;
coinex

تاریخ اکران سریع و خشن 11 رسما اعلام شد

با توجه به عرضه نسخه دیجیتالی فیلم Fast X، وین دیزل، بازیگر دام تورتو به طور رسمی خبر تاریخ اکران سریع و خشن 11 را تایید و اطلاع‌رسانی کرد.

جمعه 19 خرداد ماه شاهد انتشار نسخه دیجیتالی و VOD فیلم Fast X به‌طور رسمی بودیم و هم‌اکنون نیز طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران سریع و خشن 11 در سینما‌های جهان مشخص شده است. وین دیزل، بازیگر دام تورتو ضمن انتشار پستی در اینستاگرام شخصی خود خبر داد که قسمت جدید فیلم سریع و خشن جهت اکران در تاریخ 4 آوریل 2025 (15 فروردین 1404) برنامه‌ریزی شده است. طی این تاریخ هم‌اکنون فیلم Minecraft با بازی جیسون موموآ تحت عنوان رقیب این فیلم اکشن به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های استیون اسپیلبرگ ؛ از ایندیانا جونز تا نجات سرباز رایان

اعلام تاریخ اکران سریع و خشن 11

البته تا به امروز اطلاعات زیادی از فیلم Fast and Furious 11 ارائه نشده است، با این حال لویی لتریر، کارگردان فیلم The Incredible Hulk و فیلم Now You See Me که فیلم Fast X را نیز کارگردانی کرده، برای کارگردانی فیلم سریع و خشن 11 نیز فعالیت خواهد داشت. همچنین کریستینا هادسون وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن را بر عهده دارد. وی پیش‌تر تجربه تدوین فیلمنامه آثاری چون فیلم فلش، فیلم Birds of Prey و فیلم Bumblebee در کنار اورن اوزیل با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم The Cloverfield Paradox، فیلم The Lost City و فیلم 22Jump Street را داشته است.

تاریخ اکران سریع و خشن 11

در لیست بازیگران این فیلم وین دیزل، میشل رودریگز، جوردانا بوروستر، سانگ کانگ، تایریس گیبسون، لوداکریس، ناتالی امانوئل، شارلیز ترون، جیسون موموآ، بری لارسون، دانیلا ملچیور، آلن ریچسون، اسکات ایستوود، ریتا مورنو و کاردی بی، به چشم می‌خورد که در فیلم Fast X حضور دارند و نقش خود را ایفا می‌کنند. طبق انتظارات باید شاهد بازگشت بیشتر این بازیگران برای نقش خود در فیلم سریع و خشن 11 هم باشیم.

افزون‌براین، دواین جانسون هم به‌نظر در فیلم جدید سریع و خشن به نویسندگی کریس مورگان دوباره نقش لوک هابز را ایفا کند که ادعا می‌شود تمرکز این فیلم اکشن بر روی شخصیت هابز خواهد بود. همراه این موارد احتمال ساخت فیلم سریع و خشن 12 هم مطرح است که احتمالا سرانجام به خط اصلی داستان این مجموعه اکشن پایان بخشد. فیلم Fast X تا به امروز بیش از 617.5 میلیون دلار در گیشه جهانی فروش داشته که این فروش شامل بیش از 132 میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از 485.4 میلیون دلار در گیشه بین‌المللی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تاریخ اکران سریع و خشن 11 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر