;
coinex

قهرمان بزرگ UFC ایلان ماسک را برای مقابله با زاکربرگ آموزش می‌دهد!

قهرمان بزرگ UFC اعلام کرده است که علاقه دارد ایلان ماسک را برای مبارزه با مارک زاکربرگ آماده کند و فنون رزمی را به ثروتمندترین فرد جهان آموزش دهد.

ژرژ سنت پیر قهرمان بزرگ UFC و یکی‌از اسطوره‌های این ورزش سهمگین اعلام کرده است که ایلان ماسک را برای مقابله با زاکربرگ آموزش می‌دهد. ظاهراً وی به مدیرعامل توییتر پیشنهاد داده است و او نیز پذیرفته است. با توجه به اینکه مارک زاکربرگ مدیرعامل متا یک رزمی‌کار در رشته ورزشی جوجیتسو است، احتمال می‌رود که در صورت برگزاری مبارزه این دو، زاکربرگ، ماسک را ناک‌اوت کند.

البته برگزاری این مبارزه درهاله‌ای از ابهام قرار گرفته، چراکه مادر ایلان ماسک به‌تازگی اعلام کرده که مانع مبارزه پسرش با زاکربرگ خواهد شد.

بیشتر بخوانید:‌ مخالفت قاطع مادر ایلان ماسک با مبارزه زاکربرگ و فرزندش؛ به هر قیمتی این مبارزه را لغو می‌کنم!

قهرمان بزرگ UFC استاد ماسک در فنون رزمی می‌شود

ایلان ماسک پیشنهاد ژرژ سنت پیر، اسطوره‌ی مسابقات قهرمانی UFC را برای تمرین و آموزش مبارزه پذیرفت، زیرا احتمال دارد شاهد نبرد فیزیکی بین این میلیارد مشهور با مارک زاکربرگ باشیم. سنت پیر با انتشار توییتی خطاب به ماسک گفت:

«من از طرفداران پروپاقرص شما هستم و کمک به شما برای مبارزه با مارک زاکربرگ، برایم افتخار مطلق خواهد بود.»

ماسک در پاسخ توییت پیر نوشت: «خوب، بیایید این کار را انجام دهیم.»

قهرمان بزرگ UFC استاد ماسک در فنون رزمی می‌شود

سنت پیر یکی از رزمی‌کاران حرفه‌ای است که به‌عنوان یکی از بزرگترین مبارزان تاریخ این ورزش شناخته می‌شود. او قهرمان دو بخش UFC بوده و عناوین زیادی در این مسابقات به‌دست آورده است.

به‌نوشته‌ بیزنس‌اینسایدر،‌ ماسک هفته‌ گذشته با انتشار توییتی چالش زاکربرگ برای مبارزه‌ قفس را پذیرفت و این دو میلیاردر مشهور حوزه‌ فناوری با انجام مسابقه موافقت کردند، مدیرعامل متا با انتشار پستی در اینستاگرام به این موضوع پاسخ داد و از ماسک خواست مکان مبارزه را اعلام کند.

کمی بعدتر، دانا وایت، رئیس ‌UFC اعلام کرد به‌صورت تلفنی با ماسک و زاکربرگ صحبت کرده و هردو برای انجام مبارزه جدی هستند. اگرچه جزئیات مبارزه‌ بین ماسک و زاکربرگ هنوز اعلام نشده، اما به‌نظر می‌رسد مدیرعامل تسلا درحال آماده شدن برای مبارزه است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ اعلام آمادگی قهرمان بزرگ UFC برای تعلیم ایلان ماسک در فنون رزمی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر