;
coinex

با اعلام رسمی پاول دوروف، قابلیت استوری تلگرام به زودی عرضه می‌شود

به گفته پاول دوروف، قابلیت استوری تلگرام به‌زودی عرضه خواهد شد. این‌بار ورق برگشته و تلگرام به یک مقلد شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است.

براساس گفته‌های پاول دوروف، مؤسس و مدیرعامل محبوب‌ترین پیام‌رسان روسی جهان، قابلیت استوری تلگرام قرار است به‌زودی و در ماه جولای به این پیامرسان اضافه شود. ویژگی استوری که چند سالی‌ست در اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی تحت مالکیت متا قرار دارد، به یکی‌از محبوب‌ترین ویژگی‌های این شبکه‌های اجتماعی بدل شده به‌طوریکه کاربران تلگرام درخواست‌های زیادی برای ارائه این ویژگی از پاول دوروف کرده‌اند. حال این ویژگی قرار است در اختیار کاربران تلگرام نیز قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: از کجا بفهمیم تلگرام هک شده است؟ [+علائم تشخیص هک شدن تلگرام و روش رفع هک]

قابلیت استوری تلگرام به‌زودی عرضه می‌شود

پاول دوروف با اشاره به اینکه بیش از نیمی از درخواست‌های ویژگی‌ای که تلگرام دریافت می‌کند مربوط به استوری است، تاکید کرد که کاربران سال‌ها است که درخواست این ویژگی را دارند. دوروف می‌گوید که این شرکت در ابتدا با افزودن استوری‌ها مخالف بود، زیرا آنها «همه‌جا هستند»، اما حالا می‌خواهد به خواسته کاربران تن دهد.

با استوری در تلگرام کاربران می‌توانند تصمیم بگیرند که چه کسی می‌تواند هر یک از استوری‌های آنها را ببیند. می‌توانید داستان‌هایتان را برای همه، مخاطبین، چند مخاطب انتخابی یا فهرستی از دوستان نزدیکتان قابل مشاهده کنید. داستان‌ها در یک بخش قابل ارتقا در بالای لیست چت شما قرار می‌گیرند. کاربران می‌توانند استوری‌های ارسال شده توسط هر مخاطبی را با انتقال آنها به لیست “مخفی” در بخش مخاطبین خود به جای صفحه اصلی پنهان کنند.

قابلیت استوری تلگرام به‌زودی عرضه می‌شود

کاربران این گزینه را خواهند داشت که به استوری خود زیرنویس و پیوند اضافه کنند. همچنین گزینه‌ای برای تگ کردن افراد دیگر در استوری‌ها وجود دارد.

علاوه بر این، شما می‌توانید انتخاب کنید که داستان شما چه زمانی منقضی شود. می‌توانید آن را در شش، 12، 24 یا 48 ساعت منقضی کنید. یا، می‌توانید به‌طور دائم استوری‌ها را در صفحه نمایه‌تان نمایش دهید.

دوروف می‌گوید پس از آزمایش‌های داخلی Stories، حتی افراد بدبین در تیم تلگرام نیز از این ویژگی استقبال کردند و تلگرام دیگر نمی‌تواند سرویس پیام‌رسانی را بدون آن تصور کند.

استوری‌ها در آخرین مرحله آزمایشی خود هستند و در اوایل جولای در دسترس قرار خواهند گرفت. دوروف بر این باور است که این ویژگی «عصر جدیدی در تلگرام» آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ قابلیت استوری تلگرام چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر