;
coinex

هدست مخصوص خواب فیلیپس برای افراد دچار بدخوابی معرفی شد

هدست مخصوص خواب فیلیپس رونمایی شد. شرکت فیلیپس هدستی با ویژگی‌هایی جالب ساخته تا افراد مبتلا به بی‌خوابی بتوانند خواب راحت را تجربه کنند.

هدست مخصوص خواب فیلیپس به‌نام Philips x Kokoon Sleep Headphones مخصوص افراد دچار اختلالات خواب مانند بی‌خوابی رونمایی شد. این هدست درحقیقت یک ایرفون هوشمند با قابلیت تنظیم خودکار صدای پخش شده بوده که می‌تواند اختلالات خواب افراد را درمان کند. طبق تصاویر منتشر شده از این هدست، نوع طراحی آن به‌طوری‌ست که برای حالت خواب قابل تنظیم است و کاربر طوری احساس می‌کند که انگار چیزی درون گوشش قرار ندارد.

بیشتر بخوانید: ارتقا آیفون 15 برای هماهنگی با هدست اپل ویژن پرو

هدست مخصوص خواب فیلیپس معرفی شد

فرایند خوابیدن یک سوم از کل زمان زندگی ما را تشکیل می‌دهد. با این حجم زمانی گسترده باید بگوییم که شاید خوابیدن به عنوان یک فرایند یکپارچه، از بخش‌هایی است که به هیچ عنوان نباید در ایجاد یک شرایط عالی برای آن غافل ماند.

در همین زمینه تا به حال ایده‌های مختلف از جمله نرم‌افزارهای ایجاد ریتم و شرایط مکانی مناسب برای خواب ایجاد شده است. اما ایده جدیدی که در این مطلب صحبت می‌کنیم قصد دارد با رویکردی متفاوت، خواب را به تجربه بهتری برای هر کاربر تبدیل کند.

هدست مخصوص خواب فیلیپس معرفی شد

در همین زمینه استارت‌آپی موسوم به TP Vision، هدفون مخصوص خواب Philips x Kokoon را برای عرضه در بازارهای جهانی طراحی کرده است. این هدست نوآورانه در حال حاضر برای تامین مالی جمعی در وبسایت Kickstarter قرار داده شده و برای اولین بار چهار ماه پیش در چین با نام هدفون خواب Philips N7808 عرضه شد. این محصول حاصل همکاری تی پی ویژن و دانشمند مشهور تحقیقات حوزه خواب موسوم به Kokoon است.

مشخصات و ویژگی‌های هدست خواب Philips x Kokoon Sleep Headphone

هدفون خواب Philips x Kokoon یک راهکار قابل توجه برای بهبود کیفیت خواب و راحتی با ایجاد یک محیط خواب بهینه است. ویژگی برجسته ایرفون فیلیپس خروجی صدای قابل تنظیم آن است که با خوابیدن کاربر به کم‌کم کاهش یافته و پس از فرو رفتن به حالت خواب عمیق، کاملاً قطع می‌شود. این کاهش تدریجی صدا به ایجاد آرامش در فرد کمک می کند و انتقال یکپارچه به خواب عمیق را تسهیل می‌کند.

نکته دیگر این است که هدفون مورد بحث طوری طراحی شده که با الگوهای خواب فردی مطابقت داشته و تجربه‌ای شخصی و آرامش بخش برای صاحب خود را تضمین کند.

هدست مخصوص خواب فیلیپس معرفی شد

از بعد طراحی نیز با یک هدفون جمع و جور، بدون ضخامت زیاد و البته شیک و زیبا روبرو هستیم که تلاش شده طوری طراحی شود که با در گوش نهادن برای یک خواب 8 ساعته، حساسیت خاصی در گوش و سر کاربر ایجاد نکند.

هدست مخصوص خواب فیلیپس معرفی شد

ضخامت هدفون خواب Philips x Kokoon فقط 6 میلی متر بوده و وزن اندک و عدم وجود موانع فیزیکی خاص در آن به کاربران اجازه می‌دهد هدفون را بدون ناراحتی در گوش خود قرار دهند. درایورهای این هدفون نیز علی‌رغم ابعاد کوچک، عملکرد صوتی با کیفیت بالایی را ارائه نموده و در عین حال به الگوی فرم فشرده دستگاه وفادار مانده‌اند که نتیجه هدفونی می‌شود که در شرایط غیرخواب نیز می‌تواند برای مدت طولانی و استفاده‌های متنوع داخل گوش کاربر قرار گیرد.

هدست مخصوص خواب فیلیپس معرفی شد

هدفون خواب فیلیپس با اپلیکیشن Kokoon که ویژگی‌های مدیریت خواب پیشرفته را ارائه می‌دهد نیز سازگار است. از طریق این اپلیکیشن، کاربران می‌توانند به الگوهای شخصی‌شده خواب خود دسترسی داشته باشند، آنها را مورد ارزیابی قرار داده و حتی روال خواب خود را برای استراحت بهتر بهینه کنند. گنجاندن شتاب‌سنج‌ها و نمایشگر نوری ضربان قلب، تجزیه و تحلیل فرایند خواب و قابلیت‌های نظارت متنوع از جمله قابلیت‌های دیگر این نرم‌افزار است.

هدست مخصوص خواب فیلیپس معرفی شد

این هدفون همچنین با یک بار شارژ، عمر باتری تا 10 ساعت را ارائه می دهد که خواب بی‌وقفه مدیریت شده با الگوی خواب هدفون در طول شب را تضمین می کند.

این هدفون فاقد سیستم حذف فعال نویز (ANC) است اما از فناوری دیگری موسوم به پوشاندن نویز هوشمند استفاده می‌کند. این فناوری با تولید نویز سفید، به طور موثر صداهای مزاحم خارجی را که می‌توانند خواب فرد را مختل کنند، کاهش می‌دهد. نتیجه استفاده از این فناوری، ایجاد یک محیط خواب آرام برای تسهیل و تسریع در انتقال فرد به حالت خواب عمیق‌تر و آرام‌تر است.

هدفون Philips x Kokoon Sleep در حال حاضر و به دلیل قرار گرفتن در طرح سرمایه‌گذاری جمعی با قیمت 175 دلار در Kickstarter عرضه می‌شود. این کمپین تاکنون بیش از 2100 حامی با بیش از 421،000 دلار جمع‌آوری کرده است. توجه داشته باشید که قیمت پس از کمپین تامین مالی جمعی تا 285 دلار افزایش خواهد یافت. ارسال این محصول به مشتریان نیز از 4 ماه دیگر (در ماه اکتبر) آغاز خواهد شد. البته طبق طرح اعلامی، در فاز اول عرضه هدفون خواب فیلیپس و کوکون، این محصول فقط در کشورهای منتخب شامل ایالات متحده، بریتانیا، هلند و فرانسه برای سفارش حامیان در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ هدست مخصوص خواب فیلیپس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر