coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات کلیدی شیائومی 13 تی و شیائومی 13 تی پرو فاش شد [+قیمت احتمالی]

مشخصات کلیدی شیائومی 13 تی و شیائومی 13 تی پرو لو رفت. نسل حدید قاتل پرچمدارهای شیائومی با مشخصات رده‌بالا به‌زودی معرفی می‌شوند.

مشخصات کلیدی شیائومی 13 تی و شیائومی 13 تی پرو توسط یک منبع موثق دنیای فناوری فاش شد. خانواده تی گوشی‌های پرچمدار شیائومی را می‌توان قدرتمندترین و بهترین گوشی‌های قاتل پرچمدار در جهان معرفی کرد. چرا که در کنار سخت‌افزار قدرتمند و به‌روز از قیمت به‌مراتب پایین‌تری نیز برخوردارند. در ادامه نوشتار با مشخصات کلیدی گوشی‌های جدید شیائومی همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های میان رده 2023 ؛ راهنمای خرید گوشی میان رده جدید

مشخصات کلیدی شیائومی 13 تی و شیائومی 13 تی پرو فاش شد

شیائومی در ادامه سال جاری میلادی از گوشی‌های سری شیائومی 13T رونمایی می‌کند و حالا برای اولین‌بار شاهد افشای مشخصات کلیدی این محصولات و همچنین قیمت آن‌ها هستیم که از تجهیز این دستگاه‌ها به نمایشگر 144 هرتزی و تراشه 4 نانومتری حکایت دارد.

یکی از منابع دنیای فناوری مشخصات این گوشی‌ها و همچنین قیمت آن‌ها را افشا کرده است که اگر صحت داشته باشد، مدل پرو قیمت بالایی خواهد داشت.

مشخصات کلیدی شیائومی 13 تی و شیائومی 13 تی پرو فاش شد

قیمت و مشخصات شیائومی 13T

به‌نظر می‌رسد شیائومی برای نسل جدید گوشی‌های T از نمایشگر امولد CrystalRes استفاده می‌کند که از رفرش ریت 144 هرتز بهره می‌برد. همچنین گزارش امروز می‌گوید این گوشی‌ها به تراشه 4 نانومتری مجهز می‌شوند که البته برای چیپ مدل استاندارد از کلمه پرچمدار و برای مدل پرو از کلمه پیشرو استفاده شده است؛ بنابراین مدل پرو تراشه قدرتمندتری خواهد داشت.

طبق شایعات، شیائومی 13T پرو نسخه بهبود‌یافته ردمی K60 اولترا خواهد بود؛ گوشی هوشمندی که انتظار می‌رود ماه آینده میلادی در چین معرفی شود. انتظار می‌رود ردمی K60 اولترا به تراشه دایمنسیتی 9200 پلاس مجهز شود، بنابراین 13T پرو هم باید چنین تراشه‌ای داشته باشد.

مشخصات کلیدی شیائومی 13 تی و شیائومی 13 تی پرو فاش شد

طبق شایعه اخیر، شیائومی 13T در نسخه‌ مجهز به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی و مدل پرو در نسخه مجهز به 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسند و هر دوی آن‌های سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید 13 با رابط کاربری MIUI 14 را اجرا خواهند کرد.

به‌نظر می‌رسد این دستگاه‌ها دوربین لایکا داشته باشند و به‌ترتیب با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 67 و 120 واتی از راه برسند. انرژی این محصولات را احتمالاً یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی تأمین خواهد کرد.

منبع گزارش امروز می‌گوید شیائومی 13T با قیمت 599 پوند و مدل پرو با قیمت 799 پوند روانه بازار شوند. انتظار می‌رود شاهد معرفی این محصولات در تاریخ 1 سپتامبر (10 شهریورماه) برای بازار جهانی باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ مشخصات کلیدی شیائومی 13 تی و شیائومی 13 تی پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر