;
coinex

زمان عرضه و قیمت هدست اپل ویژن پرو اعلام شد

زمان عرضه و قیمت هدست اپل ویژن پرو مشخص شد. اپل بالاخره هدست واقعیت ترکیبی خود را معرفی کرد. اما این هدست پیشرفته کی به بازار عرضه می‌شود؟

زمان عرضه و قیمت هدست اپل ویژن پرو اعلام شد. اپل شب گذشته بالاخره پس‌از ماه‌ها انتظار از هدست واقعیت ترکیبی خود به‌نام ویژن پرو رونمایی کرد تا بتواند دنیای واقعیت ترکیبی را متحول کند. باوجود اینکه مدت‌زمان زیادی طول کشید که این دستگاه معرفی شود، کاربران مشتاق حالا باید زمان زیادی را نیز پشت سر بگذارند تا بتوانند از آن استفاده کنند چراکه ویژن پرو به‌این زودی‌ها وارد بازار نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: سیستم‌عامل‌های iOS 17 و WatchOS 10 با قابلیت‌های جدید و جذاب معرفی شدند

زمان عرضه و قیمت هدست اپل ویژن پرو اعلام شد

ویژن پرو اولین هدست واقعیت ترکیبی اپل است که سخت‌افزار پرقدرتی دارد و از طراحی مدرن استفاده می‌کند. اپل در این هدست تمرکز ویژه‌ای روی نرم‌افزار دارد و تجربه‌های هیجان‌انگیزی به کاربرانش ارائه می‌دهد.

هدست ویژن پرو به دوربین‌های پرتعداد مجهز است و در بخش داخلی از دو نمایشگر میکرو OLED با وضوح بسیار بالا استفاده می‌کند.

زمان عرضه و قیمت هدست اپل ویژن پرو اعلام شد

تیم کوک، مدیرعامل اپل، در کنفرانس WWDC 2023 گفت رونمایی ویژن پرو به‌معنی «آغاز عصری جدید برای صنعت رایانش است.» او در ادامه اضافه کرد:

درست همان‌طور که مک ما را با رایانش شخصی و آیفون ما را با رایانش موبایلی آشنا کرد، ویژن پرو ما را با رایانش مکان‌مند (فضایی) آشنا می‌کند.

بر اساس اعلام اپل، هدست ویژن پرو «اوایل سال ۲۰۲۴» با قیمت ۳٬۴۹۹ دلار روانه‌ بازار خواهد شد. پیش‌تر برخی از شایعه‌ها می‌گفتند قیمت این هدست کمتر از ۳٬۰۰۰ دلار است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ زمان عرضه و قیمت هدست اپل ویژن پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر