معرفی و تحلیل بهترین سریال های عاشقانه نتفلیکس از نگاه سایت فیگار

اگر شما هم به آثار عاشقانه علاقه دارید و از طرفی اهل سریال دیدن و سریال‌باز هستید، تا انتهای این مقاله با معرفی و تحلیل بهترین سریال های عاشقانه نتفلیکس با ما همراه باشید.

نتفلیکس در طول سالیان اخیر آثار زیادی را تولید و منتشر کرده است. این آثار علاوه بر فیلم‌ها، شامل تعداد زیادی سریال هم می‌شود. می‌توان گفت نتفلیکس در حال حاضر بزرگ‌ترین کمپانی سریال سازی است. (بهترین سریال های نتفلیکس 2022)

بهترین سریال های عاشقانه نتفلیکس

بهترین سریال های عاشقانه نتفلیکس از نگاه سایت فیگار

این لیست بروز می‌شود…

بهترین سریال های عاشقانه نتفلیکس, بهترین سریال عاشقانه نتفلیکس
بهترین سریال های عاشقانه نتفلیکس, بهترین سریال عاشقانه نتفلیکس

حال می‌خواهیم از بین تمام سریال‌های موجود در نتفلیکس در ژانرهای مختلف، چند سریال عاشقانه خوب را به شما معرفی کنیم. (بهترین سریال های عاشقانه 2022)

در ضمن مطالعه‌ی این مقاله شما می‌توانید از طریق صفحه زیر از اینستاگرام فیگار با بهترین فیلم هایی که قبل از مرگ باید ببینید آشنا شوید:

Bridgerton

بهترین عاشقانه های نتفلیکس
بهترین سریال های عاشقانه نتفلیکس, بهترین عاشقانه های نتفلیکس

Bridgerton سریال محبوب محصول نتفلیکس است که قطعا در لیست بهترین عاشقانه های نتفلیکس قرار می‌گیرد.

سریال Bridgerton برگرفته شده از یک رمان پرفروش به همین نام است.

داستان Bridgerton درباره هشت خواهر در خانواده بریجرتون است و زندگی آن‌ها را روایت می‌کند.

هر یک از آن‌ها به دنبال و در جستجوی عشق زندگی خود است. “دافنه” که بزرگ‌ترین دختر این خانواده است، برای اولین بار وارد بازار رقابتی ازدواج در لندن می‌شود.

هنگامی که “دافنه” توجه یکی از دوک‌های لندن را چلب می‌کند “ویسل دون” یک سری شایعات عجیب و رسواکننده درباره او پخش می‌کند.

تحلیل سریال بریجرتون

تحلیل سریال Bridgerton
تحلیل سریال Bridgerton

سریال Bridgerton در زمینه جلوه‌های بصری مثال زدنی است. حتی بدون توجه به هیچ نکته سینمایی‌ای می‌توان تنها از جلوه‌های بصری آن لذت برد.

ویژگی دیگری که به خوبی جلوه‌های بصری است، طراحی لباس و فضاسازی سریال است.

طراحی لباس جذاب و دقیق و فضاسازی خوبی که حال و هوا و اتمسفر سریال و سال‌هایی که داستان در آن اتفاق می‌افتد را به خوبی منتقل می‌کند.

بازی بازیگران در سریال Bridgerton هم خوب است. آن‌ها بازی درست و باورپذیری دارند که در طول قسمت‌های مختلف افت نمی‌کنند.

مهم‌ترین ویژگی این سریال مصنوعی و ساختگی نبودن روابط موجود در آن است. مشخص است که گروه سازنده روی این موضوع تاکیده ویژه‌ای داشته‌اند و در آن موفق بوده‌اند.

Bridgerton در اکثر لحظاتش سرگرم‌کننده و سوار بر داستان است. با این حال چند باری دچار کندی و خسته‌کنندگی می‌شود اما این لحظات نسبت به کل زمان سریال کوتاه هستند.

Feel Good

عاشقانه ترین سریال های نتفلیکس
بهترین سریال های عاشقانه نتفلیکس, عاشقانه ترین سریال های نتفلیکس

سریال Feel Good سریالی کمدی، عاشقانه و درام است که در سال 2020 منتشر شده است.

Feel Good درباره یک کمدین ماء است. ماء در تلاش برای ترک اعتیاد خود می‌باشد. او به شکل شدیدی دچار رمانتیک گرایی است.

او در تلاش و تقلا برای کنترل رفتارهای اعتیادآور و رمانتیک گرایی شدیدش است.

اعتیادی که تمام ابعاد زندگی‌اش را تحت تاثیر قرار داده است.

تحلیل فیلم حس خوبی دارم

تحلیل سریال Feel Good
تحلیل سریال Feel Good

سریال Feel Good به شکل عجیبی می‌داند که در لحظه چه کار کند. این سریال به خوبی ترکیب کردن کمدی و درام بلد است.

تمام حس‌های خنده و شادی، گریه و اشک و همه عواطف در جا و لحظه درست خود قرار دارند و به همین دلیل همگی به درستی کار می‌کنند.

بازی و جاذبه موجود بین دو بازیگر نقش اصلی بسیار قوی و باورپذیر است.

سریال Feel Good اثری بسیار احساسی است. با وجود ژانر کمدی و حتی خنده گرفتن از مخاطب، در لحظاتی سریال قلب مخاطب را به درد می‌آورد.

در این سریال همه چیز واقعی به نظر می‌رسد. در لحظاتی شما فراموش می‌کنید در حال تماشای یک سریال هستید.

این موضوع نشان دهنده مسلط بودن و آگاه بودن کامل کارگردان به حرفی که می‌خواهد بزند و دغدغه او است.

او کاملا شخصیت‌های خودش را می‌شناسد و آن‌ها را دوست دارد و مشخص است که کاملا موضوعات سریال را حس کرده است.

این سریال از عاشقانه ترین سریال های نتفلیکس است که عشقش واقعی است و در کنار آن لحظات لطیف جذاب و شیرین کمدی دارد.

Outlander

بهترین سریال های نتفلیکس عاشقانه
بهترین سریال های عاشقانه نتفلیکس, بهترین سریال های نتفلیکس عاشقانه

غریبه سریالی فانتزی، درام و عاشقانه با تم تاریخی است.

این سریال از سال 2014 شروع به پخش کرد و از محبوب‌ترین و پربیننده‌ترین آثار نتفلیکس به شمار می‌رود.

Outlander در پایان جنگ جهانی دوم در بریتانیا شروع می‌شود. پرستار مجربی تصمیم می‌گیرد تا به اسکاتلند برود.

او در بین آثار تاریخی موجود در منطقه، صداهای عجیبی را می‌شنود. هنگامی که او در جستجوی منشا این صداهای عجیب در بین آثار تاریخی است، ناگهان از هوش می‌رود.

او پس از به هوش آمدن متوجه می‌شود که در دوران پرهیاهوی 1743 حضور دارد.

تحلیل سریال غریبه

تحلیل سریال Outlander
تحلیل سریال Outlander

Outlander سریالی است که بر روی داستان خود تمرکز زیادی دارد. تلاش می‌کند تا با تمام جزئیات قصه خود را تعریف کند و احساسات مختلف را در طول آن برانگیزد.

این سریال توجه خاص و ویژه‌ای به شخصیت‌های خود داشته است. شخصیت‌‌ها دارای فراز و فرودهای درست هستند و شخصیت‌هایی چند بعدی و دارای عمق می‌باشند. سریال روی شخصیت‌پردازی تمرکز ویژه‌ای داشته است.

بازی بازیگران سریال هم از نقاط قوت و جالب توجه آن می‌باشد. مخصوصا دو نقش اصلی که با دقت فراوانی انتخاب شده‌اند و علاوه بر شخصیت‌پردازی و بازی‌های خوب، نوعی جاذبه ذاتی هم بین آن‌ها برقرار است.

اما Outlander هم مانند سریال Bridgerton در طراحی لباس و فضاسازی موفق است.

لباس‌های طراحی شده درست و مناسب برای آن سال‌های اسکاتلند و درک درست کارگردان از فضای سریال، باعث شده تا مخاطب بیشتر با فضای تاریخی حماسی و داستان سریال ازتباط برقرار کند.

Outlander سریالی خوش‌ساخت با تم حماسی و تاریخی در ژانر عاشقانه و درام است که قطعا برای طرفداران این ژانر اثری دیدنی خواهد بود.

Crash Landing on You

سریال عاشقانه کره ای
بهترین سریال های عاشقانه نتفلیکس, سریال عاشقانه کره ای نتفلیکس

Crash Landing on You یک سریال عاشقانه کره ای نتفلیکس است. سریالی با کیفیت با داستانی جذاب که آن را به اثری دوست‌داشتنی تبدیل کرده است.

 “یون سه ری” اهل کره جنوبی و یک وارث ثروتمند است. او در سفر هوایی خود در مسیر به دلیل برخورد با یک طوفان شدید با مشکل روبرو می‌شود.

او مجبور می‌شود که در کره شمالی فرود اضطراری کند. او در آن جا به طور اتفاقی با افسر ارتش کره شمالی به نام  “لی جونگ هیوک” ملاقات می‌کند.

“لی جونگ هیوک” تصمیم می‌گیرد که  “یون سه ری” را مخفی و از او محافظت کند.

سقوط عشق بر تو

تحلیل سریال Crash Landing on You
تحلیل سریال Crash Landing on You

اگر فکر می‌کنید که کره جنوبی فقط در ساخت آثار جنایی و خشن کیفیت بسیار خوبی دارد سخت در اشتباه هستید.

سریال Crash Landing on You دقیقا خلاف این موضوع را ثابت می‌کند. این سریال نشان داد که کره جنوبی بعد از آثار درخشان سینمایی در ژانرهای جنایی و سپس سریال‌های تریلر و هیجان‌انگیزی مثل squid game، توانایی ساخت سریال عاشقانه‌ای که بتوان از آن لذت برد را نیز دارد.

شاید سریال‌های کره‌ای عاشقانه زیادی را دیده باشید و آن‎‌ها در جلب کردن نظر شما ناموفق بوده باشند. اما Crash Landing on You یک اثر عاشقانه با کیفیت است که در سطح استاندارد سریال‌سازی جهان قرار دارد.

این سریال دارای داستانک‌های فرعی زیادی است. این داستانک‌ها نه تنها فضای فیلم را عوض نمی‌کنند و شما را از اصل داستان دور نمی‌کنند بلکه بسیار کمک‌کننده به اصل و پیکره داستان و قصه هستند.

این موضوع گواه کیفیت بالای فیلمنامه در سریال Crash Landing on You می‌باشد. فیلمنامه‌ای دقیق و کار شده که از کلیشه‌های آثار سریالی عاشقانه کره جنوبی فاصله گرفته و به شکل منظمی کلمه به کلمه کنار یکدیگر قرار گرفته است.

اما علاوه بر تمام نکات فنی که در اکثر آن‌ها سریال نمره بسیار خوبی می‌گیرد، این اثر در زمینه جذابیت داستانی هم بسیار موفق است.

کمتر کسی است که داستان و تاریخچه دو کره را با یکدیگر نداند. کارگردان به خوبی تفاوت‌ها، تنش‌ها و روابط خاص کره جنوبی و شمالی را می‌شناخته و با هوشمندی چنین موضوع و بستر جذابی را برای سوار کردن یک قصه عاشقانه انتخاب کرده است.

Crash Landing on You سریالی است که طرفداران ژانر عاشقانه و آثار کره، نباید آن را از دست بدهند.

Emily in Paris

بهترین سریال های عاشقانه نتفلیکس
بهترین سریال های عاشقانه نتفلیکس

Emily in Paris یکی از آثار بسیار محبوب نتفلیکس در ژانر کمدی درام و عاشقانه است.

سریال Emily in Paris داستان “امیلی” یک مدیر بازاریابی از شیکاگو است. او به طرز غیرمنتظره‌ای و ناگهانی‌ای شغل رویایی خود را در پاریس پیدا می‌کند.

شرکتی که “امیلی” برایش کار می‌کند یک شرکت بازاریابی فرانسوی را خریداری می‌کند. حال “امیلی” وظیفه دارد عملکرد شبکه‌های اجتماعی آن‌ها را اصلاح کند و سر و شکلی آمریکایی به آن بدهد.

“امیلی” قرار است یک زندگی جدید و هیجان‌انگیز و پر چالش را در پاریس تجربه کند. او اکنون در فضایی جدید در حال زندگی و مشغول تجربه و شکل دادن روابط جدید عاطفی و دوستانه خود است.

تحلیل سریال امیلی در پاریس

تحلیل سریال Emily in Paris
تحلیل سریال Emily in Paris

یکی از عوامل مهم سریال Emily in Paris که بار زیادی از سریال روی دوش او است بازی “کالینز” در نقش “امیلی” است.

Emily in Paris یک اثر سرخوش از یک پاریس فانتزی است. سریال خیلی حرف بزرگ و عجیب و غریبی نمی‌خواهد بزند. صرفا داستان شخصی است که سعی می‌کند خودش را با المان‌های مختلف زندگی در یک شهر جدید وفق دهد.

این سریال ضعف‌هایی در فیلمنامه و شخصیت‌پردازی دارد و این عوامل اندکی سطحی به نظر می‌رسند. اما سریال همواره ریتم خود را به خوبی حفظ می‌کند، سرگرم‌کننده است و بیننده را درگیر خود می‌کند.

اکثر جذابیت Emily in Paris در تضادهای موجود بین “امیلی” و زندگی در پاریس است. سریال می‌توانست اندکی این تضادها را عمیق‌تر کند اما سازندگان ترجیح داده‌اند اثری همه‌پسندتر را تولید کنند.

یک سریال تفننی که دیدنش همواره لذت‌بخش و شیرین است و شما از تماشای بازی “کالینز” در این سریال هرگز سیر نمی‌شوید. بازی او مثال‌زدنی بسیار خوب و کاملا مطابق و مناسب با شخصیت است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین سریال های عاشقانه نتفلیکس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *