coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

واکنش‌های مخالف و موافق کاربران فضای مجازی به ازدواج محمدرضا گلزار

واکنش کاربران فضای مجازی به ازدواج محمدرضا گلزار را در ادامه بخوانید. برخی از کاربران عقد آریایی او را سوژه قرار داده و برخی از گلزار طرفداری کردند.

واکنش کاربران فضای مجازی به ازدواج محمدرضا گلزار

پس از اینکه محمدرضا گلزار ازدواج کرد و خبر آن پخش شد، واکنش فن پیج‌های رضا گلزار به ازدواجش حواشی زیادی را به همراه داشت. استوری هواداران محمدرضا گلزار یکی از اتفاقاتی بود که سوژه‌ عام نیز شد و برخی از خبرگزاری‌ها آن را مسخره می‌کنند. واکنش کاربران را در ادامه مطلب بخوانید.

واکنش فن پیج های گلزار به ازدواج او

واکنش فن پیج های گلزار به ازدواج او
واکنش فن پیج های گلزار به ازدواج او

این هوادار در برابر اینکه رضا گلزار ازدواج کرده است گفت:

ازدواج حق طبیعیه و کاملاً خوشحالم از این موضوع. ولی به فکر دو ماه بعدیم که چی قراره بشه! بازم رفتارشون مثل قبل می‌مونه؟نه! می‌تونن مثل قبل قبل با فنا برخورد کنن! نه! شما خودتو بزار جای اون دختر ببین دوست داری همسرت کلی آدم دورش باشه؟ دوست داری وقتی بیرون میری همه عکس و فیلم بگیرن؟

او در ادامه استوری خود گفت:

دوستان عزیز روشنفکر که میگن چرا یسریا دارن میرن. خدمتتون عرض کنم که شما حتی یه لحظه هم فکر نکردید. قرار نبود اگه جناب ازدواج نکنن بیان اینو بگیرن. طرز فکرتون رو عوض کنید. اون چیزایی که ما بهش فکر می‌کردیم و براش ناراحت شدیماین بود که هیچی مثل قبل نمی‌شه.! کلی خاطره از دست میره یه آدم مجرد با یک آدم متأهل کاملاً فرق داره دوستان.

واکنش کاربران به عقد آریایی محمدرضا گلزار

بعد از انتشار ویدیویی از عقد آریایی محمدرضا گلزار، بسیاری از کاربران فضای مجازی واکنش نشان دادند. در لینک ذیل نظرات کاربران را بخوانید:

واکنش کاربران به عقد آریایی محمدرضا گلزار

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر