coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

افشاگری:‌ افرا ساراچ اوغلو و مرت رمضان دمیر بالاخره همدیگر را بوسیدند! [+ویدیو]

ویدیویی از بوسه افرا ساراچ اوغلو و مرت رمضان دمیر در تعطیلات منتشر شد،‌ که نشان می‌دهد بازیگران اصلی سریال چشم چران عمارت وارد رابطه شده‌اند.

بوسه افرا ساراچ اوغلو و مرت رمضان دمیر

مرت رمضان دمیر و افرا در تعطیلات تابستانی بودند که یک خبرنگار ترک از آن‌ها ویدیو ضبط کرد. همزمان با انتشار این تصاویر رابطه سیران و فرید چشم چران عمارت در دنیای واقعی لو رفت. ویدیوی مرتبط با افرا ساراچ اوغلو و مرت رمضان دمیر در حال بوسیدن را در لینک ذیل تماشا کنید:

ویدیوی لحظه بوسیدن مرت رمضان دمیر و افرا ساراچ اوغلو (سیران و فرید)

افرا ساراچ اوغلو و مرت رمضان دمیر در حال بوسیدن
افرا ساراچ اوغلو و مرت رمضان دمیر در حال بوسیدن

دو روز پیش خبرنگاری ادعا کرد که تصویری از افرا ساراچ اوغلو و مرت رمضان دمیر گرفته است، که نشان می‌دهد دروغ می‌گفتند که رابطه ندارند. هواداران این سریال و این بازیگران نیز بی‌صبرانه منتظر انتشار این عکس بودند،‌ اما عکس منتشر شد. روز بعد، خبرنگار بیرسن اشاره کرد که این خبرنگار برای فلان شبکه کار می‌کند و چون این تصاویر مرتبط با بازیگران سریالی از کانال دیگر هستند، باید منتظر شوند،‌ تا اجازه پخش تصاویر صادر شود.

مرت رمضان دمیر و افرا در تعطیلات تابستانی کنار یکدیگر، با یک کشتی به سفر دریایی رفتند. در تصاویری که منتشر شده‌است، مرت و افرا بسیار نزدیک هستند. چندی پیش که از افرا درباره تمایل متفاوت جنسی مرت پرسیده شده بود،‌ افرا با عصبانیت خاصی از ادامه مصاحبه منصرف شد. این پرسش خبرنگار نیز از طرف بسیاری از چهره‌های ترکیه مورد تایید نبود.

بیانیه ای از سوی مدیر برنامه ی افرا سراچ اوغلو منتشر شد:

در خصوص افرادی که در اینترنت و شبکه های اجتماعی مطالب توهین آمیز به افرا ساراچ اوغلو منتشر می کنند و به حقوق شخصی آنها تجاوز می کنند، شکایت کیفری به دادسرا ارائه شده است و با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر