coinex
راهنمای خرید تکراتو

تاریخ رونمایی ناتینگ فون 2 رسما اعلام شد

کمپانی ناتینگ به طور رسمی تاریخ رونمایی ناتینگ فون 2 را اعلام و تیزری را منتشر کرده که نشانگر طراحی چراغ‌های LED موجود در قاب پشتی این تلفن هوشمند است.

طبق اطلاعاتی که پیش‌تر منتشر شده گوشی ناتینگ فون 2 مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 خواهد بود. براساس گزارش گیزموچاینا، این محصول از یک باتری پرظرفیت 4700 میلی آمپری نیز بهره خواهد برد. این گوشی هوشمند همچنین توانایی ثبت ویدئو‌های 4K شصت فریم بر ثانیه‌ای با فرمت RAW HDR را دارد. همچنین گوشی Nothing Phone 2 با وجود پیشرفت‌های قابل‌توجهی که دارد، افزایش قیمت زیادی در مقایسه با نسل قبل نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اولین رندرهای ناتینگ فون 2 منتشر شد [+عکس]

اعلام تاریخ رونمایی ناتینگ فون 2

تاریخ رونمایی ناتینگ فون 2 در هفته سوم جولای و به‌طور دقیق ساعت 4 بعد از ظهر (به وقت محلی) 11 جولای (20 تیر ماه) خواهد بود. در همین راستا نیز کمپانی سازنده، بخشی از مشخصات این گوشی را منتشر کرده است. به نظر که این دستگاه از طراحی شفاف نسل پیش همچنان پیروی خواهد کرد. در این گوشی نوارهایی از چراغ‌های LED نیز مشاهده می‌شود که ماژول دوربین را احاطه کرده‌اند. متاسفانه در تیزر منتشر شده از طرف ناتینگ، جزئیات زیادی را در مورد طراحی این تلفن هوشمند نمی‌توان دریافت کرد.

همچنین رابط کاربری Glyph که در تیزر منتشر شده، مشاهده می‌شود، براساس رندرهای افشا شده است. البته همانطور که مدتی قبل طی گزارشی اعلام شد، مدیرعامل کمپانی ناتینگ یعنی کارل پی، بعد از انتشار رندرها، بدون هیچ پیش زمینه‌ای کلمه «Fake» را توییت کرد. این امر گمانه‌زنی‌ها درباره جعلی بودن رندرهای فاش شده، را افزایش می‌دهد. به هرحال باید در انتظار انتشار جزئیات بیشتر درباره طراحی ناتینگ فون 2 و تفاوت‌های آن با نسل پیشین باشیم.

تاریخ رونمایی ناتینگ فون 2

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تاریخ رونمایی ناتینگ فون 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر