;
coinex

محله بزرگ گوگل در مانتن ویو در مجاورت ساختمان اداری گوگل احداث می‌شود!

محله بزرگ گوگل یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های ساختمانی در شهر مانتن ویو کالیفرنیا است که به وسعت بیش از 600 هزار متر مربع در نزدیکی دفتر این شرکت ساخته می‌شود.

گوگل با همکاری شرکت عمرانی Lendlease در سپتامبر سال 2021 درخواست تایید پروژه محله بزرگ گوگل را اعلام کرد. در ابتدا آن سازندگان قصد اختصاص 20 درصد از املاک جدید به واحد‌های مقرون به‌صرفه را داشتند اما در نهایت طرح پیشنهادی با تنها 15 درصد مسکن برای افراد طبقه متوسط و کم‌درآمد تایید شد.

بیشتر بخوانید: سواستفاده هکرها از تیک آبی جیمیل ؛‌ ترفند امنیتی گوگل نتیجه عکس داد!

پروژه محله بزرگ گوگل به زودی آغاز می‌شود

به گزارش اس‌اف‌گیت، گوگل سرانجام در روز 13 ژوئن تاییدیه شورای شهر مانتن ویو را جهت احداث یک پروژه بزرگ عمرانی به‌دست آورد. غول تکنولوژی آمریکا طی این پروژه 30 ساله برنامه ساخت بیش از 900 هزار متر مربع فضای اداری و 7 هزار واحد مسکونی را در سر دارد.

محله بزرگ گوگل

این پروژه افزون بر املاک مسکونی و فضای اداری گوگل، شامل 100 هزار متر پارک عمومی و فضای باز شده و 880 هزار متر فضای تجاری، زمین برای مدرسه، خیابان و سیستم تاسیسات خصوصی را نیز دربرمی‌گیرد.

همچنین طبق اعلام سخنگوی گوگل اهداف شرکت در اوضاع‌واحوال اقتصادی کنونی به‌منظوری اجرایی شدن کاهش یافته‌اند. در این پروژه رستوران‌ها، املاک و خدمات پروژه گوگل اقدام به ارائه خدمات به مردم منطقه می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پروژه ساخت‌و‌ساز محله بزرگ گوگل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر