coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

معرفی و دانلود رمان های خارجی و ایرانی – رایگان

آمار دانلود رمان در سایت‌های اینترنتی تقریبا بالاست و این نشان‌دهنده تمایل مردم به داستان و رمان است. خواندن رمان تشابه زیادی با سفرکردن به یک دنیای متفاوت و کسب تجربه‌های جدید دارد.

نگاه‌کردن از دریچه ذهن نویسنده به وقایعی که شخصیت‌های رمان در آن تجربه می‌کنند، آغاز یک ماجراجویی تازه است. اما انتخاب رمان خوب اهمیت زیادی در لذت این ماجراجویی دارد.

اگر شما هم به‌دنبال دانلود کتاب رمان هستید، با ما همراه باشید. در این صفحه می‌توانید جذاب‌ترین‌ها رمان های پرطرفدار را ببینید.

دانلود رمان جدید

هر سال رمان‌های زیادی نوشته می‌شود. به‌خصوص اینکه اینترنت و امکان دانلود رایگان کتاب، فرصت خوبی را هم برای نویسنده‌ها و هم برای خوانندگان ایجاد کرده است.

شما می‌توانید هر زمان که بخواهید، در هرجایی مثل ماشین و مترو، با استفاده از گوشی همراه خود، رمان های جدید مورد نظر را دانلود و مطالعه کنید. امکان دانلود رمان صوتی هم وجود دارد.

زمانی که برای انتخاب رمان سرچ می‌کنید، با انبوهی از رمان‌های مختلف مواجه می‌شوید. برای انتخاب راحت‌تر، اول ژانر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

اینکه مشخص شود که می‌خواهید یک رمان آنلاین عاشقانه پرطرفدار بخوانید یا یک رمان جنایی یا ژانرهای دیگر، گزینه‌ها را محدودتر می‌کند و شما راحت‌تر می‌توانید رمان دلخواه خود را پیدا کنید.

در ادامه بهترین رمان های ایران و جهان را در ژانرهای مختلف به شما معرفی می‌کنیم.

دانلود رمان های عاشقانه پرطرفدار

پرطرفدارترین رمان‌های عاشقانه ایرانی و خارجی عبارت‌اند از:

بر باد رفته

بر باد رفته یک رمان عاشقانه خارجی بسیار جذاب است. توصیفات این رمان بسیار قوی بوده و شما را ساعت‌ها درگیر مطالعه بی‌وقفه می‌کند.

اسکارلت اهارا دختری زیبا و نازپروده در جنوب شرقی بوده که توانسته از سختی‌های جنگ نجات پیدا کند، تنها سرگرمی‌‌اش جلب نظر مردان است.

اسکارلت به مردی به‌نام اشلی ویلکس علاقه‌مند می‌شود. اما اشلی قصد دارد با ملانی که یک دختر ساده و بی‌آلایش است ازدواج کند.

معرفی و دانلود رمان‌ های خارجی و ایرانی - رایگان

غرور و تعصب

اگر قصد دانلود رمان خارجی را دارید و تا به حال غرور و تعصب را نخوانده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم این رمان پرطرفدار را مطالعه کنید.

خانواده بنت 5 دختر جوان دارد که هنوز مجرد هستند و قصد دارد هر چه زودتر دختران خود را شوهر دهد. از طرفی آقای جذاب جوانی به نام چالرز بینگلی، خانه‌ای را در منطقه ناترفید اجاره می‌کند.

خبر اجاره‌کردن خانه توسط آقای بینگلی غوغایی را در دهکده بهوجود میآورد. آقای بنت این جنتلمن جوان را برای خوشامدگویی دعوت می‌کند.

خانواده بنت نیز در مهمانی آقای بیگلی که بعد از مهمانی خوشامدگویی آقای بنت برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند. آقای بینگلی عاشق جین یکی از دختران خانواده بنت می‌شود.

دانلود رمان عاشقانه و جذاب غرور و تعصب را حتما به شما پیشنهاد می‌دهیم. اما برخی از افراد دنبال رمان‌های جدید هستند. pdf رمان عاشقانه جدید را می‌توانید در ادامه دانلود کنید.

تبدیل‌شده

تبدیل‌شده یک رمان عاشقانه ایرانی است که قصه یک دختر دانشجو را روایت می‌کند. رئیس خون‌آَشام‌ها به خون این دختر و خود او بسیار علاقه‌مند می‌شود. اما این مرد یک رقیب قدرتمند دارد.

از هوس تا قفس

نازنین دختر محکمی است که وکالت خوانده. او برای گرفتن مدرک باید یک طرح را بگذراند و بتواند اعتماد استادش را جلب کند.

یکی از مراجعان دفتر وکالت، آقایی است که به قتل نامزدش متهم بوده و همه مدارک هم علیه اوست. اما نازنین به این مرد علاقه‌مند می‌شود و سعی می‌کند حفره‌های پرونده او را پیدا کند.

این در حالی است که متهم با نازنین همکاری نمی‌کند و حتی قتل را هم گردن می‌گیرد. در همین شرایط سروکله عشق قدیمی هم پیدا می‌شود و همه‌چیز تغییر می‌کند.

رمان دنیای ناآرام

این رمان جذاب در مورد شخصی است که عشق بچگی خود را با خدمتکار پدرش می‌بیند. این اتفاق باعث می‌شود که مسیر زندگیاش تغییر کرده و به کسی دل ببند که به خاطر احساس به او، تا دم مرگ پیش برود.

ت مثل تابو

اگر دنبال مطالعه رمان‌های عاشقانه ایرانی هستید، ت مثل تابو می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد. شخصیت اصلی داستان دختری به‌نام پناه است که به اصرار پدربزرگش با بهزاد نامزد می‌کند.

پناه، بهزاد و مهنوش را در رستوران می‌بینید و متوجه رابطه آنها می‌شود. او با ناراحتی از رستوران بیرون می‌زند. اما در مسیر، درگیر حوادث دردسرسازی می‌شود که برای پدربزرگش بی‌آبرویی دارد.

دانلود رمان پلیسی

رمان پلیسی هم طرفداران زیادی دارد که در ادامه چند نمونه از آنها را معرفی میکنیم.

معرفی و دانلود رمان‌ های خارجی و ایرانی - رایگان

رز سیاه

دانلود رمان فارسی رز سیاه را به علاقه‌مندان ژانر عاشقانه، پلیسی پیشنهاد می‌کنیم. داستان این رمان، حکایت دختری را روایت میکند که در کودکی شاهد قتل پدر و مادرش توسط یک قاتل بی‌رحم سریالی بوده است.

این دختر تصمیم می‌گیرد که در دانشکده افسری تحصیل کند. او برای کارآموزی به بخش جنایی پلیس نیویورک می‌رود.

مسکوت

آیدا بازیگر معروفی است که سال‌ها پیش در اثر پرونده جنایی خواهرش با زانیار احدی سرگرد آن پرونده آشنا و به او علاقه‌مند می‌شود.

بعد از حل‌شدن پرونده تا سال‌ها آیدا خبری از زانیار ندارد تا اینکه در یک سریال اکشنی بازی می‌کند که ناظر صحنه‌های اکشن آن زانیار است.

دانلود رمان رایگان مسکوت برای افرادی که هم به ژانر پلیسی علاقه دارند و هم به ژانر عاشقانه، عالی است.

جاده‌ای تو دل

سرگرد عباسی پلیسی است که تمام پرونده‌های سخت را قبول می‌کند. او تنها به هدف نهایی فکر می‌کند و در این راه تمام سختی‌ها را به جان می‌خرد.

تا اینکه دختری به‌نام گلنار وارد آگاهی می‌شود و همه حواس و تمرکز سرگرد را با خود می‌برد.

سرگرد عباسی حسابی به گلنار دل می‌بازد، اما گلنار از او متنفر است و حتی نمی‌خواهد یک لحظه او را ببیند. اما این پایان داستان نیست.

دانلود رمان طنز

رمان‌های طنز معمولا عاشقانه هم هستند و طرفداران زیادی دارند. به‌خصوص اگر رمان طنز دانشجویی باشد. اگر می‌خواهید چند رمان عاشقانه طنز بخوانید، پیشنهاد ما به شما:

تا ابد با هم

رمان آنلاین تا ابد با هم راجع‌به 3 دختر به ‌نام‌های هانا، جانا و کیان است که شخصیت‌های متفاوتی دارند. اما با هم دوست و هم‌کلاسی هستند.

شیطنت چند پسر دردسرهایی را برای این 3 نفر به‌وجود می‌آورد و باعث می‌شود تا زندگی‌شان تا چند سال تحت تاثیر این اتفاق‌ها باشد.

دختر اجباری

ماهی دوست ندارد دختر باشد. او مدام با پوشیدن لباس‌ها و حرکات پسرانه اعتراض خود را نشان می‌دهد. اما مادر ماهی حاضر به پذیرش این اختلال در دخترش نیست.

ماهی خواستگارهای زیادی دارد و مادرش به‌خاطر اینکه او را سربه‌راه کند، اجازه ورود به خواستگارها میدهد. ماهی در این مراسم‌ها حضور پیدا نمی‌کند تا اینکه…

پشت چراغ قرمز

نیاز دختری است که با دست‌فروشی در خیابان امرار معاش می‌کند. نیاز با نویان درگیر می‌شود و کار به کلانتری می‌کشد.

پدر نویان شرط می‌گذارد که تنها درصورتی به نویان ارث می‌رسد که ازدواج کند. او هم برای اینکه صاحب ارثیه شود از نیاز تقاضای ازدواج می‌کند.

دانلود رمان بدون سانسور

در وب‌سایت رمان بوک، منظور از رمان بدون سانسور رمانی است که تمامی محتوا و کلمات همان‌طور که نویسنده نوشته، بدون تحریف و کم‌وکاست منتشر شود.

باید بگوییم که رمان صحنه دار یا رمان +18 در این کتگوری قرار میگیرند.

معرفی و دانلود رمان‌ های خارجی و ایرانی - رایگان

دانلود رمان تخیلی

رمان‌های تخیلی برخواسته از ذهن خلاق نویسنده است و کلا دنیای متفاوتی دارد. در واقع نویسنده در این رمان‌ها دنیایی جدید و مطابق با قوانین ذهنی خود خلق کرده و معمولا همیشه خواننده را شگفت‌زده می‌کند.

تبدیل‌شده

تبدیل‌شده یک رمان عاشقانه ایرانی است که قصه یک دختر دانشجو را روایت می‌کند. رئیس خون‌آَشام‌ها به خون این دختر و خود او بسیار علاقه‌مند می‌شود. اما این مرد یک رقیب قدرتمند دارد.

شب‌های ترسناک من

این رمان انلاین در ژانر تخیلی، ترسناک و عاشقانه قرار می‌گیرد. فرحناز دختری است که از کودکی توانایی ذهن‌خوانی دارد. در این میان مادربزرگ فرحناز کسی است که افکارش منفی و شیطانی است.

فرحناز افکار مادربزرگ را فاش می‌کند و این باعث تنفر مادربزرگ از او می‌شود. این تنفر تا جایی ادامه پیدا میکند که مادربزرگ حتی به مرگ او رضایت میدهد.

او فرحناز رو مجبور می‌کند که در 15 سالگی با یک پسر لاابالی به اسم کاظم ازدواج کند. کاظم هم در ازای گرفتن پول از مادربزرگ به این ازدواج تن می‌دهد.

کاظم فرحناز را اذیت می‌کند و سعی دارد به او آسیب بزند. اما فرحناز یک جن محافظ مرد دارد.

پشت کوه

رمان پشت کوه یک رمان ترسناک تخیلی، عاشقانه، معمایی و هیجانی است. در واقع نویسنده به‌خوبی توانسته یک داستان عاشقانه و هیجانی را در بستر یک فضای تخیلی و معمایی روایت کند.

بنابراین دانلود رمان انلاین پشت کوه انتخاب مناسبی برای علاقه‌مندان به ژانرهای مختلف است.

به اعتقاد برخی از خوانندگان، این داستان جنبه طنز بالایی هم دارد. در رمان پشت کوه یک خانم معلم جوان به مدرسه‌ای در یک روستای دورافتاده می‌رود و در آنجا با اتفاقات عجیب و هیجان‌انگیزی روبه‌رو می‌شود.

این خانم‌ معلم با دردسرهای زیادی روبه روست اما سعی می‌کند که آرام و صبور باشد. یکی از دانش‌آموزها، پسر نوجوان و بامزه‌ای است که هیچ‌کدام از رفتارهایش مثل آدمیزاد نیست.

دانلود رمان تراژدی

اگر به رمان تراژدی علاقه دارید، چند پیشنهاد جذاب برای شما داریم:

رمان خنده‌های شیطانی

حامی اتفاقات سختی را پشت سر گذاشته و همین باعث سردی و تلخی او در زندگی شده است.

هلیدا تمام تلاش خودش را می‌کند تا به زندگی حامی گرمی بدهد. اما درست زمانی که همه‌چیز بر وفق مراد این دختر و پسر است، اتفاقی غیر منتظره رخ می‌دهد.

تراژدی

با دانلود رمان ایرانی تراژدی، یک رمان در ژانرهای تراژدی، عاشقانه، معمایی و جنایی می‌خوانید. این داستان فراز و نشیب‌های زندگی قاتلی است که رحم ندارد و زمان زیادی را صرف آموزش‌دیدن قتل کرده است.

زندگی انسان‌ها حتی ذره‌ای برای این زن اهمیت ندارد و همیشه به دنبال آزادی شخصی خودش بوده است.

او به‌خاطر رسیدن به این آزادی خیانت می‌کند. خیانتی که پیامدهای آن دامن زندگی خود و اطرافیانش را می‌گیرد و این بی‌وفایی یک تراژدی بزرگ می‌سازد.

دانلود رمان تاریخی

رمان‌های تاریخی هم جذابیت مخصوص به خود را دارند. نمونه‌ای از آنها را به شما معرفی می‌کنیم:

هزار و یک شب

حتما بارها اسم رمان هزار و یک شب را شنیده‌اید. دانلود کتاب رایگان هزار و یک شب و مطالعه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. به‌خصوص اگر دوست‌دار ادبیات و داستان‌های پر معنی هستید.

یکی از پادشاهان جزایر هند و چین، 2 فرزند داشت. شهریار، پسر کوچک پیش پدر ماند. او به شجاعت و بخشش معروف بود و بعد از فوت پدر هم به پادشاهی رسید.

شاه زمان پسر بزرگ‌تر در سیاست و درایت بی‌نظیر بود. بعد از فوت پدر هرکدام از پسرها 20 سال پادشاهی کردند. اما روزی…

دانلود رمان مذهبی

رمان‌های مذهبی عاشقانه هم این روزها خوانندگان پر و پا قرصی دارند.

پیمان بارانی

رمان پیمان بارانی یک رمان مخصوص متاهلین عاشقانه مذهبی،  است. داستان از این قرار است که پیمان و باران چند سالی است که با هم ازدواج کرده‌اند و زندگی عاشقانه‌ای دارند.

باران ناخواسته باردار می‌شود. اما این بارداری برای او خطراتی دارد که چالشهای زیادی را برای زندگی آنها در پی دارد. این رمان بزرگسالان را می‌توانید بدون حذفیات دانلود کنید.

سه دقیقه در قیامت

این کتاب راجع‌به تجربه نزدیک به مرگ یک مدافع حرم زیر تیغ جراحی است. او در این بازه زمانی چیزهایی می‌بیند که مخاطب را شوکه می‌کند.

این کتاب پرفروش بسیار مورد توجه قرار گرفته و نقد‌ها و تفسیرهای زیادی برای آن ارائه شدهاست. اگر می‌خواهید بدانید که بعد مرگ چه اتفاقی می افتد و چه ادراک‌هایی خواهید داشت، این کتاب را مطالعه کنید.

حاجی شیطون

هیدارا حاجی 28 ساله‌ای است که برای رفتن به حج باید 10 سال علوم دینی را در دانشگاه تدریس کند. شیطنت و جذابیت حاجی باعث می‌شود تصور دانشجوها نسبتبه این قشر تغییر پیدا کند.

داستان به اینجا ختم نمی‌شود و یک روز شوکا که 180 درجه با هیدارا فرق دارد، سر راهش قرار می‌گیرد.

جمع‌بندی

خواندن رمان یکی از آن لذت‌هایی است که سن و سال نمی‌شناسد. شما را به دنیای تازه‌ای وارد می‌کند و باعث می‌شود تجربه‌های جدیدی داشته باشید.

رمان‌ها و کتاب‌های مختلفی در وب‌سایت رمان بوک وجود دارد و شما می‌توانید دانلود کتاب الکترونیکی در هر ژانری را از این سایت کتاب تجربه کنید.

مزیت دانلود رمان های پرطرفدار pdf و مطالعه آنها به‌صورت دیجیتال این است که نیاز نیست کتاب را با خودتان حمل کنید.

بنابراین در مترو، اتوبوس، مطب پزشک و هرجایی که باشید می‌توانید به‌راحتی اوقات خود را با مطالعه رمان پرکنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر