coinex
راهنمای خرید تکراتو

نخستین رندرهای گلکسی S23 FE منتشر شدند [+مشخصات احتمالی]

نخستین رندرهای گلکسی S23 FE منتشر شد. سامسونگ قرار است تا چند وقت دیگر از نسل جدید گوشی‌های قاتل پرچمدار خود رونمایی کند.

وبسایت SamMobile نخستین رندرهای گلکسی S23 FE را منتشر کرد. گوشی‌های گلکسی سامسونگ که با پسوند FE به بازار ارائه می‌شوند به‌عنوان گوشی‌های پرچمدار اقتصادی با همان قاتل پرچمدار شناخته می‌شوند که در کنار سخت‌افزار نزدیک به پرچمدار، از قیمت فوق‌العاده پایین‌تری نیز برخوردارند. حال رندرهای سری جدید قاتل پرچمدارهای سامسونگ موسوم‌به Galaxy S23 FE که قرار است به‌زودی معرفی شوند فاش شده است که در ادامه نوشتار خواهید دید.

بیشتر بخوانید: مشخصات و رندرهای زد فولد 5 و زد فلیپ 5 به طور کامل فاش شد

نخستین رندرهای گلکسی S23 FE منتشر شدند

گوشی پرچمدار اقتصادی گلکسی S23 FE قرار است تا پایان سال میلادی پا به میدان بگذارد. پیش از معرفی و با سنت همیشگی محصولات سامسونگ، رندرهای این گوشی منتشر شده تا خصوصیات طراحی آن نیز مشخص شود.

وبسایت SamMobile رندرهای گوشی Galaxy S23 FE را منتشر کرده است. اگر این تصاویر و ابعاد آن‌ها دقیق باشند، گوشی گلکسی اس 23 اف ای حاشیه‌های به نسبت ضخیمی دارد که در ضخامت آن‌ها در اطراف نمایشگر یکسان نیست.

گوشی Galaxy S23 FE به نمایشگر 6.4 اینچی با پنل Dynamic AMOLED 2x مجهز شده و سیستم دوربین آن نیز از سه حسگر تشکیل شده که طراحی متفاوتی با جزیره دوربین گوشی Galaxy S21 FE دارد. این دستگاه با لبه‌های خمیده تولید شده و به نظر می‌رسد حسگر اثر انگشت نیز زیر نمایشگر قرار گرفته باشد.

نخستین رندرهای گلکسی S23 FE منتشر شدند

سامسونگ گوشی Galaxy S23 FE را با ابعاد 58 در 76.3 در 8.2 میلی‌متر طراحی کرده و بر خلاف بدنه پلاستیکی نسل‌های قبلی سری FE، از بدنه شیشه‌ای استفاده شده است.

بر اساس گزارش‌های پیشین، انتظار داریم گوشی Galaxy S23 FE با تراشه Exynos 2200 و 8 گیگابایت رم به بازار بیاید. برای ذخیره اطلاعات نیز 128 یا 256 گیگابایت حافظه در دسترس کاربران قرار گرفته است. پشت گوشی نیز از حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز اولتراواید با حسگر 12 مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فوتو میزبانی می‌کند.

می‌توان انتظار داشت که گوشی گلکسی اس 23 اف ای خصوصیاتی مانند گواهی ضد آب IP67، بلندگوهای استریو و شارژ بی‌سیم را نیز در اختیار کاربران بگذارد. تامین انرژی نیز بر عهده باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 25 واتی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ نخستین رندرهای گلکسی S23 FE چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    فقط باید بگم با تراشه اگزینوس بجای اسنپدراگون داره گند میزنه به تمام زحمتاش و یک گوشی با قیمت مناسب که میتونست پرفروش ترین گوشی 2023 باشه

    پاسخ

    فقط باید بگم با تراشه اگزینوس بجای اسنپدراگون داره گند میزنه به تمام زحمتاش و یک گوشی با قیمت مناسب که میتونست پرفروش ترین گوشی 2023 باشه

    پاسخ