;
coinex

تایپ کردن با هدست اپل ویژن پرو چگونه است؟ [+فیلم]

تایپ کردن با هدست اپل ویژن پرو می‌تواند تجربه جدیدی از تایپ کردن را چه با کیبورد فیزیکی و چه دیجیتالی برای کاربران به‌ارمغان آورد.

همانطور که می‌دانید اپل با معرفی هدست واقعیت ترکیبی Vision Pro در رویداد WWDC 2023 درحقیقت آینده گوشی‌های آیفون را رقم زد و به‌نوعی می‌توان گفت که دیگر نیازی به خرید یک گوشی آیفون نخواهید داشت. حال در یک ویدئوی جالب نحوه تایپ کردن با هدست اپل ویژن پرو نمایش داده شده است که می‌توان هم به‌صورت فیزیکی تایپ کرد و هم از کیبورد دیجیتالی استفاده نمود.

بیشتر بخوانید: سیستم عامل VisionOS ویژه هدست ویژن پرو اپل معرفی شد

تایپ کردن با هدست اپل ویژن پرو به نمایش گذاشته شد

اپل پس‌از معرفی هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو در WWDC ۲۰۲۳، جزئیاتی بیشتری درمورد سیستم‌عامل این دستگاه موسوم‌به visionOS ارائه داد. غول فناوری اهل کوپرتینو، دو روش برای تعامل با ویژن پرو به‌نمایش گذاشت؛ صفحه‌کلید مجازی و استفاده از کیبورد فیزیکی بلوتوثی.

ورودی متن، یکی از رایج‌ترین سؤالات درمورد ویژن پرو است. اپل در رویداد WWDC امسال، به دو روش برای وارد کردن متن در محیط سیستم‌عامل هدست واقعیت ترکیبی خود اشاره کرد.

شما می‌توانید با کیبورد مجازی ویژن پرو، متن موردنظرتان را به‌لطف فناوری ردیابی حرکات دست و انگشت، وارد کنید. اپل می‌گوید صفحه کلید مجازی به‌نحوی طراحی شده تا هنگام تایپ، به کاربران کمک کند. این روش همچنین با جلوه‌های صوتی فراگیر، بازخورد ارائه می‌دهد که درواقع جای خالی بازخورد لمسی را پر می‌کند.

همان‌طور که 9to5Mac اشاره می‌کند، با نزدیک شدن انگشت کاربر به کلیدهای کیبورد مجازی ویژن پرو، روشنایی سطح آن کلیدها افزایش می‌یابد تا از تایپ صحیح حروف اطمینان حاصل شود. هنگام تماس انگشت با دکمه‌های مجازی این کیبورد، تغییر حالت آن بسیار سریع است و با جلوه‌ی صوتی فراگیر مطابقت دارد تا احساسی شبیه تایپ واقعی به کاربر القا شود.

تایپ کردن با هدست اپل ویژن پرو به نمایش گذاشته شد

البته اپل در رویداد معرفی ویژن پرو، به این نکته تأکید کرد که نگه‌داشتن دست‌ها روی هوا برای تایپ با کیبورد مجازی به‌مدت طولانی، بسیار خسته‌کننده خواهد بود و به‌همین دلیل می‌توان از صفحه‌کلیدهای فیزیکی نیز استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ نحوه تایپ کردن با هدست اپل ویژن پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر