در سال ۱۳۸۷ مدرک کارشناسی ارشد خود را از این دانشگاه دریافت کرد.

محمد بحرانی با صداپیشگی نقش جناب خان در خندوانه محبوب و مشهور شد. وی شخصیت‌پردازی عروسک محبوب جناب‌خان را حاصل تجربه زیسته خود می‌داند؛ از کودکیش در شیراز در همسایگی بچه‌های جنگ‌زدهٔ خوزستان گرفته تا تجربیات دوران خوابگاه دانشجویی‌اش در تهران.

پدر و مادر محمد بحرانی اهل کازرون هستند. او در سال ۱۳۸۵ با مهناز خطیبی، همکلاسی خود در دانشگاه تهران، ازدواج کرد. در ادامه نوشتار روز و ساعت پخش مسابقه صداتو مختصری از زندگینامه محسن شریفیان که از یاوران برنامه صداتو است را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

محسن شریفیان

محسن شریفیان در سی‌ام دی ماه سال ۱۳۵۴ در بوشهر به دنیا آمد. وی دارای نشان درجه‌یک هنری (معادل دکتری) در رشته موسیقی و نوازندگی نی‌انبان از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و لیسانس علوم اجتماعی با گرایش پژوهشگری است.

شریفیان در سال ۱۳۷۲ فعالیت موسیقایی خود را با تأسیس گروه لیان (بوشهر) آغاز کرد. محسن شریفیان در سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر، دو جایزه باربد یکی در حوزه کتاب‌های پژوهشی (تاریخی و فنی) برای کتاب «باب الهوا، موسیقی مردم‌شناسی جزیره کیش» و دیگری در بخش موسیقی نواحی برای آلبوم لوکا را دریافت کرد.

محسن شریفیان اجراهای خارج از کشور و کنسرت‌های برون مرزی بسیاری داشته است. او همچنین دبیری جشنواره‌های موسیقی، جشنواره نوای نواحی در نوروز و اولین جشنواره موسیقی بین المللی ساز نی انبان با حضور ۱۳ گروه داخلی و ۴ گروه خارجی در جزیره کیش را بر عهده داشته است.

سوالات متداول

کدام چهره‌های مشهور گروه یاوران مسابقه صداتو را تشکیل می‌دهند؟

شبنم مقدمی، محمد بحرانی، امیرمهدی ژوله و محسن شریفیان گروه یاوران صداتو را شکل می‌دهند.

مجری و کارگردان برنامه صداتو کیست؟

محسن کیایی اجرای مسابقه صداتو را بر عهده دارد. حامد جوادزاده همکارگردان و تهیه کننده برنامه صداتو است.

مطالب بیشتر در تکراتو:

نظر شما درباره روز و ساعت پخش مسابقه صداتو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (15 نظر)

    میشه بگید کجاست و هزینه داره

    پاسخ

    بنده ۲۸ سال افتخارترین رادارم که درارتش ایران به مردم جهت حفاظت ازآسمان کشوراست میکنم بسیاری نامه قشنگ ودوستداشتنی درست کردین دوست دارم دربرنامه شماشرکت کنم اگرمقدورهست ممنون میشم

    پاسخ

    سلام روزتون شیک 40سال سن دارم اهل تهران هستم خیلی دوست دارم تومسابقه صداتو شرکت کنم به امید خدا مبلغ جایزه صداتو رو ببرم یه خانواده خوشحال بشن واقعا نیاز دارم مرسی منتظرم 09024444811

    پاسخ

    متاسفانه این برنامه با گذاشتن ۳ خواننده در یک برنامه شانس شرکت کننده رو بی نهایت بالا می بره و در یک برنامه با فقط یک خواننده شانس این یکی رو خیلی پایین میاره. اگر در همه برنامه ها فقط یک یا نهایت ۲ خواننده باشه و این برای همه شرکت کننده ها مساوی باشه اون موقع عدالت رعایت میشه .برنامه ششم فقط یک خواننده داشت و برنامه هفتم ۳ خواننده و این عدالت نیست

    پاسخ

    سلام تو قرعه کشی مسابقه چطور میشه شرکت کرد شماره بیامکش رو میخواستم

    پاسخ

    سلام من چطوری می‌توانم ثبت نام کنم

    پاسخ

    من می خواهم شرکت کنم و بخونم

    پاسخ

    سلام ب مامانم قول دادم اگه منوتومسابقه تون شرکت بدین یه زندگی جدیدبراش بسازم چون بخاطراعتیادهمه چی شوازدست داده الان بادوتابچه مونده توروخدامنوراه بدین واقعانیازدارم نه براخودم برامامانم می‌خوام زندگی جدیدبراش بسازم یاحق

    پاسخ

    سلام چطور می‌شه شرکت کرد؟

    پاسخ

    سلام برنامه جذابی هست فقط اگه ایرانی سازی شده چرا به جای لب خوانی میگن لیپ سینگ به جای کمک کننده میگن هلپر به جای بازشدن قفل میگن آنلاک
    ناجورتر اونجاست که محسن میگه هلپرها
    جمع فارسی رو به کلمه انگلیسی وصل میکنه نامرد
    برُم واسش؟

    پاسخ

    چطور میتوانم در مسابقه شرکت کنم ؟بسیار مایل به شرکت در مسابقه ی خوبتون هستم

    پاسخ

    سلام و عرض ادب چ جوری میتونم در برنامه شرکت کنم من خیلی ب جایزه این برنامه نیاز دارم چون ورشکسته شدم

    پاسخ

    سلام لطفاً چجورمیتونیم تومسابقه شرکت کنیم

    پاسخ

    سلام و عرض ادب چ جوری میتونم در برنامه شرکت کنم من خیلی ب جایزه این برنامه نیاز دارم چون ورشکسته شدم

    پاسخ

    من چطوری میتونم ثبت نام کنم تو صدانو. ترخدا کمکم کنید .

    پاسخ