;
coinex

نقش پررنگ اپل در انتقال لیونل مسی به اینترمیامی آمریکا ؛ لطفا به عرب‌ها «نه» بگو!

سرانجام با مذاکرات اپل و آدیداس با نمایندگان مسی، انتقال لیونل مسی به اینترمیامی آمریکا رسما تایید شد. گفته می‌شود سرخیو بوسکتس و لوئیز سوارز دوستان قدیمی مسی نیز به زودی به او می‌پیوندند.

طبق گزارش خبرگزاری FotMob و به‌نقل از 90min، سرانجام دو بازیکن سابق بارسلونا لیونل مسی و سرخیو بوسکتس با تیم اینتر میامی به توافق دست یافته‌اند. در واقع طبق اعلام منابع آگاه‌، به‌نظر اپل نقش مهمی در انتقال لیونل مسی به اینترمیامی آمریکا داشته است.

بیشتر بخوانید: انتقال مسی به الهلال ؛ شایعه‌ای که حالا از همیشه جدی‌تر است!

انتقال لیونل مسی به اینترمیامی آمریکا با نقش‌آفرینی اپل

همچنین خبرگزاری 90min به‌نقل از منابع آگاه گزارش کرده که در هفته‌ کنونی، رئیس باشگاه بارسلونا با پدر لیونل مسی نیز مذاکراتی داشته؛ اما این مذاکرات به نتیجه‌ مطلوب هواداران این باشگاه و بازیکن نرسیده است.

انتقال لیونل مسی به اینترمیامی آمریکا

مسی فوتبالیست افسانه‌ای 35 ساله آرژانتینی در فصل گذشته در تیم پاری سن‌ژرمن بازی کرده و حالا می‌تواند به بزرگ‌ترین انتقال در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایالات متحده (MLS) تبدیل شود. البته طی هفته‌های اخیر، شایعاتی هم مبنی‌بر بازگشت مسی به بارسلونا یا انتقال او به تیم الهلال عربستان به گوش رسیده بود که نهایتا هیچ یک عملی نشد.

همچنین مسئولان MLS و شرکای تجاری این لیگ فوتبال از جمله آدیداس و اپل که حق پخش بازی‌ها را نیز خریداری کرده‌اند، در سکوت خبری روی طرحی جهت انتقال مسی به ایالات متحده مشغول فعالیت بوده‌اند.

شاید مهم‌ترین نکته رفتن او به آمریکا این باشد: مسی می‌خواهد باشگاه خودش را داشته باشد. یک منبع آگاه به رویترز گفته مسی در میامی این فرصت را به دست خواهد آورد. البته ممکن است دیر و زود داشته باشد، اما سوخت و سوز نخواهد داشت.

همچنین زندگی در آمریکا به او این فرصت را می‌دهد که روابط نزدیک‌تری با آدیداس و اپل برقرار کند. هر دو شرکت هم‌اکنون هم اسپانسر مسی هستند، هم MLS (لیگ حرفه‌ای آمریکا). بازی کردن لئو در لیگ آمریکا باعث می‌شود دو اسپانسر او -دست‌کم در آمریکا- بیشتر دیده شوند، بنابراین به نفع آن‌ها هم هست که کاپیتان آرژانتین در MLS بازی کند. هم‌اکنون Apple TV پخش بازی‌های لیگ آمریکا را با قراردادی 250 میلیون دلاری برعهده دارد.

طبق بندی که در قرارداد مسی وجود دارد، او از سرویس اشتراکی جدید MLS Season Pass اپل تی‌وی و مشترکین جدید آن درآمد خواهد داشت.

سرویس MLS Season Pass ماهانه 14.99 دلار یا 49 دلار برای باقی فصل هزینه دارد، اما مشترکین اپل تی‌وی پلاس می‌توانند با نرخ تخفیفی 12.99 دلار در ماه یا 39 دلار برای باقی مانده فصل در آن ثبت‌نام کنند. هر یک از مسابقات MLS به‌عنوان بخشی از شراکت 10 ساله بین اپل و MLS به‌صورت زنده از طریق برنامه Apple TV پخش می‌شود.

همچنین یک روز قبل از اینکه مسی تصمیم خود برای امضای قرارداد با باشگاه اینتر میامی را اعلام کند، اپل گفت که یک مستند چهار قسمتی درباره این فوق ستاره آرژانتینی خواهد ساخت که از طریق +Apple TV پخش می‌شود.

ورای همه این‌ها، مسی در تعطیلاتی که سال 2021 در میامی داشت، آنقدر خوش گذراند که تصمیم گرفت یک آپارتمان 9 میلیون دلاری در یک برج 60 طبقه بخرد و حالا او در شهری که یک خانه مجلل دارد، شهری که حدود 9 درصد جمعیتش از آمریکای جنوبی هستند، حرفه خود را ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص انتقال لیونل مسی به اینترمیامی آمریکا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر