coinex
راهنمای خرید تکراتو

قیمت پژو 207 با موتور TU3 رسما اعلام شد

قیمت پژو 207 با موتور TU3 بالاخره اعلام شد. همان موتور پژو 206 ولی با قیمتی نجومی که تعجب‌‌آور است.

قیمت پژو 207 با موتور TU3 رسماً اعلام شد. این خودرو که یکی از خودروهای ارائه شده در دور اول طرح فروش خودرو در سامانه یکپارچه محسوب می‌شود، با گذشته چندماه از آغاز ثبت‌نام این دوره تا به امروز قیمت مشخصی نداشت اما پس‌از گمانه‌زنی‌های بسیار درنهایت قیمت این خودرو توسط شورای رقابت برابر با 324 میلیون تومان تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی مشخصات فنی پژو 206 تیپ 2 [+امکانات رفاهی و قیمت]

قیمت پژو 207 با موتور TU3 اعلام شد

یکی از خودروهای پرحاشیه مرحله اول سامانه فروش یکپارچه همین ۲۰۷ با موتور TU3 بود، که اگر چه مردم با مشخصات فنی و امکانات این خودرو آشنا شده بودند، اما هیچ خبری از قیمت آن نداشتند و تا امروز منتظر مانده بودند. جدا از کسانی که این خودرو را ثبت‌نام کرده بودند، خود شرکت ایران خودرو هم منتظر قیمت‌گذاری این خودرو بود، اما به این بهانه، تولید ۲۰۷ با موتور TU3 را متوقف نکرد و هم‌اکنون تعداد نسبتاً زیادی از این خودرو تولید شده و آماده تحویل است.

امروز درنهایت، ارزش کارخانه‌ای این خودروی جدید از سبد محصولات ایران خودرو با قیمت دقیق ۳۲۳ میلیون ۸۰۰ هزار تومان مشخص شد و خریدارانی که موعد نوبت‌شان رسیده است می‌توانند نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند.

این قیمت‌گذاری شورای رقابت در حالی صورت گرفته که قیمت ۲۰۷ دنده‌ای با موتور تیوفایو و فرمان کمکی برقی حدود ۵.۵ میلیون ارزان‌تر از نسخه TU3 با فرمان کمکی هیدرولیکی است و این یعنی ۲۰۷ ضعیف‌تر، برای مشتری‌ای که به دنبال یک خودروی اقتصادی‌تر بود، نه‌تنها ارزان‌تر نمی‌افتد بلکه گران‌تر هم تمام می‌شود.

قیمت پژو 207 با موتور TU3 اعلام شد

مشخصات فنی و امکانات رفاهی خودرو ۲۰۷ با موتور TU3

همان‌طور که از نام این تیپ پیداست، در این نسخه پیشرانه TU3 جایگزین TU5 شده است و این یعنی موتور ۱.۴ لیتری (۱,۳۶۰ سی‌سی) و ۸ سوپاپ را در این نسخه داریم، که توان تولید نهایت قدرت ۷۵ اسب‌بخار (در دور ۵۳۰۰) و نهایت گشتاور ۱۱۸ نیوتن‌متر (در دور ۳۴۰۰) دارد.

پژو ۲۰۷ با پیشرانه TU3، برخلاف تیپ ۵، از ۲۰۷ با داشبورد پژو ۲۰۶ نمی‌آید و در این خودرو طراحی تریم پژو ۲۰۷ را می‌بینیم. در این خودرو امکاناتی نظیر سیستم ترمز ABS و EBA، کیسه هوای راننده و سرنشین، فرمان هیدرولیک، مالتی مدیا با پورت USB، چراغ روز، آینه‌های برقی، سنسور دنده عقب، دوربین دنده عقب، کروز کنترل و… را داریم. در نظر داشته باشید در این نسخه از ۲۰۷ رینگ ها فولادی خواهند بود و خبری از رینگ آلومینیومی نیست.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اعلام قیمت پژو 207 با موتور TU3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (6 نظر)

    207 tu3 انتخاب کردیم که ارزون تر باشه راحت پول رو جور کنیم این نامردا پول 207 پاناروما از ما می خوان لعنت به پدر و مادر شون که یه همچین فرزندانی رو تربیت کردن

    پاسخ

    خدا لعنت کنه همتون دیدین قیمت یه 10میلیونی تیرماه اومد پایین فوری برا همه پیامک واریز فرستادین قرار بود ماه بعدی پیامک بیاد .ولی مطمن باشین نمیخورینش پسش میدین چه این دنیا چه اون دنیا

    پاسخ

    تو که این همه آبشنی که میگی همش رو tu5هم هست اگه جرات داری خودت بشین پشتش از روبرو بزن به یه ماشین ببین تا صندلی عقب میاد یا نه ببین کیسه هوا باز میشه. به والله که سواد نداری که قیمت گذاشتی یه مشت بی سواد نشستن کلاه سره مردم میزارن.

    پاسخ

    خدا لعنت کنه اونی برا سود خودش مردم بدبخت ایران را با این قیمت گذاشتنش فلج کرد.نگران نباش آه این مردم دامن گیرت میشه ما که هر روز صبح برات نفرین میفرسیم که انشااالله به همین زودی دامت بگیره

    پاسخ

    خدا همشون رو لعنت کنه که اینطور گستاخانه به مردم توهین می کنن

    پاسخ

    با این کار نشون دادند که دلال فقط خودشون هستن. دیدند قیمتها داره سقوط میکنه. این کارو کردن که قیمتها از یه حدی پایین تر نیاد. اگه قیمت اینو تا۲۸۰ اعلام میکردن، قیمت ۲۰۷ معمولی صفر در بازار به زیر ۵۰۰ میلیون میومد.و برای اینکه بتونن قیمت کارخونه رو بالاتر ببرن، باید قیمت این خودرو رو بالا اعلام میکردن. و این نهایت بی شرافتی ست

    پاسخ