coinex
راهنمای خرید تکراتو

مرورگر اپرا وان با قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی به صورت عمومی منتشر شد

اخیراً مرورگر اپرا وان با طراحی جدید و هوش مصنوعی یکپارچه به‌طور عمومی برای همه کاربران منتشر شده است. پیش‌تر این مرورگر به‌صورت محدود در دسترس قرار داشت.

اپرا مدتی پیش مرورگر جدیدی به نام Opera One را معرفی کرده بود که حالا این مرورگر از حالت Early-Access خارج شده و تمامی کاربران می‌توانند تجربه کار با آن را روی ویندوز، مک و لینوکس داشته باشند. مرورگر اپرا وان به‌صورت یکپارچه همراه با هوش مصنوعی Aria منتشر شده که از نوار کناری نرم‌افزاری امکان دسترسی به آن را خواهید داشت. این ابزار با همکاری اپرا با OpenAI، مالک چت‌بات هوش مصنوعی ChatGPT، طراحی شده است و جهت پاسخگویی به سؤالات کاربران از مدل GPT بهره‌می‌برد.

هم‌اکنون اپرا وان با طراحی جدیدی به کاربران ارائه شده است. طبق اعلام این شرکت طراحی جدید مرورگر آن‌ها به کاربران دسترسی سریع‌تر و راحت‌تر به امکانات موردنیاز خود را می‌دهد. افزون‌براین، ظاهراً ماژول‌ها به‌صورت خودکار طبق محتوا و کاری که اجرا می‌کنید، تغییر خواهند کرد تا بهترین تجربه ممکن را عرضه کنند.

بیشتر بخوانید: پرکاربردترین مرورگرهای دسکتاپ ؛ تداوم پادشاهی کروم و سقوط اج به رده سوم!

قابلیت‌های مرورگر اپرا وان

هوش مصنوعی این مرورگر اطلاعات خود را به‌صورت لحظه‌ای از اینترنت دریافت می‌کند و حتی توانایی انجام کدنویسی را نیز دارد. از طرفی با هوش مصنوعی Aria زمانی که کلیک راست می‌کنید می‌توانید گزینه‌های بیشتری متناسب با محتوای مقابل خود مشاهده کنید.

همچنین نوار کناری اپرا وان دسترسی مستقیم به ChatGPT یا ChatSonic را نیز به کاربران ارائه خواهد کرد. بااین‌حال در صورتی که در پی هیچ‌کدام از قابلیت‌های هوش مصنوعی مرورگر اپرا نباشید، می‌توانید به‌طور کامل از آن‌ها صرف‌نظر کنید.

مرورگر اپرا وان

با قابلیتی تحت عنوان جزیره‌های زبانه‌ای، اپرا ابراز امیدواری کرده که بتواند مشکل ازدیاد زبانه‌ها را رفع کند. اپرا وان از طریق اطلاعاتی که از فعالیت‌های شما دریافت می‌کند، زبانه‌های مرتبط با یکدیگر را دسته‌بندی خواهد کرد. به‌عنوان نمونه، در صورتی که چند زبانه را از سرویس گوگل داکس باز کنید، همه آن‌ها در کنار هم در یک جزیره جای خواهند گرفت.

از سوی دیگر، این مرورگر جدید از لحاظ معماری نیز تغییراتی داشته تا رابط کاربری سریع‌تر و روان‌تری ارائه کند. این رویه به اپرا این امکان را خواهد داد تا مرورگر خود را متفاوت‌تر از سایر مرورگرهای مبتنی بر کرومیوم کند. جهت دانلود این نرم‌افزار می‌توانید به وب‌سایت این شرکت مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قابلیت‌های مرورگر اپرا وان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر