coinex
راهنمای خرید تکراتو

طرح فروش کوییک اس خرداد 1402 ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه [+شرایط و قیمت]

طرح فروش کوییک اس خرداد 1402 اعلام شد. سایپا طرح پیش‌فروش خودرو کوییک اس را ویژگی متقاضیان فروش خودرو در سامانه یکپارچه اعلام کرد.

شرکت سایپا طرح فروش کوییک اس خرداد 1402 را آغاز کرد. دومین شرکت خودروساز کشور طرح پیش‌فروش خودرو کوییک ویژه منتخبین اولویت‌بندی شده در سامانه یکپارچه را کلید زد. این طرح مختص افرادی است که در اردیبهشت‌ماه خودرو ثبت‌نامی خود را از دیگر خودروسازان به محصولات سایپا تغییر داده و از طرف این شرکت نیز پیامک دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: طرح فروش تارا اتوماتیک خرداد 1402 ویژه خریداران سامانه یکپارچه فروش خودرو [+شرایط و قیمت]

طرح فروش کوییک اس خرداد 1402 اعلام شد

سایپا طی بخشنامه‌ای اعلام کرد متقاضیان واجد شرایطی که در سامانه یکپارچه عرضه خودرو در اردیبهشت امسال فرایند تغییر سفارش خود از محصولات سایر خودروسازان به محصولات گروه سایپا را انجام دادند، درخواست خرید خودرو با اولویت پاییز سال ۱۴۰۲ آنها تایید شده و در تاریخ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ نیز پیامک دریافت کردند، علاوه بر امکان واریز وجه و ثبت‌نام خودروی مورد نظر می‌توانند فرایند واریز وجه خودرو و ثبت‌نام را طبق این بخشنامه نیز انجام دهند.

طرح فروش کوییک اس خرداد 1402 اعلام شد

در این طرح کوییک اس با مبلغ علی‌الحساب پیش‌پرداخت ۱۳۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به‌شکل پیش‌فروش به مشتریان عرضه می‌شود. در این طرح سود مشارکت ۱۱ درصد، سود انصراف ۳ درصد کمتر از سود مشارکت و قیمت خودرو نیز همان قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان خواهد بود. موعد تحویل این خودرو نیز هفته چهارم آذر ۱۴۰۲ خواهد بود.

متقاضیان واجد شرایط که در تاریخ ۲۴ خردادماه پیامک امکان واریز وجه را از طریق سامانه گروه سایپا دریافت کردند، از تاریخ ۲۴ خرداد ماه می‌توانند به سایت فروش اینترنتی این خودروساز مراجعه کرده و فرایند ثبت‌نام را انجام دهند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش کوییک اس خرداد 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    با سلام
    بنده تو سایت برام زده کوییک اس و تحویلش هم پاییز ۱۴۰۲ ولی تا کنون پیامک برام ارسال نشده .کجا باید مراجعه کنم

    پاسخ