;
coinex

نخستین مجری هوش مصنوعی تلویزیون ایران معرفی شد [+فیلم]

نخستین مجری هوش مصنوعی تلویزیون ایران رونمایی شد. بالاخره ایران هم به جرگه استفاده‌کنندگان از تکنولوژی‌ نوین هوش مصنوعی در این زمینه خاص پیوست.

نخستین مجری هوش مصنوعی تلویزیون ایران در یک کانال آذری معرفی شد. ایران نیز مانند بسیاری از کشورهای دیگر جهان با معرفی یک مجری مبتنی‌بر هوش مصنوعی خبرساز شد. گفتنی‌ست که نام این مجری شهریار بوده و برای اولین‌بار در کانال آذری شبکه سحر دیده شد. این مجری هوشمند مسئول اجرای برنامه اسکرین‌شات که یک برنامه مرتبط با تکنولوژی‌ است خواهد بود.

بیشتر بخوانید: نخستین مجری هوش مصنوعی ترکیه رسما معرفی شد [+فیلم]

نخستین مجری هوش مصنوعی تلویزیون ایران معرفی شد

نخستین مجری هوش مصنوعی ایران در کانال آذری شبکه سحر اجرا می‌کند. این مجری با نام شهریار در بخشی از برنامه «اسکرین شات» که شنبه هر هفته ساعت 17 زنده از این کانال پخش می‌شود، تازه‌های نرم‌افزار، بازی‌های رایانه‌ای، پویانمایی و سایت‌های ایرانی را معرفی می‌کند.

ماجرای اولین مجری هوش مصنوعی ایران چیست؟

با به کارگیری هوش مصنوعی به عنوان یکی از مجریان برنامه اسکرین‌شات، آیتم تازه‌های انیمیشین، بازی‌ها، معرفی نرم‌افزار و سایت‌های ایرانی را اطلاع‌رسانی و معرفی می‌کند.

برنامه «اسکرین‌شات» تلاش می‌کند با معرفی آخرین ترفندهای وب، بازی‌های رایانه‌ای ایرانی ، معرفی انیمیشین ایران و معرفی اپلیکیشین و سایت‌های ایرانی، مخاطبان ترک زبان خارج از کشور را با موفقیت‌های کشورمان در این حوزه آشنا کند.

ابراهیم علی برزی مدیر شبکه جهانی سحر در گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم دلیل حضور این مجری هوش مصنوعی را این‌طور روایت کرد:

این برنامه سراسر به موضوعات تکنولوژی و فناوری می‌پردازد این تصمیم را تولیدکنندگان این برنامه گرفتند که از ظرفیت و امکانات هوش مصنوعی برای اجرای این برنامه هم استفاده کنند. البته حضور این مجری در تمام برنامه نیست بلکه او آیتم‌های برنامه را اجرا می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ نخستین مجری هوش مصنوعی تلویزیون ایران چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر