coinex
راهنمای خرید تکراتو

انتقاد عجیب زاکربرگ از هدست اپل ویژن پرو ؛ چیز خاصی ندارد!

رونمایی از هدست اپل اظهارات مختلفی در پی داشت و طی یکی از آن‌ها شاهد انتقاد عجیب زاکربرگ از هدست اپل بودیم که اعلام کرد این هدست قابلیتی جادویی ندارد.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، طی جلسه‌ای در جمع کارکنان شرکت خود برای نخستین مرتبه واکنشی به رونمایی هدست واقعیت ترکیبی اپل داشت. انتقاد عجیب زاکربرگ از هدست اپل در این نشست به گونه‌ای بود که اعلام کرد ویژن پرو هیچ «راهکار جادویی» که متا در فکر آن نبوده، ندارد. وی همچنین به قیمت بالای این ابزار جدید اپل اشاره داشت و بیان کرد که هزینه‌ این هدست «هفت برابر بیشتر از» هدست کوئست 3 متا است.

طبق اعلام مک‌رومرز، هدست ویژن پرو اپل اوایل سال 2024 با قیمت 3499 دلار به بازار عرضه خواهد شد؛ این در حالی است که متا کوئست 3 و متا کوئست پرو به‌ترتیب 499 دلار و 999 دلار ارزش خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: تایپ کردن با هدست اپل ویژن پرو چگونه است؟ [+فیلم]

انتقاد عجیب زاکربرگ از هدست اپل

زاکربرگ در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: «رونمایی ویژن پرو به ‌وضوح در ارزش‌ها و چشم‌اندازی که شرکت‌های ما به این حوزه وارد می‌کنند را‌ نشان داده است.» مدیرعامل متا همچنین اعلام کرد هدف اصلی این شرکت ارائه‌ محصولاتی قابل‌دسترس و مقرون‌به‌صرفه برای کلیه مردم بوده است.

انتقاد عجیب زاکربرگ از هدست اپل

البته مارک زاکربرگ به‌طور مشخص به کیفیت و وضوح بالای نمایشگر ویژن پرو اشاره داشته و آن را مزیتی قابل توجه به‌حساب می‌آورد، بااین‌حال اعلام کرد که این نمایشگر و فناوری‌های به‌کار گرفته شده در ویژن پرو باز هم علت موجهی برای قیمت بالای محصول نیست. زاکربرگ همچنین در ادامه به باتری خارجی ویژن پرو اشاره داشته که با کابل به دستگاه اتصال پیدا می‌کند.

انتقاد عجیب زاکربرگ از هدست اپل
مقایسه پروژه متاورس و هدست واقعیت ترکیبی اپل

به ادعای زاکربرگ متا هدفی «اساسا اجتماعی» از توسعه‌ متاورس در سر دارد، بااین‌حال به‌نظر ویژن پرو در پی جداسازی کاربران از دنیای واقعی است. وی در ادامه افزود: «رویکرد اپل ممکن است چشم‌انداز آینده‌ صنعت رایانش باشد بااین حال آن رویکردی نیست که من بخواهم.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص انتقاد عجیب زاکربرگ از هدست اپل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر