coinex
راهنمای خرید تکراتو

ارتقا آیفون 15 برای هماهنگی با هدست اپل ویژن پرو

به‌دنبال عرضه هدست واقعیت ترکیبی اپل در سال جاری، شایعاتی پیرامون ارتقا آیفون 15 برای هماهنگی با هدست اپل ویژن پرو و تقویت اکوسیستم آن مطرح شده است.

در زمان معرفی هدست ویژن پرو اپل، این شرکت از عرضه این «کامپیوتر مکان‌مند» در اوایل سال 2024 در بازار خبر داد. درحال‌حاضر نیز مینگ‌چی کو، افشاگر خوش‌سابقه، طی گزارشی اختصاصی خبر از ارتقا آیفون 15 برای هماهنگی با هدست اپل ویژن پرو و همینطور تقویت اکوسیستم اپل داده است.

طبق ادعای کو، اپل «ویژگی‌های سخت‌افزاری آیفون را به‌شدت ارتقا می‌دهد» تا توان رقابتی اکوسیستم ویژن پرو را افزایش دهد. به‌نظر این اکوسیستم نقش موثری در موفقیت ویژن پرو خواهد داشت. همچنین براساس اعلام کو، اپل به‌منظور عملیاتی کردن این هدف قصد تقویت Wi-Fi و UWB را دارد.

همچنین مینگ‌چی کو مدعی شده است که آیفون 16 نخستین گوشی اپل با پشتیبانی از استاندارد وای‌فای 7 خواهد بود. این درواقع جدیدترین نسخه‌ استاندارد وای‌فای بوده که سرعت انتقال بالاتر و اتصال باثبات‌تری فراهم می‌سازد و قبلاً هم در برخی از تراشه‌های موبایلی مورد استفاده قرار گرفته است. این استاندارد برای حوزه‌ واقعیت مجازی و واقعیت افزوده هم به‌کار گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: قیمت آیفون 15 پرو و 15 پرو مکس فاش شد

ارتقا آیفون 15 برای هماهنگی با هدست اپل ویژن پرو

مطابق با گزارش 9to5Mac، ارتقای تراشه‌ UWB نخستین اقدام اپل در آیفون 15 در این راستا محسوب خواهد شد. اپل این تراشه را در دستگاه‌هایش، U1 نام‌گذاری کرده است. گفتنی است که مدل جدید U1 کم‌مصرف‌تر و قابل‌اتکاتر خواهد بود و با لیتوگرافی هفت نانومتری خود جایگزین لیتوگرافی 16 نانومتری می‌شود.

ارتقا آیفون 15 برای هماهنگی با هدست اپل ویژن پرو

اولین مرتبه اپل تراشه‌ U1 را در گوشی آیفون 11 مورد استفاده قرار داد و از آن هنگام کلیه آیفون‌ها با این تراشه در بازار عرضه می‌شوند. تراشه‌ U1 در ایرتگ، اپل واچ سری 6 و مدل‌های جدیدتر، هوم‌پاد مینی، نسل دوم هوم‌پاد و کیس شارژ جدیدترین مدل ایرپاد پرو هم مورد استفاده قرار گرفته است.

ویژگی‌هایی همچون سرویس Find My و Handoff و Precision Finding و AirDrop و چند قابلیت دیگر از سوی تراشه‌ U1 عرضه خواهند شد. به ادعای مینگ‌چی کو مدل جدید U1 عملکرد این قابلیت‌ها را ارتقاء خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ارتقا آیفون 15 برای هماهنگی با هدست اپل ویژن پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر