;
coinex

تماشا کنید: هوش مصنوعی لینکدین برای کاربران این شبکه اجتماعی پست می‌نویسد

هوش مصنوعی لینکدین با قابلیت پست‌گذاری برای کاربران این شبکه اجتماعی رونمایی شد. بزرگترین شبکه اجتماعی کسب‌وکار جهان نیز به هوش مصنوعی مولد مجهز شده است.

کرن باروخ مدیرمحصول لینکدین، با انتشار یک پست در اکانت خود، قابلیت‌های هوش مصنوعی لینکدین را به نمایش گذاشت. براساس پستی که وی منتشر کرده است، مشخص شده که هوش مصنوعی بکار رفته در این شبکه اجتماعی از نوع هوش مصنوعی مولد است که می‌تواند برای کاربران پست بنویسد. این یک قابلیت بسیار کاربردی است زیرا نوشتن پست در لینکدین کار بسیار دشوار و زمان‌بری است.

بیشتر بخوانید: ایده انقلابی لینکدین برای دفاتر کار [+فیلم]

هوش مصنوعی لینکدین با قابلیت نوشتن پست برای کاربران منتشر شد

مدیرمحصول لینکدین، «کرن باروخ»، با انتشار پستی، از قابلیت جدید مبتنی بر هوش مصنوعی مولد این شبکه اجتماعی رونمایی کرد که به موجب آن، کاربران می‌توانند به‌سرعت پست‌های موردنظر خود را ایجاد و منتشر کنند. این قابلیت می‌تواند کارکردن با لینکدین را برای کاربران ساده‌تر کند؛ هرچند برخی معتقدند که در تولید محتوا نباید از هوش مصنوعی کمک گرفت و چنین رویکردهایی می‌تواند باعث سلب اعتماد کاربران از لینکدین شود.

نوشتن یک پست لینکدین به زمان و تلاش نیاز دارد. حالا ربات هوش مصنوعی این شبکه اجتماعی می‌تواند این کار را برای کاربران ساده‌تر و آسان‌تر کند.

برای استفاده از این ویژگی جدید، کاربران باید حداقل ۳۰ کلمه را در اختیار هوش مصنوعی قرار دهند تا این مدل، محتوای مدنظر کاربران برای پست‌شدن را متوجه شود. هوش مصنوعی ابتدا پیش‌نویس اولیه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و کاربر آن محتوا را باید بررسی و ویرایش کند.

لینکدین پیش‌تر امکان نوشتن تبلیغات با هوش مصنوعی را در دستور کار پلتفرم خود قرار داده بود. اکنون این قابلیت گسترش پیدا کرده است و کاربران می‌توانند از هوش مصنوعی برای نوشتن پست‌های لینکدین که نیاز به دقت، زمان و انرژی دارد، استفاده کنند.

هوش مصنوعی لینکدین با قابلیت نوشتن پست برای کاربران منتشر شد

کاربران با به‌اشتراک‌گذاری پست‌های لینکدین می‌توانند به‌راحتی به‌روزرسانی‌های شغلی را با افراد مدنظرشان به اشتراک بگذارند. گاهی نوشتن یک پست لینکدین کاری بسیار وقت‌گیر و سخت به‌نظر می‌رسد. لینکدین برای ساده‌سازی مسیر کاربران خود در ایجاد پست‌ها، استفاده از هوش مصنوعی را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرمحصول لینکدین که ویژگی جدید استفاده از هوش مصنوعی در نوشتن پست لینکدین را معرفی کرد، معتقد است که چنین رویکردی می‌تواند تا حدی چالش‌برانگیز باشد، ولی ویژگی‌های این‌چنینی راهکاری جدید و متفاوت در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

کرن باروخ می‌گوید برخی کاربران برای نوشتن پست‌های لینکدین با مشکلاتی روبه‌رو هستند و به همین دلیل هوش مصنوعی می‌تواند مشکل آن‌ها را برطرف کند. باید دید این رویکرد جدید تا چه اندازه می‌تواند نظر کاربران را جلب کند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ هوش مصنوعی لینکدین چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر