coinex
راهنمای خرید تکراتو

قیمت پژو 207 تیپ 5 مشخص شد [+جدول]

قیمت پژو 207 تیپ 5 اعلام شد. ایران خودرو پس‌از گذشت چندماه از معرفی پژو 207 جدید، قیمت این محصول را مشخص کرد. این محصول قرار است جایگزین 206 شود.

ایران خودرو بالاخره قیمت پژو 207 تیپ 5 را اعلام کرد. مدل جدید پژو 207 از لحاظ ظاهر بیرونی چهره 207 را دارد ولی طراحی داشبورد آن به شکل 206 است. این خودرو که قرار است جایگزین 206 شود، با حذف برخی از آپشن‌های 207i به دست مشتریان خواهد رسید. اما نکته عجیب قیمت این محصول است که در لیست منتشر شده از 207 دستی گرانتر است. علت چیست؟

بیشتر بخوانید: قیمت دنا پلاس توسط شورای رقابت اصلاح و اعلام شد

قیمت پژو 207 تیپ 5 اعلام شد

پژو ۲۰۷ تیپ ۵ یکی از جدیدترین محصولات ایران خودروست که چند وقت پیش عکس‌های خط تولیدش منتشر شده بود و متوجه شدیم ایران خودرو قصد دارد ۲۰۷ را با داشبورد ۲۰۶ و آپشن‌های کمتر تولید کند و نامش را هم ۲۰۷ تیپ ۵ بگذارد.

قیمت پژو 207 تیپ 5 اعلام شد

در فهرست جدیدی که ایران خودرو منتشر کرده بود، قیمت پژو ۲۰۷ تیپ ۵ حدود ۲۹۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام شد که با اضافه شدن هزینه‌های جانبی، در نهایت، برای مشتری حدود ۳۴۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تمام می‌شود.

قیمت پژو 207 تیپ 5 اعلام شد

علت گرانتر بودن قیمت پژو 207 تیپ 5 از 207 دستی چیست؟

همان‌طور که گفته شد، برای پژو ۲۰۷ تیپ ۵ از داشبورد ۲۰۶ استفاده شده است و به همین دلیل، صددرصد باید ارزان‌تر از ۲۰۷ دنده دستی با داشبورد خودش تمام شود، اما در واقعیت چنین نیست و کسی هم فعلاً علتش را نمی‌داند. به این ترتیب، اگر کسی بخواهد ۲۰۷ تیپ ۵ خریداری کند، باید هزینه بیشتری برای آپشن‌های کمتر و داشبورد قدیمی‌تر آن پرداخت کند. در بهای کارخانه، قیمت پژو ۲۰۷ تیپ ۵ حدود ۱۲ میلیون از ۲۰۷ معمولی گران‌تر اعلام شده است، که این اختلاف در قیمت نهایی با احتساب هزینه‌های جانبی حدود ۱۴ میلیون می‌شود.

قیمت پژو 207 تیپ 5 اعلام شد

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قیمت پژو 207 تیپ 5 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    خدا تو ظلم به این آشکاری را دیدی و هنوز دم از عدالت می زنی خدا پس تا کی قیمت ۲۰۷تیپ۵ یک ظلم بزرگ بر انسایت بود

    پاسخ

    علت گران بودنش کاملامشخصه.ایرانخودروهدفش این بودکه متقاضیان پارسelxوراناپلاس روکیش ومات کنه وکلاه گشادی سرشون بزاره شورای رفاقت هم که بااین دزدان سرگردنه شراکت داره بعدازواریزوجه متقاضی بیچاره شرکت اعلام کردکه برای اینکه تحویل خودروبادیرکردمواجه نشه بیان تبدیل کنین به۲۰۷تیپ۵.مشتری بدبخت هم که مدتهاس درانتظارماشین مونده به اجباربخاطراینکه زودترتحویل بگیره مجبور..عزیزان مجبور به قبول این ظلم آشکارشد.این برنامه ازقبل توسط ایرانخودرو وشورای رفاقت هماهنگ شده بودوگرنه هیچ کس حاضربه پرداخت این میزان مبلغ انهم برای خودرویی باآپشنهای کمترومتریال قدیمیتروترمزناکارآمدترازنمونه پایه وقیمتی بالاترازنمونه پایه نمیشه.ننگ برسیستمی که سرملت خودش هم کلاه میزاره ننگ برشما

    پاسخ

    به این ماشین می گویند میر سلیم

    پاسخ

    من نمایندگی بردم گفتند که از قطعات ۲۰۶ فرانسه استفاده شده و سیستم برق هم برنامش نداشتن ،گفتن فرق داره با ۲۰۷

    پاسخ

    چرا قیمت کارخانه منصفانه نیست
    لطفا پیگیری کنید

    پاسخ