coinex
راهنمای خرید تکراتو

محدودسازی حساب کاربران توییتر ؛ باگ نرم‌افزاری یا مقدمه‌ای بر پولی‌سازی تمام خدمات!

اخیراً طی یک باگ جدید شاهد محدودسازی حساب کاربران توییتر بودیم، البته شایعاتی در مورد اتفاقی نبودن این امر و احتمالا پولی‌سازی خدمات نیز مطرح شده است.

به‌تازگی کاربران توییتر متوجه باگ جدیدی شده‌اند که نمایش کامل فالوورها و فالووینگ‌های هر حساب کاربری را غیرممکن می‌سازد. طبق گزارش Ars Technica، محدودسازی حساب کاربران توییتر و عدم نمایش کامل فهرست فالوورها و فالووینگ‌ها احتمال دارد که ناشی از یک باگ نباشد.

چنین اتفاقاتی به شایعاتی مبنی بر قصد توییتر برای پولی‌سازی این ویژگی برای کاربران دامن می‌زند. در همین راستا اوایل ماه جاری میلادی یک افشاگر خبر داد که ارسال پیام دایرکت به افرادی که شما را فالو نکرده‌اند، مشروط به تهیه‌ سرویس اشتراکی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: حکم 5 سال حبس برای هکر حساب سلبریتی‌های توییتر تایید شد

محدودسازی حساب کاربران توییتر ؛‌ ماجرا چیست؟

هم‌اکنون در توییتر تنها می‌توان بخشی از فهرست فالوورها و فالووینگ‌ها را مشاهده کرد. به‌عنوان نمونه، ایلان ماسک در توییتر 339 را نفر فالو کرده اما فهرست فالووینگ‌های او تنها 64 نفر را نمایش می‌دهد.

محدودسازی حساب کاربران توییتر

همچنین از روز گذشته نیز تعدادی از کاربران متوجه محدودسازی حساب کاربران توییتر شده‌اند. براساس این محدودیت، کاربران نمی‌توانند به مدت سه روز حساب‌های جدید را فالو و توییت‌ها را لایک و ری‌توییت کنند. همچنین برای تعداد زیادی از کاربران، اخطار نقض قوانین اسپم توییتر به اشتباه ارسال شده است.

البته توییتر از هنگام تملک ایلان ماسک، با باگ‌های فراوانی روبرو شده است. به عقیده کارشناسان این امر به اخراج تعداد زیادی از مهندسان توییتر مرتبط است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص علت محدودسازی حساب کاربران توییتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر