;
coinex

نسخه بتا مرورگر داک داک گو برای ویندوز منتشر شد

نسخه بتا مرورگر داک داک گو برای ویندوز منتشر شد. این مرورگر که موتور جستجویی به همین نام هم دارد به نظر در تلاش برای افزایش دامنه رقابت به بخش مرورگرها است!

نسخه بتا مرورگر داک داک گو برای ویندوز منتشر شد. این مرورگر هوشمند قرار است قابلیت‌های فراوانی داشته باشد و طبق اعلام شرکت مالک آن، داک داک گو از نمایش تبلیغات در وب و رهگیری اطلاعات کاربر جلوگیری می‌کند. البته ناگفته نماند که داک داک گو پیش‌تر فقط بک موتور جست‌وحو بود که قصد رقابت با گوگل را داشت و حالا پس‌از مدتی مرورگر اختصاصی خود را توسعه داده است.

بیشتر بخوانید: مرورگر اپرا وان با قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی به صورت عمومی منتشر شد

نسخه بتا مرورگر داک داک گو برای ویندوز منتشر شد

داک‌داک‌گو (DuckDuckGo)‌ که سرویس موتور جست‌و‌جو برای رقابت با گوگل ارائه می‌دهد، مدت‌ها است روی مرورگری اختصاصی کار می‌کند. این مرورگر سال گذشته به‌صورت آزمایشی برای مک در دسترس قرار گرفت و آن‌طور که انگجت می‌نویسد، کاربران ویندوز نیز می‌توانند هم‌اکنون نسخه‌ بتا را دانلود کنند. داک‌داک‌گو می‌گوید مرورگر موردبحث «پردرخواست‌ترین محصول این شرکت در سال‌های اخیر» بوده است.

مرورگر داک‌داک‌گو به‌صورت پیش‌فرض از موتور جست‌و‌جوی این شرکت استفاده می‌کند و یک‌سری قابلیت اضافی نظیر Duck Player دارد که جلوی نمایش تبلیغات هدفمند در یوتیوب را می‌گیرد و اجازه نمی‌دهد محتواهای پیشنهادی بر اساس رهگیری فعالیت‌های کاربر در وب ارائه شود. مرورگر داک‌داک‌گو از هرگونه رهگیری اطلاعات کاربر با هدف نمایش محتوای تبلیغاتی، جلوگیری می‌‌کند.

نسخه بتا مرورگر داک داک گو برای ویندوز منتشر شد

داک‌داک‌گو می‌گوید مرورگرش در زمینه‌ مسدودسازی تبلیغات حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این مرورگر افزون‌بر مسدود کردن تبلیغات و کوکی‌ها، فضای سفیدرنگی را که معمولا پس از پاک‌سازی تبلیغات در سایت‌ها نشان داده می‌شود نیز حذف می‌کند. این مرورگر سیستم مدیریت رمزعبور و حفاظت از ایمیل دارد.

داک‌داک‌گو نخستین‌بار در اواخر سال ۲۰۲۱ مرورگر دسکتاپش را به‌نمایش گذاشت و حدوداً یک سال بعد نسخه‌ بتا را برای مک منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ انتشار نسخه بتا مرورگر داک داک گو برای ویندوز چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر