coinex
راهنمای خرید تکراتو

ایلان ماسک از اجرای طرح درآمدزایی توییتر طی هفته‌های آتی خبر داد

طرح درآمدزایی توییتر توسط ایلان ماسک به‌زودی استارت خواهد خورد. ظاهراً با تغییر مدیریت توییتر، ایلان ماسک تغییر موضع داده است.

چندی پیش خبری منتشر کردیم که در آن ایلان ماسک گفته بود که به‌زودی امکان درآمدزایی ازطریق توییتر برای تولیدکنندکان محتوا در این شبکه اجتماعی فراهم خواهد شد. حال در خبری جدیدتر، مالک توییتر عنوان کرده است که طی چند هفته آینده طرح درآمدزایی توییتر را کلید خواهد زد. آنطور که مشخص است ثروتمندترین فرد جهان برای پرداختی اول خود مبلغ 5 میلیون دلار را برای تولیدکنندگان محتوا درنظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: یکی دیگر از همکاران یاکارینو به توییتر پیوست!

ایلان ماسک طرح درآمدزایی توییتر را کلید زد

ماسک که پیش از این هم در توییت‌های خود به درآمدزایی از توییتر و تاثیر آن برای جذب تولیدکنندگان محتوا اشاره کرده بود امروز (۱۰ ژوئن) در توییتی گفت: «از چند هفته آینده توییتر درآمد تبلیغاتی خود را با تولید کنندگان محتوا به اشتراک می‌گذارد.»

به گفته ماسک: «درآمد حاصل از تبلیغاتی که در بخش پاسخ‌های توییت منتشر می‌شود با نویسنده توییت تقسیم می‌شود.» گفتنی است که برای شرکت در طرح درآمدزایی توییتر باید ابتدا حساب خود را وریفای کنید و هزینه اشتراک بلو را بپردازید.

ایلان ماسک طرح درآمدزایی توییتر را کلید زد

اشتراک ۸ دلاری توییتر برای دریافت تیک‌آبی و وریفای حساب مدت‌ها است که جنجال بسیاری در این شبکه اجتماعی به پا کرده و بسیاری از روند ساده جعل هویت در سیستم جدید اظهار نگرانی کرده‌اند.

توییتر در حالی برای جذب تولیدکنندگان محتوا با فراهم‌کردن بستری برای درآمدزایی آنها تلاش می‌کند که متا، مالک فیسبوک و غول شبکه اجتماعی جهان، به‌تازگی عرضه اپلیکیشنی برای رقابت مستقیم با توییتر را در جلسه‌ای با کارکنان خود تایید کرده است.

مدیران متا می‌گویند:

کاربران خواستار یک شبکه اجتماعی مینی‌بلاگری همانند توییتر هستند که به‌صورت عاقلانه مدیریت شود.

این شرکت برای راه‌اندازی جایگزین توییتر که از طریق اینستاگرام عرضه می‌شود با چهره‌های متعددی مذاکره کرده است و افرادی همچون اوپرا وینفری به‌حضور در این پلتفرم متعهد شده‌اند.

ماسک از زمان ورود به‌عرصه شبکه‌های اجتماعی و خرید توییتر چندین مرتبه به جهت‌گیری‌های سیاسی مارک زاکربرگ به‌عنوان نقطه ضعف فیسبوک اشاره کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ اجرای طرح درآمدزایی توییتر چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر