;
coinex

پایان پشتیبانی از گوگل درایو در ویندوز 8 و 8.1

پایان پشتیبانی از گوگل درایو در ویندوز 8 و 8.1 رسماً اعلام شد. در نتیجه کاربران ویندوزهای قدیمی برای استفاده از فضای ابری گوگل باید ویندوز خود را به‌روزرسانی کنند.

گوگل خبر داد که در مهرماه قصد دارد پایان پشتیبانی از گوگل درایو در ویندوز 8 و 8.1 را اعلام کند. البته این موضوع همه کاربران این نسخه های ویندوز را شامل نمی‌شود، بلکه قرار است فقط نسخه‌های 32 بیتی از سیستم‌عامل مایکروسافت از پشتیبانی خارج شوند. البته نام نسخه 32 بیتی ویندوز 10 نیز در این برنامه دیده می‌شود پس می‌توان نتیجه گرفت که این می‌توان آغازی باشد بر اتمام پشتیبانی کامل از نسخه‌های 32 بینی ویندوز!

بیشتر بخوانید: پایان پشتیبانی از فایرفاکس در ویندوز 7، 8 و برخی نسخه‌های مک

پایان پشتیبانی از گوگل درایو در ویندوز 8 و 8.1

سرویس Google Drive، با استفاده از فضای ابری گوگل، از پوشه‌ها و اطلاعات موجود در رایانه شخصی و گوشی هوشمند پشتیبان‌گیری می‌کند. گوگل قصد دارد از مهرماه سال جاری، پشتیبانی از نسخه دسکتاپ این سرویس ابری را برای ویندوز ۸، ۸/۱ و نسخه ۳۲ بیتی ویندوز ۱۰ متوقف کند.

به‌روزرسانی آینده گوگل شامل قطع پشتیبانی کامل از Google Drive در نسخه ۳۲ بیتی ویندوز ۱۰ و نسخه‌های پایین‌تر نمی‌شود و کاربران می‌توانند از نسخه وب و با استفاده از مرورگر خود، از سرویس فضای ابری Google Drive استفاده کنند.

پایان پشتیبانی از گوگل درایو در ویندوز 8 و 8.1

کم کم به پایان پشتیبانی بسیاری از برنامه‌ها در سیستم‌عامل ویندوز ۸ و ۸/۱ نزدیک می‌شویم. در زمستان سال پیش، مایکروسافت قطع به‌روزرسانی‌های امنیتی برای نسخه ۸ و ۸/۱ از سیستم‌عامل ویندوز را اعلام کرد و پس از آن، نسخه جدیدی از مرورگر Google Chrome با عدم پشتیبانی از ویندوز ۷، ۸ و ۸/۱ منتشر شد. شرکت موزیلا نیز برنامه‌هایی برای پایان دادن به آپدیت‌های امنیتی در نسخه ویندوز ۷، ۸ و ۸/۱ مرورگر فایرفاکس برای سال آینده دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ پایان پشتیبانی از گوگل درایو در ویندوز 8 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر